Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpowietrzanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

Opublikowano

Pewnie jak zdjąłeś zacisk, to wyleciał cały płyń że zbiorniczka i zapowietrzyles pompę absu.

Przydalo by się podłączyć kompa z vcdsem i wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania.

Poszukaj na forum tematy bo już były wiele razy.

Opublikowano
Godzinę temu, Patryk_audi napisał:

Cześć mam pytanie. Przed chwilą dwmontowalem zacisk i wyjmowałem tłoczek chwile później złożyłem wszystko do kupy dolałem płynu hamulcowego i pompowałem pedałem aż będzie twardy. Teraz jest twardy ale jak odpalę auto wpada w podłogę 

zawsze wpada po odpaleniu na postoju

robiłes przód czy tył ? bo jak tył to masz zapowietrzony zacisk

Opublikowano

Tylko jest jeden problem

20220420_163840.jpg

Opublikowano

I taki błąd mi wyrzuca

20220420_164843.jpg

Opublikowano

A powiesz mi dlaczego po dolaniu płynu i odpowoetrzeniu mam nadal taki miękkie hamulec, głęboko trochę wchodzi

Opublikowano

Bo niedokładnie odpowietrzone, tylne zaciski są wredne jeżeli o odpowietrzanie chodzi. Samemu bez sprzętu ciężko to zrobić.

Opublikowano

Czyli musze oddać auto do mechanika na odpowietrzenie?

Opublikowano

Znajdź kogoś, kto będzie pompować hamulcem ciśnienie i je przytrzymie, kiedy Ty będziesz odkręcać zawór w zacisku.

Opublikowano

dobra czyli po kolei brać każdy zacisk po kolei odpowietrzać poprzez luzowanie tego zaworku w czasie gdy ktoś pompuje mi hamulec tak?

mam to robić na włączonym silniku czy wyłączonym? 

Opublikowano

Pompuj, trzymaj do pomocnika, odkręcam, zakręcam do siebie i tak w koło, wszystko na zgaszonym silniku. Jak nic Ci to nie mówi to oddaj auto do mechanika na odpowietrzenie hamulców.

Opublikowano

I to kilka razy , mi po wymianie płynu i wszystkich zacisków auto zaczeło hamować po trzecim odpowietrzeniu

Opublikowano

Nie no teraz już wiem o co chodzi tylko wolałem się upewnić czy na zgaszonym silniku. Trochę odpowietrzylem ale w pojedynkę to średnio. Jutro wezmę kolegę żeby mi ten hamulec pompował i go przytrzymał i myślę że się uda całkowicie odpowietrzyć. Dzięki bardzo za pomoc 

Opublikowano

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

Opublikowano

dzięki, a polecisz mi jakiegoś producenta tarcz i klocków hamulcowych w przystępnej cenie 

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

A i najważniejsze, żebyś kilku baniek płynu nie zmarnował, zacznij od zacisku, do którego przewód jest najdalej, czyli prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód. Gdzie lewy to kierowca, prawy to pasażer.

lewy przód - prawy tył

prawy przód - lewy tył

Opublikowano

czyli, który sposób w końcu

 

Opublikowano

Który chcesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...