Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam pomocy w zdiagnozowaniu problemu!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto sprowadzone z Niemiec, zakupione od handlarza za grosze. Wszystko było git do momentu gdy zaczęło strzelać, dusić, i wrzeszczeć. Nie znam się zbytnio na motoryzacji i stąd moja prośba o pomoc. Mechanik powiedział, że to rozrząd więc go wymieniłem ale teraz jestem prawie pewien, że to nie wina rozrządu.. Po odpaleniu na zimno obroty strzelają nawet do 3k potem spadają ale buda trzęsie się jak galareta, a silnik wygląda jakby miał zaraz wyskoczyć z kojca. Momentami strzela jak z karabinu i ogólnie strasznie to wygląda. Nie chcę się znów sfrajerzyc oddając auto do mechanika.. Pomocy 

Opublikowano

serio pojechałeś do mechanika z takim stanem silnika i zmienił Ci rozrząd zostawiając problem dalej? przecież tu silnik szrot po co tu inwestować kasę w rozrząd.

Opublikowano

No tak dlatego właśnie mówię, że się zfrajerzylem. Ale wcześniej wszystko było okej. Nawet nie było słychać pracy silnika. Chciałbym poprostu wiedzieć w czym tkwi problem. Dlaczego ten silnik tak pracuje. O co chodzi 

Opublikowano (edytowane)

nie pali na któryś gar? czy mi sie wydaje? albo na dwa hehehe

Na pewno problemów jest kilka. Jedź gdzieś niech podłączą komputer i spisz wszystkie błędy, wtedy się coś rozjaśni. Mi się wydaje że któraś cewka nie działa (albo świece) - to do trzęsienia silnikiem. Terkot to zawór ciśninia oleju w wariatorze albo sam wariator.

możesz rozpiąć wtyczkę w zaworze - jest z tyłu silnika przy grodzi, jak dalej będzie terkotac to wariator. 

edit.

ruda na nadkolu, na wydechu - zaglądałeś pod samochód? ile dałeś jak nie tajemnica?

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano

Podłączałem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskakiwał to od kata. Świece były wymienione ale ciśnienie było również niskie. Dałem 6k

Opublikowano (edytowane)

Jak niskie? i na którym garze jakie - pierwszy licz od przodu auta. Masz dwie śrubki torxy na listwie zasilającej cewki, odkręć obie i delikatnie wyjmuj po koleji cewki - znaczy po jednej na raz - tak na centymetr dwa - jak silnik zacznie pracowac gorzej to wkładaj z powrotem, jak się nic nie zmieni na którejś to jest padnięta.

i oliwa. Te silniki lubią mieć oliwy pod max na bagnecie.

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano

Tylko w 1 było około 13. W reszcie 7-9

Opublikowano (edytowane)

No to już wiesz czemu 6k. Nic więcej nie poradzę. Pytaj się, niech ci ktoś doradzi kto się zna, bo ja to się sam uczę dopiero mechaniki samochodowej.

Jak nie minął miesiąc od zakupu to zawsze możesz oddać auto handlarzowi.

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano
24 minuty temu, TravisScott napisał:

Tylko w 1 było około 13. W reszcie 7-9

7 i 9 Bar to złom. 

Opublikowano

To samo raczej bym doradził, oddać złomka Mirkowi handlarzowi wziąć koszt rozrządu na siebie i tyle w temacie, no chyba że chcesz sobie zostawić tego ALT-eka to strzelam żebyś szykował kolejne 6k na remont, za duża różnica w kompresji żeby to chodziło. A na początku jak kupiłeś to może i mógł w miarę chodzić jak był zalany jakaś smołą żeby kompresje robiło:)

Opublikowano

Jak już nie można oddać, to lepiej zrobić swapa na jakies 1.8 niż remontować.

Opublikowano

Rękojmia jest chyba do 2 lat nawet, tu silnik ewidentnie trup, oddaj handlarzowi I bądź w plecy za rozrząd lub zostaw auto, wsadź inny silnik jak buda nie pordzewiała.

Opublikowano

Tak szczerze, to czego się spodziewałeś od auta za 6k gdzie średnia cena jest dużo wyższa? Że trafiłeś okazję? Silnik i tak pewnie złom więc zawsze można zdjąć czapkę i zobaczyć co tam w środku siedzi.

Robiąc rozrząd ktoś grzebał w silniku, więc wątpię żeby handlarz chciał przyjąć zwrot auta z tytułu rękojmi, a na pewno będziesz miał z tym sporo zabawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...