Koozly1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Witam Panowi Może ten temat gdzieś już był ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Mam problem taki u siebie w aucie odnośnie pomiaru oleju. Olej wymieniony w lurym, mechanik zaznaczył że silnik suchy brak wycieków, nic nie wskazuje na ubytek jego (B8 2.0 177km avawnt automat) Jak sprawdzam olej przez mmi to.mam mega wielki ubytek oleju, dosłownie minimum. W czasie jazdy minimum, na postoju jak sprawdzam jak trzeba również. Co to może być, kupić bagnet i samemu sprawdzać, nie zwracać uwagi ale wtedy będzie błąd kontrolka od oleju zapalona. Zaznaczę że od tego nie uderzyłem nigdzie miska i nie ma.wyciekow na kostce brukowej. Pozdrawiam Ps https://allegro.pl/oferta/oryginal-bagnet-miarka-oleju-audi-a4-b8-aso-11502564006?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr&utm_campaign=29c92d13-baa8-4138-9729-bcdae9d5303f# taki bagnet będzie dobry do B8 ?
RALF76 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Po wymianie na MMI był max a teraz min?
Koozly1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Tak prawie był max wlałem nie całe 5L tak jak większość osób na grupie deklarowało. Jakoś można skasować reset oleju ? Wczoraj podniosłem maskę zapaliłem zapłon nie wyskoczyło nic na fisie
RALF76 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 ile ma przejechane? od dawna masz auto? wcześniej nie brał oleju? są informacje na forum że zdarzają się przypadki tak dużych ubytków i niestety silnik do remontu/wymiany zweryfikuj turbo i dolot w 1 kolejności, niestety to jest pokłosie prawdopodobnie jazdy w trybie LL
Koozly1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Auto mam od ponad roku, przejechane ma 266 tys zalalem Castrol 5w30 LL. Wcześniej też zdarzało mi się dolewać bo na kompie wskazało ubytek oleju. Z turbo nie zauważyłem problemów ma kopa. W jaki sposób sprawdzić za pomocą vcds mogę ?
krzychuG Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Teraz, Koozly1 napisał: Z turbo nie zauważyłem problemów ma kopa. W jaki sposób sprawdzić za pomocą vcds mogę ? Trzeba manualnie ,najlepiej zajrzeć do intercoolera czy nie pływa olej.A i może dokup sobie bagnet albo olej sprawę i zrobisz kompleksowo. Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez krzychuG
Koozly1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Kwestia teraz jaki.bagnet czy ten z allegro może być ? Coś polecasz
Ivanek Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Co ile w ogóle zmieniasz ten olej? Ja od prawie dekady przekonany byłem do Motula ale niestety sparzyłem się i nie wiem po co na niego patrzyłem, jak zaryzykowałem jeden z najtańszych olejów Valvoline Allclimate 5W40 tak od tej pory ani się nie rusza stan na bagnecie... A na blacie 471 tys i rośnie.
krzychuG Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Bagnet ja mam w b8 z vw przy zmianie oleju sprawdziłem przy zalaniu 4l i po dolaniu reszty z fabrycznym oznaczeniem, ale nawet jak będziesz miał taki że oznaczenia się nie zgodzą to zrobisz swoje.
Rabbi Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Jeśli rzeczywiście pobiera sporo oleju to powinien być zawalony DPF. Sprawdź wartości filtra na VCDS
Koozly1 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2022 11 godzin temu, Ivanek napisał: Co ile w ogóle zmieniasz ten olej? Ja od prawie dekady przekonany byłem do Motula ale niestety sparzyłem się i nie wiem po co na niego patrzyłem, jak zaryzykowałem jeden z najtańszych olejów Valvoline Allclimate 5W40 tak od tej pory ani się nie rusza stan na bagnecie... A na blacie 471 tys i rośnie. W tym aucie wymieniłem po zakupie pierwszy raz ok 12-14 tys wlałem jak pisałem Castrol 5w30. Ale przed zmianą oleju zauważyłem ubytek
Koozly1 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2022 8 godzin temu, Rabbi napisał: Jeśli rzeczywiście pobiera sporo oleju to powinien być zawalony DPF. Sprawdź wartości filtra na VCDS Ostatnio często zapalał mi się ale wypalałem go w czasie jazdy za pomocą vcds. Może muszę częściej powtarzać te czynnosc.
RALF76 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 55 minut temu, Koozly1 napisał: Ostatnio często zapalał mi się ale wypalałem go w czasie jazdy za pomocą vcds. Może muszę częściej powtarzać te czynnosc. zapalanie się dpf nie jest normalne, ewidentnie coś z dpf, być może zabity olejem
Koozly1 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Aha, więc musze podjechać sprawdzić czy jest zabity olejem czy mogę stwierdzić za pomocą vcds ? A w jaki sposób sprawdzić wartość ?
sebaa Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Musisz poobserwować jak często się wypala, możesz sprawdzić kiedy ostatni raz się wypalał, stopień zapełnienia itp. Sprawdź też zawartość popiołu w oleju. Tyle, że po tym: 2 godziny temu, Koozly1 napisał: Ostatnio często zapalał mi się ale wypalałem go w czasie jazdy za pomocą vcds. Może muszę częściej powtarzać te czynnosc. obstawiam, że DPF jest ostro zapchany. Jeśli nie masz wycieków, to samochód przepala olej. Turbina do sprawdzenia, jeśli OK wina leży w silniku. Tu masz podobny temat:
Koozly1 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Dzięki zapoznam się z tym. Sprawdzę na vcds jak wygląda podeślę wam sprawozdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się