Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie reflektory?


malinator

Rekomendowane odpowiedzi

ale powiedzmy ze zlutował mi gosc dwa kable i hulało normalnie czyli krotkie to krotkie a na dlugich długie plus soczewka(krotkie) tylko ze kasował mi sie licznik dzienny i soczewki nie gasły po wyciagnieciu kluczyka(a powinny sie postojówki zaswiecic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma z tym problemu, nic nie trzeba lutowac,podobno wystarczy tylko przepiac przewod w kostce przy przlaczniku od swiatel, dokladnie nie wiem ktore, odpowiedzi szukaj na AKP, ale mysle ze jak masz zaciecie elektryka to znajdziesz z probowka,jak by ci sie udalo to zrobic to sie podziel wynikami, pewnie sie przyda nie jednemu z nas ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra po pierwsze sprawdziłem u OJCA w B6 a ma soczewki własnie i jak włącza długie SOCZEWKI MAJA sie świeci u brata w bmce jest tak samo! jezeli gasną to tylko dlatego ze wczesniejsze lampy miały jedną żarówke dwuwłóknową co było prsote ze żeby nie przegrzac-niestopic włączały sie naprzemiennie ale jezeli ktos ma soczewki to powinno mu to świecić RAZEM! soczewka plus długie! poszukalem na AKP i znalazłem:

WYSTARCZY TYLKO:

" przepiąć w kostce od przełącznika (fioletowo-czarnej) zółty przewód od krótkich świateł z pozybji 56b na styk w pozycji 56"

i bedzie tak jak w A4kach z 99-01' bezpiecznie bo audiki wlasnie po lifcie maja tak zrobione seryjnie! Dziekuje za przeczytanie moich wypocin:D jutro DZIAŁAM:)(jak bedzie czas)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w mojej zmieniałem na lampy FK soczewki z ringami i mam tak ze jak włączam długie to gasną mi krótkie ale jak migam długimi to krótkie sie nie wyłączają .Musze pokąbinować tak jak kolega wyżej napisał z tym przełącznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam aktualnie lampy BOSCH ze zintegrowanymi halogenami

w planie zmiana na xenon, które rozwiązanie polecacie?

1) kupić NOWE dzielone lampy od S4 przed 99 soczewkowe przystosowane do xenon plus UZYWANE przetwornice i zarowki pasujace do tych lamp (wszystko dostepne od reki bez problemow)

2) kupic NOWA soczewke valeo po liftingu przystosowana pod H1 i NOWE przetwornice i zarowki xenon HID 3 GEN (24 mies gwarancji) rowniez calosc dostepna bez problemow

3) szukac UZYWANYCH lamp zespolonych po liftingu z soczewka przystosowana pod xenon oraz oryginalnymi przetwornicami i zarowkami (ciezko dostepne i mimo wszystko uzywane a cena podobna jak w pkt 1 lub 2)

PYTANIE DODATKOWE:

CZY SOCZEWKA W LAMPACH z pkt 2 bardzo różni się od lamp z pkt 3? bo jesli niewiele to w sumie wole kupic nowe lampy valeo przystosowane pod H1 i dolozyc do tego NOWE przetwornice i zarowki najnowszej generacji na dodatek z 24 mies gwarancja

z gory dziekuje za podpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wole kupic nowe lampy valeo przystosowane pod H1

Nie slyszalem o Valeo zespolonych na zarowki H1. :shock:

Jesli juz to 2 x H7 i czy byla roznica czy pod soczewke, czy xenon to nie wiem.

Wiem, ze pod spodem tych lamp jest miejsce na przykrecenie przetwornic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kupujac zespolone valeo pod H7 jest miejsce na przetwornice?

czy ktoś wie czy rożnią sie soczewką wersja H7 od wersji xenon?

czy ktoś przerabiał wersję H7 na xenon?

mam dostęp do najnowszych zestawow do przeróbek HID 3gen (24 mies gwarancji) i chetnie bym kupił tą tańszą wersję H7 do przeróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kupujac zespolone valeo pod H7 jest miejsce na przetwornice?

Tak jest pod spodem, przykreca sie na 4 sruby.

czy ktoś przerabiał wersję H7 na xenon?

Tu mi sie wydaje, ze chodzi o gniazda zarowek, jesli sa takie same to to mamy z glowy. Zostaje chyba tylko polaczenie tego wszystkiego. Ale to tylko moje gdybanie bo jak jest w rzeczywistosci to nie wiem. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazda zarowek to pikus - zestaw do przerobki jest pod zarowke H7

chodzi mi jednak o sama soczewke - roznice konstrukcyjne/jakosciowe w rozpraszaniu swiatla halogenowego i xenonowego - pewnie sa inne

w niektorych modelach aut wersja xenon rozni sie znacznie od halogenowej soczewki i nawet po przerobce efekt jest fatalny, chcialem spytac czy ktos wie z doswiadczenia jak to sie ma w przypadku reflektorow VALEO

[ Dodano: 2006-09-09, 12:36 ]

właśnie rozmawiałem z gościem który ma na sprzedaż UŻYWANE xenony do a4 99-01 valeo za 1800zł w stanie idealnym, warto?

czy lepiej kupić NOWE valeo z soczewka na H7 (koszt około 800zł) i do tego NOWY zestaw do przerobki na xenon za 1200zł

co wybrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

te fotki z przeróbka mi sie nie wyswietlaja :(

czy u Was tez czy to ja mam cos kopniete?

pease

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulti, chodzi Ci o ten link co podal Hugo w drugim poscie :?: :?:

To mi sie wyswietlaja bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktos wie jak zrobic zeby w lampach po liftingu sie swiecily długie razem z krótkimi ??dzieki za info !!

[ Dodano: 14-01-2007, 15:46 ]

witam, zalozylem juz lampy i jest gicior, ale powiedzcie mi co mam zrobic zeby światła krótkie paliły sie razem z długimi bo mi rozłączają i jakie silniczki regulacji mam kupic bo stare nie pasują heellp!!

a przecinki i kropki to pies ? czytać się nie da...

pre_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktos wie jak zrobic zeby w lampach po liftingu sie swiecily długie razem z krótkimi ??dzieki za info !!

Wydaje mi się, że na poprzedniej podstronie dampol pisał o tym cytując tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mialem robione wrzucalem xenony po lifcie zespolone. i jest gicior.. Jesli bedziesz chcial kupic blotniki + lampy to zsumuj wszystko i dodaj malowanie zobaczysz ile Cie to wyjdzie !! Zrob tak jak wszyscy radza , nie ma za duzo roboty.. looknij na moje fotki i zobaczysz jak to wyglada . pozdro

[ Dodano: 2006-06-02, 00:04 ]

http://bartass1.fotosik.pl/

jezdzisz na samych xenonach bez auto poziomowania i spryskiwaczy? jesli tak to jak dlugo juz tak jezdzisz i czy juz byles zatrzymywany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli tak to jak dlugo juz tak jezdzisz i czy juz byles zatrzymywany?

Policjant musiałby powołać się na odpowieni paragraf prawny, a to raczej nie byłoby dla niego prostą sprawą. Obserwuję watek : http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=14934&postdays=0&postorder=asc&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przeróbek to kiepskim pomysłem jest wsadzanie xenonowych świeczek do lamp nieprzystosowanych do tego typu źródła światła. Chodzi o dwie sprawy. Odbłyśniki mogą się przepalać. Drugie, ważniejsze, to jest to, że palnik xenonowy ma inne rozmiary niż żarówka. Ma inny punkt świecenia i jeśli nie będzie w ogniskowej reflektora, to raczej efekt będzie kiepski. Dodatkowo spryski, silniczki... Dla mnie to wszystko ważne sprawy, bo od tego zależy bezpieczeństwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...