Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy, dziwne syczenie, drgania na luzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@przem8 mówię, najbardziej zastanawia mnie to że po odpaleniu dopóki auto się nie nagrzeje, samochód serio ma moc, potem jakby trochę mu ubywało.. 

Opublikowano

Ezektor uszczelniony, wieczorem wrzucę logi.

Opublikowano

Korekty kiepskawe, cofa zapłony ale to pewnie przez paliwo 95? Turbo mogłoby być lepiej wysterowane ale to do ogarnięcia w sofcie. Zrób 2+33 na gazie, bo pewnie tam będzie jeszcze ciekawiej. Sprawdzales zawór dv? 

Opublikowano

Wiesz co wymieniłem ostatnio DV na jakis zamiennik, jak to sprawdzic nie wiem szczerze. Przy zdjęciu DV Olej się z niej wylał, 95 PB za słabe paliwko ? A co z turbem nie idzie równo ? Jak jade załóżmy sobie na 2 biegu, i tak dodaje leciutko gazu tak naprawdę lekko. To w przedziale tak 1900-2400 jak turbo wstaje mam takie jakby dławienie/szarpanie.

Opublikowano

Po sofcie jezdzi sie na 98 ale jak masz lpg to 95 na odpalanie wystarczy ale teraz nje sprawdzisz czy problemem jest paliwo co do cofek. Zamienniki dv się nie nadają. Wyjmij i sprawdz czy jeszcze jest caly, a turbo za późno osiąga zadane doładowanie. Jak sprawdzić dv było multum razy juz opisywane. 

Opublikowano

A jak to sprawdzę ? Wlewając 98/100? Wiesz co turbo było regenerowane już po zrobieniu softa, i tam dali 1/2mm większe koło kompresji, trzeba nowego softa postawić ? 

Opublikowano
6 minut temu, MarcinA418T napisał:

jak to sprawdzę

Co dokładnie, dv? Użyj wyszukiwarki. Hybrydy są specyficzne i często trzeba robić korektę ale sprawdź ten zaworek, masz nawet film na youtubie. Wpisz checking dv 1.8t. 

Opublikowano

Bardziej chodziło mi o to ze paliwo zbyt ubogie.

Opublikowano

To dziś zrobić loga na LPG u sprawdzic DV ?

Opublikowano

Tak, a na te cofki może mieć wpływ paliwo, katalizator, świece, kompresja, kiepski chip, kończąca się głowica itp, itd.

Opublikowano

Na te cofki było by trzeba motor rozbierać ? Kata brak, kompresja po 11,5/12 na każdym, świece nowe NGK, martwi mnie tylko kwestia tej głowicy.

Opublikowano
Teraz, MarcinA418T napisał:

Na te cofki było by trzeba motor rozbierać ?

Nie, napisałem co może wpływać. Już nie panikuj.

Opublikowano

Tylko jak dojść do tego co to powoduje, zacząć od gazownika i porządnego serwisu LPG ? Gaz może wpływać na wyrzucanie zapłonu nawet na PB ? 

Opublikowano

Mylisz wypadanie zapłonu z cofkami. Weź ogarnij to co wiesz, a jak tak Cie męczą te stuki z gr20 to zalej 98 za jakiś czas i powtórz loga 3+20 na benzynie. Jak zrobisz loga 2+33 na gazie to będzie widać jak jest wystrojone, prócz tego możesz dać też kawałek z normalnej jazdy, a nie tylko na pełnej piździe.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

temperatura w dolocie 67C to co dziwić się 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, ELLIOTT napisał:

temperatura w dolocie 67C to co dziwić się 

Mam pojedynczy SMIC, jest czyszczony itp. Chyba turbo potrzebuje już FMICA większego ,zgadza się ? 

Opublikowano
22 godziny temu, MarcinA418T napisał:

Mam pojedynczy SMIC, jest czyszczony itp. Chyba turbo potrzebuje już FMICA większego ,zgadza się ? 

Wypada wrzucić drugie płuco lub fmic.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie, narazie temat niestety do zamknięcia. Wczoraj panowie niebiescy zabrali blankiecik na 3 miesiące wiec wszystkie logi itp odpadają, w tym czasie wsadzę większy FMIC w tym czasie, wypale całe 95 i zaleje 98, auto odwiedzi gazownika. 
Dzięki za pomoc.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 minuty temu, MarcinA418T napisał:

panowie niebiescy zabrali blankiecik na 3 miesiące

Bo w zabudowanym to się nie upala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...