Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozladowal sie akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak jak w tytule.. Kiedys zajechalem z kolegą do mi9asta po czym on poszedl..a ja siedzialem sam w aucie mając kluczyki wyciągniete slyszalem ze coś szumialo tak jak by wentylator jakis chodzil i zauwazylem spadek na akulatorze..włozylem kluczyk przekrecilem za zaplon i wpowrotem wyjąłem kluczyk i nastąpila cisza.. I wczoraj podjechalem do pracy po 8miu godzinach wracam do auta..a tu akumulator do 00.50 wyypany.. Teraz mam pytanie.. Mial ktos z was tak i wie co to mopgło wyzerowac akumulator ? bede wdzieczny za info..dzis oddaje samochód w rece mechaniika

pacjent 2.0 alt

Opublikowano

Złodzieje prądu w aucie to najgorsze czego się szuka. Podpiąć nowy, naładowany akumulator bo ten to jest trup, do skupu się nadaje. Otworzyć maskę i po 10 minutach sprawdzić jaki jest pobór na klemach.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Złodzieje prądu w aucie to najgorsze czego się szuka. Podpiąć nowy, naładowany akumulator bo ten to jest trup, do skupu się nadaje. Otworzyć maskę i po 10 minutach sprawdzić jaki jest pobór na klemach.

najgorsze jest to ze to nowy akumulator.. dzis jak podjechalem po auto to akumulator troche doszedl do siebie bo pewnie zlodziej odpuscil..mial niecale 11 v myslicie ze jeszcze sprawny bedzie po naladowaniu ?

Opublikowano
16 minut temu, krzyskg napisał:

najgorsze jest to ze to nowy akumulator.. dzis jak podjechalem po auto to akumulator troche doszedl do siebie bo pewnie zlodziej odpuscil..mial niecale 11 v myslicie ze jeszcze sprawny bedzie po naladowaniu ?

Nowy jak był badałeś jego parametry przed montażem ?.

Jaki to aku, data produkcji i ile go już używasz  czas / km ?.

Pojemność aku dopasowana do alternatora ? 

Jak ktoś to zrobi prawidłowo to zapewne wstanie i będzie OK.

Oczywiście trzeba zrobić pomiary i sprawdzenie instalacji w pojeździe. 

 

Opublikowano

 

24 minuty temu, krzyskg napisał:

dzis jak podjechalem po auto to akumulator troche doszedl do siebie bo pewnie zlodziej odpuscil..mial niecale 11 v

Czy ja dobrze rozumiem, wczoraj miałeś aku 0,5V a dzisiaj sam sie naładował do prawie 11V? Nie widzialem takich czarów jeszcze. Mierzyłeś to bezpośrednio na klemach? 

Opublikowano

Też średnio wierzyłem temu 0,5Vbo jeszcze nigdy takiego rozładowania nie widziałem, zawsze jak spada to maks do 5-3V.

Opublikowano
12 minut temu, Langista napisał:

Też średnio wierzyłem temu 0,5Vbo jeszcze nigdy takiego rozładowania nie widziałem, zawsze jak spada to maks do 5-3V.

Moze zlodziej pradu puscil i wrócil do 11v tez a jak mialem 0.50 to cos go musialo obciazac.. ani centealka nic nie dzialalo.. dzis dalem auto do mechsnika.. jsk cos wykryje to wam tu napisze :) aku podlaczylem pod prostownik a w aucie narazoe mam inny

Opublikowano
26 minut temu, KINIAM napisał:

Nowy jak był badałeś jego parametry przed montażem ?.

Jaki to aku, data produkcji i ile go już używasz  czas / km ?.

Pojemność aku dopasowana do alternatora ? 

Jak ktoś to zrobi prawidłowo to zapewne wstanie i będzie OK.

Oczywiście trzeba zrobić pomiary i sprawdzenie instalacji w pojeździe. 

 

Mam ten akumulator jakiws poltora miesiaca.. nowy w sklepie kupilem.. jest to bosch 60ah w silniku 2.0 alt czyli dobrze dobrany.. ladowanie mam ok.. niestety jak byl nowy to nie zbadslem ile ma bo odrazu do auta wlozylem

Opublikowano
16 minut temu, krzyskg napisał:

Moze zlodziej pradu puscil i wrócil do 11v tez a jak mialem 0.50 to cos go musialo obciazac.. ani centealka nic nie dzialalo.. dzis dalem auto do mechsnika.. jsk cos wykryje to wam tu napisze :) aku podlaczylem pod prostownik a w aucie narazoe mam inny

Nie ma takiej fizycznej możliwości. Auto nie oddaje prądu, żeby akumulator się naładował. Coś musiałeś źle zmierzyć.

Opublikowano
29 minut temu, Langista napisał:

Nie ma takiej fizycznej możliwości. Auto nie oddaje prądu, żeby akumulator się naładował. Coś musiałeś źle zmierzyć.

No to jak mechsnik nic nie wykryje i potem znowu zdaezy sie ta sama akcja to wtedy bede reklamowal aku.. innej mozliwosci nie widze

Opublikowano

No i co sie okazalo u mechanika ? Ze czujnik temperatury ten od chlodnicy byl walniety i dlatego wentylator mi dojechal akumulator na maxa.. Takze tema zamkniety i dziekuje za podpowiedzi :)

Opublikowano

Ja z złodziejem prądu walczyłem prawie pół roku a okazał się banał. Bezpiecznik od nawigacji w bagażniku robił zwarcie.

Opublikowano

Jak bezpiecznik może robić zwarcie? Zwarcie z czym? Z innym przewodem sąsiadującego bezpiecznika? 

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Jak bezpiecznik może robić zwarcie? Zwarcie z czym? Z innym przewodem sąsiadującego bezpiecznika? 

Wymienilem bezpiecznik i kłopot zniknął.

Opublikowano (edytowane)

Więc to nie wina bezpiecznika tylko kontaktu. Były zaśniedziałe i może brakowało napięcia i nawigacja nie usypiała się.  Gdyby bezpiecznik robił zwarcie przepaliłby się poprostu.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

no i d*pa panowie..znowu po pracy ide do auta i akumulator do zera rozladowany..po przekreceniu kluczykow w stacyjce napiecie wzrastalo.. po podpieciu inny akumulator wlaczyl sie wentylator od chlodniczy.. a kluczykow nie bylo w stacyjce.. i tu jest winowajca ..tylko ze czujnik wymieniony..teraz pozostalo mi jutro zobaczyc czy niema wody w kompie.. Jak myslicie..to przekaznik od wentylatora ?

Opublikowano

Sprawa rozwiazana juz na dobre.  W kompie byla woda co do polowy byl zanurzony przekaznik 219 .. po wysuszeniu wszystkiego wszystko wrocilo do normy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...