Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Jakie oringi ? Jakie dysze? Co wy q...a wymyślacie ? W układzie jest ciśnienie 4 bary, czyli ten warunek jest spełniony do "odpalenia" klimy. Sprzęgło "teoretycznie" jest ok, czyli ten warunek również jest sprawdzony. Pozostaje nam jeszcze sprawdzenie zaworu w kompresorze a do tego potrzebny jest VAG. I teraz, jeżeli po wciśnięciu guzika AC wartość zmieni się z 0.000A na 0.820A znakiem tego uwalone jest sprzęgło, jeżeli wartość się nie zmieni uwalony jest zawor A Autor postu nie zadał sobie do tej pory trudu żeby to sprawdzić.
MaTeo85 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Dev nie jest to takie proste niestety. Jest wiele przyczyn że pomimo wysterowania zaworu prawidłowym prądem, klimatyzacja nie działa (np. Zbyt duża ilość oleju w układzie, uszkodzenie zaworu(zablokowanie mechaniczne, wilgoć w układzie) uszkodzenie samego kompresora) oczywiście w sytuacji gdy zawór jest wysterowany, a reakcji klimy brak to szukamy dalej i wtedy warto odciągnąć czynnik i sprawdzić kondycję dyszy dławiącej gdyż jest to najprostsze do zrobienia, a wiele może powiedzieć o stanie kompresora bez jego otwierania.
przem8 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 (edytowane) Przecież autor wymieniał uszczelnienia więc było widać w jakim jest stanie kompresor i jak wyglądał z niego spuszczony olej. Poza tym przy takim zabiegu obowiązkowo wymienia się dyszę i osuszacz. Edytowane 20 Kwietnia 2022 przez przem8
MaTeo85 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 5 minut temu, przem8 napisał: Przecież autor wymieniał uszczelnienia więc było widać w jakim jest stanie kompresor i jak wyglądał z niego spuszczony olej. Poza tym przy takim zabiegu obowiązkowo wymienia się dyszę i osuszacz. Jak robisz fachowo to tak, autor nic w tym temacie nie wspomniał po za tym że zmienił jakieś uszczelnienia i nabił czynnik, więc można by obstawiać że robił to u wulkanizatora czy innego operatora maszyny do nabijania.
przem8 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 To niech doprecyzuje o co chodzi i jakie uszczelnienia dokladnie, bo nikt tu szklanej kuli nie ma.
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 W dniu 20.04.2022 o 21:35, Dev napisał: Jakie oringi ? Jakie dysze? Co wy q...a wymyślacie ? W układzie jest ciśnienie 4 bary, czyli ten warunek jest spełniony do "odpalenia" klimy. Sprzęgło "teoretycznie" jest ok, czyli ten warunek również jest sprawdzony. Pozostaje nam jeszcze sprawdzenie zaworu w kompresorze a do tego potrzebny jest VAG. I teraz, jeżeli po wciśnięciu guzika AC wartość zmieni się z 0.000A na 0.820A znakiem tego uwalone jest sprzęgło, jeżeli wartość się nie zmieni uwalony jest zawor A Autor postu nie zadał sobie do tej pory trudu żeby to sprawdzić. Wartość zmienia się z 0 na 0.644a
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 A przy podłączeniu urządzeniu do klimatyzacji i wciśnięciu guzika zmieniają się wartości na zegarach ? Czy wszystko stoi w miejscu ?
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Teraz, Dev napisał: A przy podłączeniu urządzeniu do klimatyzacji i wciśnięciu guzika zmieniają się wartości na zegarach ? Czy wszystko stoi w miejscu ? Tak , na auto nawiew rośnie czy nie o to chodzi?, Aktualnie wykonuję pomiary vcds więc co sprawdzić
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Teraz, Kamilb6.5 napisał: Tak , na auto nawiew rośnie czy nie o to chodzi?, Aktualnie wykonuję pomiary vcds więc co sprawdzić Chodzi o zegary na stacji klimatyzacji
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Dev napisał: Chodzi o zegary na stacji klimatyzacji A to nie wiem bo auto było na większym serwisie nie było mnie przy tym
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 To ważne bo po reakcji zegarów będzie wiadomo czy kompresor faktycznie pompuje.
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 2 minuty temu, Dev napisał: To ważne bo po reakcji zegarów będzie wiadomo czy kompresor faktycznie pompuje. A vcds da radę to sprawdzić?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 16 minut temu, Kamilb6.5 napisał: A vcds da radę to sprawdzić? Jo. Powinna wartość 4 bar wzrosnąć do ok 8
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 27 minut temu, Dev napisał: Jo. Powinna wartość 4 bar wzrosnąć do ok 8 Ogólnie po wyłączeniu klimy i ponownym włączeniu wartości bar pokazała 11 i spadała do 6 , czy tak powinna być ?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Tak. To właściwą reakcja. Dalej nie chłodzi ?
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Dev napisał: Tak. To właściwą reakcja. Dalej nie chłodzi ? Otóż nie, czy przyczyną może być ta dysza rozprężna w takiej sytuacji?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 3 minuty temu, Kamilb6.5 napisał: Otóż nie, czy przyczyną może być ta dysza rozprężna w takiej sytuacji? Wymien dysze i osuszacz
MaTeo85 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Zanim wymienisz zobacz jaką będzie temperatura na parowniku po kilku minutach pracy klimy na LO, może tylko klapy się nie przestawiają i w kabinie ciepło, a klimą chłodzi jak trzeba. Temp parownika jest chyba w bloku pomiarowym 010. Z angielskiego Evaporator jak coś.
Kamilb6.5 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2022 16 minut temu, MaTeo85 napisał: Zanim wymienisz zobacz jaką będzie temperatura na parowniku po kilku minutach pracy klimy na LO, może tylko klapy się nie przestawiają i w kabinie ciepło, a klimą chłodzi jak trzeba. Temp parownika jest chyba w bloku pomiarowym 010. Z angielskiego Evaporator jak coś. Dzięki , ale robiłem test klap i pracują dobrze w całym zakresie ... Czy to nie ma znaczenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się