Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 FL Black Limousine USA Quattro 2.0T Flexible fuel by Marky2552


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, karolek_ust napisał:

No tylko panie malowane było pewnie bita cala była , moja tez dostała odświeżanie frontu to a Polsce by już auto po dzwonię było hehe

Pamiętam lakierowałem lampy w B6 wyglądały jak z fabryki jadę na przegląd a chłop pyta czy bita była ? ja mówie panie jaka bita , bo lampy nowe to pewnie coś było ? kurła to nasze społeczeństwo czasami ? 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Ja bym folie na takie cacko nakleił. Lakierowałeś?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Tak, lakier bezbarwny z pistoletu, pomyśle o folii ale jak pisałem w B6 po 2 latach nic się nie działo. 

 

Opublikowano

Najlepiej jest lakierować a folia to dodatkowa ochrona , ja nie kleje foli bo w razie co lampy 10 minut wyjęte i można zmatowic i na nowo nowe są 

Opublikowano
7 godzin temu, karolek_ust napisał:

Noo teraz lampa wygląda . Swoje też tak traktowałem bynajmniej na chwilę spokój bo poletka to na chwilę tylko zabieg 

 

Kolega lakierował,jak lakier z utwardzaczem to i z 5 lat wytrzyma 

Opublikowano
1 godzinę temu, pila24 napisał:

Kolega lakierował,jak lakier z utwardzaczem to i z 5 lat wytrzyma 

Ja też lakierowalem bezbarwnym z pistoletu taki jak kładziesz na samochód 

Opublikowano
8 godzin temu, karolek_ust napisał:

Ja też lakierowalem bezbarwnym z pistoletu taki jak kładziesz na samochód 

Powinien być lakier z UV,wtedy nie ma opcji by tak szybko efekt znikł.

Opublikowano
1 godzinę temu, pila24 napisał:

Powinien być lakier z UV,wtedy nie ma opcji by tak szybko efekt znikł.

A w czym przeszkadza lakier samochodowy jak dasz primer do plastików pod to nic się nie dzieje , każdy lakier bezbarwny jest odporny na UV i zadrapania no chyba że lakieruje się tanim z allegro

Opublikowano

A więc tak, w niedługim czasie (ok 2 tyg) szykuje się wymiana oliwy i filtra w skrzyni biegów kupiłem już jakiś czas cały zestaw od ZF do wymiany. Dodatkowo kupiłem oleje w aso do przedniego oraz tylnego dyfra i olej ravenol do napędu Torsen. Więc będzie to taki duży serwis. Zakupiłem też nowy oryginalny zawias prawy otwierania maski bo mój chyba jest lekko krzywy i delikatnie nie pasuje mi maska do błotnika przy szybie oraz kupiłem "żelek" do czujnika deszczu.

Szykuje się też regeneracja oraz malowanie felg 19" Pompei na sezon 2k23 ale muszę pierw opony zimowe kupić na felgi 18" na których auto przypłynęło bo tamte opony nie nadają się do niczego a niby Pirelli a moje chińczyki lepiej wyglądają ale cóż ??.
W planach mam też  aktualizacje MMI i nowe mapy (na radiu i polskim menu mi nie zależy) oraz diagnozę lewego czujnika martwego pola bo czasami sam się zapala bez celu i mam wrażenie że prawy świeci mocniej od lewego 

A tak to lać paliwo i jeździć choć bestia ma duże zapotrzebowanie na pokarm ? a ceny na stacjach są jakie są.

 

20220805_122313.thumb.jpg.c5328b419bb6c1d54ae2294ba2353133.jpg

20221029_130024.thumb.jpg.5c195e745f661853ba83fd627e581283.jpg

 

004.thumb.jpg.f256f1e99136e42075d3da0d4af34c97.jpg

 

003.thumb.jpg.fd2cd6fce535b42430d508de7387bb83.jpg

 

001.thumb.jpg.01ce197babb71a209bcb1e91163b5c2e.jpg

 

002.thumb.jpg.960b541d03c93b1f32018567399b44ca.jpg

 

  • Super 1
Opublikowano

Ładnie wygląda . No tfsi lubią oktany hehe

Opublikowano

Dziś wymiana olejów gdzie tylko można było wymienić: 

-Dyfer przód

-olej w skrzyni plus uszczelka i filtr

-Torsen

-tylny dyfer 

I po wymianie tych olei mam wrażenie że auto ma trochę lżej. 

W zasadzie to weszło do skrzyni 5L z groszem 

20221106_115514.thumb.jpg.e0ac26d2b8f97fa51c5ea568bb904f36.jpg

 

20221106_122120.thumb.jpg.169809b94df41e319fa114db59ec2a54.jpg

 

20221106_133934.thumb.jpg.2682220876cfd5e43a22b336009025f1.jpg

 

20221106_131314.thumb.jpg.8a9ecee63b113cbaac36d43868aa3e45.jpg

 

20221106_140312.thumb.jpg.512a2e7e70eb7b7f77698aa93903e103.jpg

 

20221106_140810.thumb.jpg.76dfc9f2dcfe5de5012a8cbfae05d5e2.jpg

 

20221106_145539.thumb.jpg.6efd3789d597336b4b863b32a7f23a15.jpg

 

20221106_145602.thumb.jpg.2ea0cf12ccae7e06052593688e9d7002.jpg

 

003.thumb.jpg.34895d36da129b2ebb0d0b638c767f6b.jpg

 

004.thumb.jpg.0cd732389bf32c9a6a41e0517ed5ca99.jpg

 

002.thumb.jpg.8dda450099a7a012e99660af0c5abaaa.jpg

 

001.thumb.jpg.98f94c2f2d4585cf2d86904366740a27.jpg

 

Opublikowano

jak miałes tyle oleju to trzeba było dwa razy go przelac

Opublikowano

Setup zima wleciał do audi Felgi 18" 8J ET47 i zmiana opon oraz rozmiaru z 245/40 na 225/45. 

 

20221117_144811.thumb.jpg.fedcf5a161ac69a71828363f21c5625a.jpg

 

20221117_164628.thumb.jpg.8370df0488f738e625ff5c04eaabee73.jpg

 

20221117_202837.thumb.jpg.226eb3064ff14cdb63167638913a3b0b.jpg

 

 

Jako że spadł u mnie śnieg to jeszcze parę fot na zimowych kołach ??

 

 

001.thumb.jpg.ccc189af364a85d5d9d290511b1b35aa.jpg

 

002.thumb.jpg.8f76049417547f9177739331bc1a7ef1.jpg

 

003.thumb.jpg.2c887148cd865a6009281e2286888ceb.jpg

 

004.thumb.jpg.d39e4254104aeadf030ab7831ff26243.jpg

 

005.thumb.jpg.136e87938b32c7df3f4d2f9b9947afb0.jpg

 

007.thumb.jpg.33703eb706fce92758545d8775848c16.jpg

Opublikowano

Przyszły graty z ASO ? .

Nowa Odma olejowa

Magnesik + oring

Uszczelka magnesika Elring

Uszczelka pokrywy rozrządu Elring  .

 

Stara odma już nie działała przy przebiegu 154k km. W nową jak dmuchasz to słychać takie "klik", natomiast w starej odmie nic się takiego nie działo, dodatkowo nowa odma założona i zasysa korek wlewu oleju że nie da się go wyjąć a po wyjęciu silnik schodzi z obrotów ale to normalne. Przy starej odmie odkręcałem korek oleju i nic się nie działo ani korka nie wciągało ani silnik nie schodził z obrotów. 

 

Zakupiłem też nowy magnesik bo zaczęło cieknąć spod uszczelki więc wpadł nowy oring i uszczelka i dodatkowo profilaktycznie jak już to robię to zdecydowałem o zakupie nowego magnesa.

 

Oraz wymieniać będę uszczelkę pokrywy rozrządu bo delikatnie się poci uszczelka na dole. 

 

Pierwsze spojrzenie w silnik i w sumie nie widać tam żadnych nagarów itp. Wszystko czyste 

 

20221214_151216.thumb.jpg.d6528af76e17d64975ed04322d6a2ad8.jpg

20221214_110131.thumb.jpg.833a5934ea941d681dce5f31d51e4152.jpg

20221214_110400.thumb.jpg.9fbbbeedb5d6734f28db7bdea932137a.jpg

20221214_151357.thumb.jpg.b52de5794920dce0dc40cd7dee0c8181.jpg

20221214_161803.thumb.jpg.84eabe8995545761440f65cf0fa91867.jpg

20221214_162450.thumb.jpg.6084356842cd839c175a8c5926d954a3.jpg

20221214_162503.thumb.jpg.8fa3634d84f01649bec28ac632d6ffba.jpg

20221214_162510.thumb.jpg.e1720b836c81fbf44057267ed4edeb50.jpg

20221214_170005.thumb.jpg.bfffb1739114ea0b102de240a4dfebe1.jpg

Opublikowano
W dniu 14.12.2022 o 17:41, marky2552 napisał(a):

Przyszły graty z ASO ? .

Nowa Odma olejowa

Magnesik + oring

Uszczelka magnesika Elring

Uszczelka pokrywy rozrządu Elring  .

 

Stara odma już nie działała przy przebiegu 154k km. W nową jak dmuchasz to słychać takie "klik", natomiast w starej odmie nic się takiego nie działo, dodatkowo nowa odma założona i zasysa korek wlewu oleju że nie da się go wyjąć a po wyjęciu silnik schodzi z obrotów ale to normalne. Przy starej odmie odkręcałem korek oleju i nic się nie działo ani korka nie wciągało ani silnik nie schodził z obrotów. 

 

Zakupiłem też nowy magnesik bo zaczęło cieknąć spod uszczelki więc wpadł nowy oring i uszczelka i dodatkowo profilaktycznie jak już to robię to zdecydowałem o zakupie nowego magnesa.

 

Oraz wymieniać będę uszczelkę pokrywy rozrządu bo delikatnie się poci uszczelka na dole. 

 

Pierwsze spojrzenie w silnik i w sumie nie widać tam żadnych nagarów itp. Wszystko czyste 

 

20221214_151216.thumb.jpg.d6528af76e17d64975ed04322d6a2ad8.jpg

20221214_110131.thumb.jpg.833a5934ea941d681dce5f31d51e4152.jpg

20221214_110400.thumb.jpg.9fbbbeedb5d6734f28db7bdea932137a.jpg

20221214_151357.thumb.jpg.b52de5794920dce0dc40cd7dee0c8181.jpg

20221214_161803.thumb.jpg.84eabe8995545761440f65cf0fa91867.jpg

20221214_162450.thumb.jpg.6084356842cd839c175a8c5926d954a3.jpg

20221214_162503.thumb.jpg.8fa3634d84f01649bec28ac632d6ffba.jpg

20221214_162510.thumb.jpg.e1720b836c81fbf44057267ed4edeb50.jpg

20221214_170005.thumb.jpg.bfffb1739114ea0b102de240a4dfebe1.jpg

Kolego nagar to się zbiera przy zaworach jak zdejmiesz kolektor ssący to tam jest zawsze nagar po zdjęciu odmy będzie ładnie góra wyglądać 

Opublikowano (edytowane)

Właśnie mam chęć tam zajrzeć ale to po nowym roku dopiero . Ktoś to z was ściągał w ogóle ten kolektor bo z tego co ja widzę to jest od uja roboty ?

Edytowane przez marky2552
Opublikowano

Wymiana oringu uszczelki magnesa oraz magnes i nowa uszczelka pokrywy rozrządu 

20221222_120003.thumb.jpg.1f4eba0fa369373795546f8d81d3162c.jpg

20221222_122941.thumb.jpg.9077c8666e78be9894d30c0d30f88330.jpg

Opublikowano

Kolego bo nigdzie info dokładnego znaleźć nie mogę. Pod koniec grudnia za pośrednictwem firmy zakupiłem podobna sztukę. No może nieco bardziej centralnie udezona (możliwe ze wjechala pod jakiegoś pickupa...) bo poszło powyżej belki z przodu. 

Ale do sedna jak to jest z światłami z tyłu? Czy przeciwmgłowe trzeba jakoś dorabiać specjalnie... czy już instalacją i przełącznik jest? 

Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

Szacun za wykonaną pracę. Sam też zamierzam w miarę możliwości ogarniac samemu. Ale jeszcze jakieś 5tygodni czekania ?

Opublikowano (edytowane)

przeciwmgłowe w tym modelu są i z przodu i z tyłu do przerobienia lampy tył bo kierunkowskaz jest czerwony i świeci razem ze światłami stop od siebie dodam że przerabiałem lampy w power dust customs i złego słowa nie powiem lampy nie parują i działają dobrze. pierw zamów sobie bezpiecznik pirotechniczny bo samochód nie zapali chyba że zrobisz zworkę z ominięciem bezpiecznika ale tylko gruby kabel taki akumulatorowy to doraźnie można tego użyć dopóki nie założysz bezpiecznika pirotechnicznego. pasy wszystkie do wymiany albo regeneracji oprócz pasa przód pasażera. wymieniasz poduszkę kiery i kurtynę i vcds kasujesz błędy 

Edytowane przez marky2552
Opublikowano
14 minut temu, marky2552 napisał(a):

przeciwmgłowe w tym modelu są i z przodu i z tyłu do przerobienia lampy tył bo kierunkowskaz jest czerwony i świeci razem ze światłami stop od siebie dodam że przerabiałem lampy w power dust customs i złego słowa nie powiem lampy nie parują i działają dobrze. pierw zamów sobie bezpiecznik pirotechniczny bo samochód nie zapali chyba że zrobisz zworkę z ominięciem bezpiecznika ale tylko gruby kabel taki akumulatorowy to doraźnie można tego użyć dopóki nie założysz bezpiecznika pirotechnicznego. pasy wszystkie do wymiany albo regeneracji oprócz pasa przód pasażera. wymieniasz poduszkę kiery i kurtynę i vcds kasujesz błędy 

Zdaję sobie sprawe z przeróbek lamp. Nie byłem pewien jedynie właśnie przeciwmgielnych tylnych.

Bezpiecznik purotechniczy prawdopodobnie jest już złączony na "krótko" ponieważ auto na aukcji odpalo oraz jeździło. ?

Czyli reasumując poduszki, kurtyny, pasy (kokpit na szczęście nie szczelony) 

I po tym zabiegu tylko vcds, kasowanie błędów i żadnego sterownika poduszek ani nic w tym stylu nie trzeba wymieniać?

A i jeszcze jedno pytanie odnośnie lamp przednich... czy tam się różnią one kostkami lub układem pinów, ponieważ tu też na różne informacje trafiłem... 

Dodam tutaj takie małe conieco jeśli chodzi o rozmiar szkód ??

 

Z góry dziękuję Ci za pomoc, trochę mnie to już uspokoiło ?1.jpg.3c6b1e1eb23c72c4fa3317724efcc928.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...