Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ice Silver Allroad by Norbas


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 godzin temu, Norbas napisał:

Na razie nic nie planuje zobaczymy jak wyjdzie w praniu  ?  nr klamek podeśle do końca weekedu jak się ogarnę :) 

Był plan już na tamtego allroada ale jak zwykle planować teraz to sobie mogę ? druga sprawa ze muszę chyba dedykowanego gwinta szukać pod allroada bo mówili mi, ze mogę mieć problem z legalizacja ? zobaczymy :)  

Nie ma chyba czegoś takiego jak dedykowany giwnt do Allroada:whistling: Szukałem trochę w tym temacie. Eibach pokazuje wszystkie modele oprócz Allroada więc tak na prawdę nie wiadomo czy to pasuje.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Wandej napisał:

Nie ma chyba czegoś takiego jak dedykowany giwnt do Allroada:whistling: Szukałem trochę w tym temacie. Eibach pokazuje wszystkie modele oprócz Allroada więc tak na prawdę nie wiadomo czy to pasuje.

Jest jest, wczesniej miał vogtland ale zrezygnowali  bo większość brała H&R I został H&R monituje i springi tez od H&R dedykowane. Cena jaka znalazłem za gwint to 6k pln. Tak wiec jeszcze muszę trochę uzbierać 

Tobie to i tak bez różnicy byle nacisk na oś się zgadał i napęd. Sporo lata na vogtland, eibach, ta technix i bez problemu ale ja muszę mieć coś z podkładka No chyba ze na Janka włożę byle był nacisk i będę liczył ze się nie dowala... 

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

Wczoraj wymiana oleju w skrzyni i dyferencjale + przyciski w chromie :kox: 

91B36CD2-80A7-4224-B515-A22143626EFC.thumb.jpeg.30774e32ceed86020304e3d4770d6637.jpeg

EF8E3950-EE48-4848-B6E6-7E7675CD3DA5.thumb.jpeg.45db9df04770611009dc4fe86a12e5bb.jpeg

0561232E-F419-4AED-88A8-E05363B2EBED.thumb.jpeg.cad37365bcc8eb63e963c8bb7d45dddf.jpeg

4B3D37F3-7948-4705-808F-AB2D4D8FEEB2.thumb.jpeg.c5a7ecb30efa7c31c7612650639a5e19.jpeg
 

Ktoś ma może skrzypiący dźwięk pRzy wciskaniu sprzęgła w manualu ? Jest na niego jakis sposób czy tylko  wymiana łapy w skrzyni zostaje ? 

  • Lubię to 1
Opublikowano

To nie łapa jest problemem tylko docisk

Opublikowano

Nie będę się kłócił :decayed:  ale znalazłem tez  TPI na łapę, ze wymieniali sporo problemów z nią było :)  

Opublikowano

Łapa to tylko kawałek blachy i nie wydaje żadnych dźwięków,  docisk z łożyskiem są już zmęczone stąd problem.

Opublikowano

Pewnie tak, tak czy siak nie unikniona wymiana kompletu... jaka firmę polecasz dwumasy i sprzęga z dociskiem? 
 

Opublikowano

LUK plus oliwa do skrzyni

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki, Olej w skrzyni już wymieniłem ?

@Deva może Sachs performance ? ?

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

Wiesz co to skrzypienie to prawdopodobnie jest od pompki przy pedale sprzęgła, teraz wymienialiśmy w A6 C7 2.0 TDI jak się wciskało pedał sprzęgła to skrzypienie takie było słyszalne ale kolega jeździł jeździł aż w końcu się rozszczelniła, wymieniliśmy i skrzypienia nie ma tak że dobrze posłuchaj gdzie to skrzypi no bo może to i u ciebie pompka wydaje oznaki zużycia

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 30.05.2022 o 13:16, Norbas napisał:

Dzięki, Olej w skrzyni już wymieniłem ?

@Deva może Sachs performance ? ?

Daj sobie spokoj. Włóż kpl od CGLC i wytrzyma dużo?

Opublikowano
1 godzinę temu, Wandej napisał:

Włóż kpl od CGLC i wytrzyma dużo?

Ile wytrzymuje ?

Opublikowano
2 godziny temu, Rabbi napisał:

Ile wytrzymuje ?

Pytasz o moc czy o przebieg?

Opublikowano
5 godzin temu, Wandej napisał:

Pytasz o moc czy o przebieg?

Moc

Opublikowano
8 minut temu, Rabbi napisał:

Moc

200/400 myśle ze to nie problem ale na znacznie dłużej niż sprzegla ze 140/170KM jednostek.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 godzin temu, Wandej napisał:

200/400 myśle ze to nie problem ale na znacznie dłużej niż sprzegla ze 140/170KM jednostek.

Dwumasa i sprzęgło z dociskiem i reszta z cglc do CAHA p&p ? 

Opublikowano

Można zamknąć. Dzięki :hi: 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...