Rafka532 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Witam, dopadł mnie problem z wysokimi obrotami, silnik działa płynnie lecz raz ma obroty takie jak ma mieć czyli 900obr/min na wolnych obrotach a częściej większe 950-1000. Czytałem o tym błędzie i dużo ludzi pisało o zaworku zwrotnym od odmy (odme całą robiłem gdzieś w październiku) lecz myślę, że zaworek podróbka to się już spiepszył to założę stary (był dobry ale wymieniłem jak i tak miałem nowy). Wyczyściłem go założyłem, odpaliłem, obroty były dobre to zostawiłem to, lecz problem powrócił i tak, gdzie dalej szukać? VID_20211227_142523.mp4
kipak Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 spróbuj jeszcze wyczyścić przepustnicę i zrobić adaptację.
przem8 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Możliwa jeszcze jakaś nieszczelność.
whyduck1 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 A weź jakieś szczypce i ściśnij rurkę, która idzie do zaworka odmy. Jak się uspokoi to zaworek jednak padł. Objawy są typowe.
pelonek1 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Prawidłowe jałowe obroty dla BFB to około 800, nie 900
Rafka532 Opublikowano 14 Lutego 2022 Autor Opublikowano 14 Lutego 2022 Możliwe, że zaworek stanął jak były mrozy, bo problem sam od siebie się rozwiązał. Ale i tak będę patrzył na wszystkie zaworki kierunkowe jeszcze jak się pogoda unormuje. Ale pytanko mam jeszcze jedno, odpalam auto, słychać równe obroty, włączam światła, i w momencie włączenia słychać jakby zadławiło na sekundę silnik i potem obroty normalnie trzyma, ładowanie pada? Może akumulator już słaby? Bo nawet do niego nie patrzyłem, ale przez zimę normalnie pali stojąc na zewnątrz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się