Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam pomocy w zdiagnozowaniu problemu!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto sprowadzone z Niemiec, zakupione od handlarza za grosze. Wszystko było git do momentu gdy zaczęło strzelać, dusić, i wrzeszczeć. Nie znam się zbytnio na motoryzacji i stąd moja prośba o pomoc. Mechanik powiedział, że to rozrząd więc go wymieniłem ale teraz jestem prawie pewien, że to nie wina rozrządu.. Po odpaleniu na zimno obroty strzelają nawet do 3k potem spadają ale buda trzęsie się jak galareta, a silnik wygląda jakby miał zaraz wyskoczyć z kojca. Momentami strzela jak z karabinu i ogólnie strasznie to wygląda. Nie chcę się znów sfrajerzyc oddając auto do mechanika.. Pomocy 

Opublikowano

serio pojechałeś do mechanika z takim stanem silnika i zmienił Ci rozrząd zostawiając problem dalej? przecież tu silnik szrot po co tu inwestować kasę w rozrząd.

Opublikowano

No tak dlatego właśnie mówię, że się zfrajerzylem. Ale wcześniej wszystko było okej. Nawet nie było słychać pracy silnika. Chciałbym poprostu wiedzieć w czym tkwi problem. Dlaczego ten silnik tak pracuje. O co chodzi 

Opublikowano (edytowane)

nie pali na któryś gar? czy mi sie wydaje? albo na dwa hehehe

Na pewno problemów jest kilka. Jedź gdzieś niech podłączą komputer i spisz wszystkie błędy, wtedy się coś rozjaśni. Mi się wydaje że któraś cewka nie działa (albo świece) - to do trzęsienia silnikiem. Terkot to zawór ciśninia oleju w wariatorze albo sam wariator.

możesz rozpiąć wtyczkę w zaworze - jest z tyłu silnika przy grodzi, jak dalej będzie terkotac to wariator. 

edit.

ruda na nadkolu, na wydechu - zaglądałeś pod samochód? ile dałeś jak nie tajemnica?

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano

Podłączałem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskakiwał to od kata. Świece były wymienione ale ciśnienie było również niskie. Dałem 6k

Opublikowano (edytowane)