MarcinA418T Opublikowano 26 Października 2021 Autor Opublikowano 26 Października 2021 @przem8 mówię, najbardziej zastanawia mnie to że po odpaleniu dopóki auto się nie nagrzeje, samochód serio ma moc, potem jakby trochę mu ubywało..
MarcinA418T Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 Ezektor uszczelniony, wieczorem wrzucę logi.
MarcinA418T Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 Dodaje logi @przem8. @Łukasz13 Statyczne : http://vaglogi.pl/log-001_003_1F8iYoB.html http://vaglogi.pl/log-002_033_MbUJThY.html http://vaglogi.pl/log-090_093_rX502b.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_w6l6z.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Nm5660v.html http://vaglogi.pl/log-115_118_rw057.html
przem8 Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 Korekty kiepskawe, cofa zapłony ale to pewnie przez paliwo 95? Turbo mogłoby być lepiej wysterowane ale to do ogarnięcia w sofcie. Zrób 2+33 na gazie, bo pewnie tam będzie jeszcze ciekawiej. Sprawdzales zawór dv?
MarcinA418T Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 Wiesz co wymieniłem ostatnio DV na jakis zamiennik, jak to sprawdzic nie wiem szczerze. Przy zdjęciu DV Olej się z niej wylał, 95 PB za słabe paliwko ? A co z turbem nie idzie równo ? Jak jade załóżmy sobie na 2 biegu, i tak dodaje leciutko gazu tak naprawdę lekko. To w przedziale tak 1900-2400 jak turbo wstaje mam takie jakby dławienie/szarpanie.
przem8 Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 Po sofcie jezdzi sie na 98 ale jak masz lpg to 95 na odpalanie wystarczy ale teraz nje sprawdzisz czy problemem jest paliwo co do cofek. Zamienniki dv się nie nadają. Wyjmij i sprawdz czy jeszcze jest caly, a turbo za późno osiąga zadane doładowanie. Jak sprawdzić dv było multum razy juz opisywane.
MarcinA418T Opublikowano 27 Października 2021 Autor Opublikowano 27 Października 2021 A jak to sprawdzę ? Wlewając 98/100? Wiesz co turbo było regenerowane już po zrobieniu softa, i tam dali 1/2mm większe koło kompresji, trzeba nowego softa postawić ?
przem8 Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 6 minut temu, MarcinA418T napisał: jak to sprawdzę Co dokładnie, dv? Użyj wyszukiwarki. Hybrydy są specyficzne i często trzeba robić korektę ale sprawdź ten zaworek, masz nawet film na youtubie. Wpisz checking dv 1.8t.
MarcinA418T Opublikowano 28 Października 2021 Autor Opublikowano 28 Października 2021 Bardziej chodziło mi o to ze paliwo zbyt ubogie.
MarcinA418T Opublikowano 28 Października 2021 Autor Opublikowano 28 Października 2021 To dziś zrobić loga na LPG u sprawdzic DV ?
przem8 Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 Tak, a na te cofki może mieć wpływ paliwo, katalizator, świece, kompresja, kiepski chip, kończąca się głowica itp, itd.
MarcinA418T Opublikowano 28 Października 2021 Autor Opublikowano 28 Października 2021 Na te cofki było by trzeba motor rozbierać ? Kata brak, kompresja po 11,5/12 na każdym, świece nowe NGK, martwi mnie tylko kwestia tej głowicy.
przem8 Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 Teraz, MarcinA418T napisał: Na te cofki było by trzeba motor rozbierać ? Nie, napisałem co może wpływać. Już nie panikuj.
MarcinA418T Opublikowano 28 Października 2021 Autor Opublikowano 28 Października 2021 Tylko jak dojść do tego co to powoduje, zacząć od gazownika i porządnego serwisu LPG ? Gaz może wpływać na wyrzucanie zapłonu nawet na PB ?
przem8 Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 Mylisz wypadanie zapłonu z cofkami. Weź ogarnij to co wiesz, a jak tak Cie męczą te stuki z gr20 to zalej 98 za jakiś czas i powtórz loga 3+20 na benzynie. Jak zrobisz loga 2+33 na gazie to będzie widać jak jest wystrojone, prócz tego możesz dać też kawałek z normalnej jazdy, a nie tylko na pełnej piździe. 1
ELLIOTT Opublikowano 28 Października 2021 Opublikowano 28 Października 2021 temperatura w dolocie 67C to co dziwić się 1
MarcinA418T Opublikowano 28 Października 2021 Autor Opublikowano 28 Października 2021 Godzinę temu, ELLIOTT napisał: temperatura w dolocie 67C to co dziwić się Mam pojedynczy SMIC, jest czyszczony itp. Chyba turbo potrzebuje już FMICA większego ,zgadza się ?
ELLIOTT Opublikowano 29 Października 2021 Opublikowano 29 Października 2021 22 godziny temu, MarcinA418T napisał: Mam pojedynczy SMIC, jest czyszczony itp. Chyba turbo potrzebuje już FMICA większego ,zgadza się ? Wypada wrzucić drugie płuco lub fmic. 1
MarcinA418T Opublikowano 30 Października 2021 Autor Opublikowano 30 Października 2021 Panowie, narazie temat niestety do zamknięcia. Wczoraj panowie niebiescy zabrali blankiecik na 3 miesiące wiec wszystkie logi itp odpadają, w tym czasie wsadzę większy FMIC w tym czasie, wypale całe 95 i zaleje 98, auto odwiedzi gazownika. Dzięki za pomoc. 1
pelonek1 Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 4 minuty temu, MarcinA418T napisał: panowie niebiescy zabrali blankiecik na 3 miesiące Bo w zabudowanym to się nie upala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się