TravisScott Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Auto sprowadzone z Niemiec, zakupione od handlarza za grosze. Wszystko było git do momentu gdy zaczęło strzelać, dusić, i wrzeszczeć. Nie znam się zbytnio na motoryzacji i stąd moja prośba o pomoc. Mechanik powiedział, że to rozrząd więc go wymieniłem ale teraz jestem prawie pewien, że to nie wina rozrządu.. Po odpaleniu na zimno obroty strzelają nawet do 3k potem spadają ale buda trzęsie się jak galareta, a silnik wygląda jakby miał zaraz wyskoczyć z kojca. Momentami strzela jak z karabinu i ogólnie strasznie to wygląda. Nie chcę się znów sfrajerzyc oddając auto do mechanika.. Pomocy VID_20220525_131629.mp4
mateusz.oraczewskiA4 Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 serio pojechałeś do mechanika z takim stanem silnika i zmienił Ci rozrząd zostawiając problem dalej? przecież tu silnik szrot po co tu inwestować kasę w rozrząd.
TravisScott Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 No tak dlatego właśnie mówię, że się zfrajerzylem. Ale wcześniej wszystko było okej. Nawet nie było słychać pracy silnika. Chciałbym poprostu wiedzieć w czym tkwi problem. Dlaczego ten silnik tak pracuje. O co chodzi
troleslaw Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 (edytowane) nie pali na któryś gar? czy mi sie wydaje? albo na dwa hehehe Na pewno problemów jest kilka. Jedź gdzieś niech podłączą komputer i spisz wszystkie błędy, wtedy się coś rozjaśni. Mi się wydaje że któraś cewka nie działa (albo świece) - to do trzęsienia silnikiem. Terkot to zawór ciśninia oleju w wariatorze albo sam wariator. możesz rozpiąć wtyczkę w zaworze - jest z tyłu silnika przy grodzi, jak dalej będzie terkotac to wariator. edit. ruda na nadkolu, na wydechu - zaglądałeś pod samochód? ile dałeś jak nie tajemnica? Edytowane 25 Maja 2022 przez troleslaw
TravisScott Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 Podłączałem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskakiwał to od kata. Świece były wymienione ale ciśnienie było również niskie. Dałem 6k
troleslaw Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 (edytowane) Jak niskie? i na którym garze jakie - pierwszy licz od przodu auta. Masz dwie śrubki torxy na listwie zasilającej cewki, odkręć obie i delikatnie wyjmuj po koleji cewki - znaczy po jednej na raz - tak na centymetr dwa - jak silnik zacznie pracowac gorzej to wkładaj z powrotem, jak się nic nie zmieni na którejś to jest padnięta. i oliwa. Te silniki lubią mieć oliwy pod max na bagnecie. Edytowane 25 Maja 2022 przez troleslaw
TravisScott Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 Tylko w 1 było około 13. W reszcie 7-9
troleslaw Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 (edytowane) No to już wiesz czemu 6k. Nic więcej nie poradzę. Pytaj się, niech ci ktoś doradzi kto się zna, bo ja to się sam uczę dopiero mechaniki samochodowej. Jak nie minął miesiąc od zakupu to zawsze możesz oddać auto handlarzowi. Edytowane 25 Maja 2022 przez troleslaw
Muskel1 Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 24 minuty temu, TravisScott napisał: Tylko w 1 było około 13. W reszcie 7-9 7 i 9 Bar to złom.
YoGi1984 Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 To samo raczej bym doradził, oddać złomka Mirkowi handlarzowi wziąć koszt rozrządu na siebie i tyle w temacie, no chyba że chcesz sobie zostawić tego ALT-eka to strzelam żebyś szykował kolejne 6k na remont, za duża różnica w kompresji żeby to chodziło. A na początku jak kupiłeś to może i mógł w miarę chodzić jak był zalany jakaś smołą żeby kompresje robiło:)
troleslaw Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Jak już nie można oddać, to lepiej zrobić swapa na jakies 1.8 niż remontować.
Langista Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Rękojmia jest chyba do 2 lat nawet, tu silnik ewidentnie trup, oddaj handlarzowi I bądź w plecy za rozrząd lub zostaw auto, wsadź inny silnik jak buda nie pordzewiała.
MaTeo85 Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Tak szczerze, to czego się spodziewałeś od auta za 6k gdzie średnia cena jest dużo wyższa? Że trafiłeś okazję? Silnik i tak pewnie złom więc zawsze można zdjąć czapkę i zobaczyć co tam w środku siedzi. Robiąc rozrząd ktoś grzebał w silniku, więc wątpię żeby handlarz chciał przyjąć zwrot auta z tytułu rękojmi, a na pewno będziesz miał z tym sporo zabawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się