kubicv10 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) Ajajaj siadło bez porównania ! Edytowane 6 Marca przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) Edytowane 6 Marca przez kubicv10 2
K4rol81 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Ładnie spasowane , nie sa za blisko dokładki ? nie tłuką podczas pracy silnika ?
kubicv10 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 16.08.2022 o 09:25, K4rol81 napisał: Ładnie spasowane , nie sa za blisko dokładki ? nie tłuką podczas pracy silnika ? Od góry jest dobry centymetr ale sztywno siedzą także nie ma żadnych dźwięków niepokojących. Właśnie próbowalem lepiej spasować bo jedna jest ciut wyżej ale mi się nie udało.. Chcę je tylko spawnąć w paru miejscach, ale na razie okres testowy mają W dodatku wysunąłem je tylko minimalnie, bo nie podoba mi się jak końcowki wystają :O Wydaje mi się, że mogły być większe ale nie wiem czy by wtedy się w dyfuzor zmieściły xD Edytowane 18 Sierpnia 2022 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2022 (edytowane) Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1
staniek Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 (edytowane) Według mnie idealnie ustawione Jak wydech się nagrzeje to będą wychodzić parę milimetrów/ centymetr. Edytowane 18 Sierpnia 2022 przez staniek 1
kubicv10 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2022 15 minut temu, staniek napisał: Według mnie idealnie ustawione Jak wydech się nagrzeje to będą wychodzić parę milimetrów/ centymetr. Dzięki, jak usłyszę dziwne odgłosy to będe wiedział gdzie szukać
kubicv10 Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2022 (edytowane) . Edytowane 1 Września 2022 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) Ostatnio była wymiana serwa hamulcowego.. Do takiego wniosku doszedł mechanik, hamulce miałem otępiałe..i dużo siły trzeba było użyć aby zahamować. Szybko pedał robił się twardy.Nie dogadaliśmy się, serwo kupiłem na własną ręke. Gwarancja miesiąc. Wymieniłem, oczywiście zapowietrzył się układ. Byłem sam, musiałem sobie na szybko poradzić. Jakoś poszło hamulce jako tako wróciły. Odpowietrzyłem z drugą osoboą jeszcze raz. tzn wężyk, zbiorniczek z płynem, osoba pompuje, trzyma ja odpowietrzam.. robiłem na krzyż. No jest poprawa powychodziło powietrze..teraz już wylatuje z zacisków przeźroczysty płyn a nie jak "bagno" xD Moim zdaniem jest poprawa nie robi się szybko trwardy, mniej siły musze użyć, wyżej łapie ale sprawzałem np. wcisnałem z 4 razy mocno pod rząd i potem nie miałem praktycznie hamulca przez chwilkę. z 3-4s?? Normalne zjawisko?? Jak mam pedał twardy, wcisnę i odpale samochód pomału wchodzi w podłoge, więc serwo powinno być sprawne. Żadnych wycieków. Jak zgaszę to właśnie z okolic serwa słyszę syczenie. Nie bardzo chce mi się to jeszcze raz demontować... Mam trochę mieszane uczucia... VCDS można jakoś posprawdzać serwo?? Edytowane 6 Marca przez kubicv10
K4rol81 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Jak odpowietrzałeś to stacyjka była przekręcona na zapłonie? bo tak chyba powinno się to robić przy abs i nie na krzyż , przynajmniej ja tak nie robiłem i zawsze się dało odpowietrzyć , co do twardniejącego hebla to może być wina podciśnienia ( tak mi się wydaje ) podobnie mam w b5 po 3 razach pod rząd hebel twardy i słabo bierze , po chwili wraca do normalnego .
kubicv10 Opublikowano 1 Września 2022 Autor Opublikowano 1 Września 2022 (edytowane) @K4rol81 Sorki, że tak późno ale przestały mi dochodzić powiadomienia... Zawsze jak odpowietrzałem to od najdlaszego zacisku. Wyczytałem tu na forum, że powinno się na krzyż... No nie wiem ale zakupiłem wakuometr i podłączyłem do vacum, i nie bardzo wiem czy jest sprawne. Wskazówka nie dość, że skacze to dopiero jak wejdzie na zielone pole (co jej długo schodzi) to się stabilizuje.. Po zgaszeniu widać, że serwo trzyma nie spada wskazówka. Prosiłbym o poradę bo nie mogę nic znaleźć.. Na necie są vacum z bosha regenerowane po ok 200-300zł. Tu link jak sprawdzam vacum: Edytowane 1 Września 2022 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 15 Października 2022 Autor Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) Kolejny upgrade color fis Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1 1
kubicv10 Opublikowano 19 Października 2022 Autor Opublikowano 19 Października 2022 (edytowane) Wleciały uchwyty bezramkowe do tablicy na przód. Bardzo na plus wygląd Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1 1
kubicv10 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Opublikowano 10 Listopada 2022 (edytowane) Coraz bliżej... Święta ? + gwint wjedzie. W końcu zniknie ta koza Edytowane 6 Marca przez kubicv10
Ivanek Opublikowano 10 Listopada 2022 Opublikowano 10 Listopada 2022 Też zacząłem stosować ten olej w zastępstwie co do Motul xclean... Przynajmniej przestałem go dolewać 1
kubicv10 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Opublikowano 10 Listopada 2022 (edytowane) 11 minut temu, Ivanek napisał(a): Też zacząłem stosować ten olej w zastępstwie co do Motul xclean... Przynajmniej przestałem go dolewać Dobrze słyszeć, że ktoś go poleca bo słyszałem, że teraz valvoline się popsuł no ale jak już kupiłem to już zaleje. Edytowane 10 Listopada 2022 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) Nadszedł w końcu czas na wymianę zawieszenia. Miały być sprężyny ale pomyślałem, że wolę dołożyc i kupić używkę gwintu. Długo szukałem bo też nie chciałem wydawać majątku a celem było obniżenie auta wizualnie i troszkę usztywnić bo 1BA na 18calowych felach to masakra. Do rzeczy, wpadło zawieszenie ta technix. 2 dni walczyłem nad odkręceniem tylnich nakrętek w celu regulacji gwintu... moczyły sie w pepsi, płynie hamulcowym, aż w końcu poszedł palnik w ruch i młot... już myślałem nad rozcinaniem nakrętek i dokupieniu nowych, ale milimetr po milimetrze aż w końcu udało się ruszyć i odkręcić... Ogólnie to z racji tego, że zawiechę miałem rozkręcaną z pół roku temu nie było tragedii, śruba w zwrotnicy poszła bez grzania... Wcześniej mechanik skręcił wahacze od strony amora nie według schematu czyli 8cm i 7cm tylko miały po 20cm... widać, że gumy zaczynały się obrywać... Skręciliśmy ciut mniej niż 8cm bo autko poszlo niżej. Ogólnie to wszystko czyszczone z rdzy i syfu, ja do składania użyłem smaru ceramicznego i tym zabezpieczyłem gwint w zawieszeniu.. Na razie jeżdżę i sprawdzam jak się autko zachowuje. Dla mnie bajka. Słyszałem, że się gwint ma ułożyć jeszcze. Pojeżdżę z tydzień i skoczę na geometrię. Na razie jestem zadowolony. Dodam, że moje amory już powylewane , świeży olej na nich, wgl nie wychodzą , jak wciśniesz tak zostają.... Czas pokaże czy to dobry zakup. Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1
K4rol81 Opublikowano 23 Listopada 2022 Opublikowano 23 Listopada 2022 Dobra robota , będziesz zadowolony zwłaszcza że tak jak napisałeś stare amory to szrot był . 1
kubicv10 Opublikowano 23 Listopada 2022 Autor Opublikowano 23 Listopada 2022 31 minut temu, K4rol81 napisał(a): Dobra robota , będziesz zadowolony zwłaszcza że tak jak napisałeś stare amory to szrot był . Testuje na razie i jestem zadowolony tak amorki szrot. Dobrze, że nie kupiłem samych sprężyn. Nie wiadomo jak by siadło + brak nowych amorów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się