Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dopadł mnie problem z wysokimi obrotami, silnik działa płynnie lecz raz ma obroty takie jak ma mieć czyli 900obr/min na wolnych obrotach a częściej większe 950-1000. Czytałem o tym błędzie i dużo ludzi pisało o zaworku zwrotnym od odmy (odme całą robiłem gdzieś w październiku) lecz myślę, że zaworek podróbka to się już spiepszył to założę stary (był dobry ale wymieniłem jak i tak miałem nowy). Wyczyściłem go założyłem, odpaliłem, obroty były dobre to zostawiłem to, lecz problem powrócił i tak, gdzie dalej szukać? 

IMG_20211221_205019.jpg

Opublikowano

spróbuj jeszcze wyczyścić przepustnicę i zrobić adaptację.

Opublikowano

Możliwa jeszcze jakaś nieszczelność. 

Opublikowano

A weź jakieś szczypce i ściśnij rurkę, która idzie do zaworka odmy.

Jak się uspokoi to zaworek jednak padł.

Objawy są typowe.

Opublikowano

Prawidłowe jałowe obroty dla BFB to około 800, nie 900 :wink:

Opublikowano

Możliwe, że zaworek stanął jak były mrozy,  bo problem sam od siebie się rozwiązał. Ale i tak będę patrzył na wszystkie zaworki kierunkowe jeszcze jak się pogoda unormuje. 

Ale pytanko mam jeszcze jedno, odpalam auto, słychać równe obroty, włączam światła, i w momencie włączenia słychać jakby zadławiło na sekundę silnik i potem obroty normalnie trzyma, ładowanie pada? Może akumulator już słaby? Bo nawet do niego nie patrzyłem, ale przez zimę normalnie pali stojąc na zewnątrz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...