Skocz do zawartości
IGNOROWANY

epc plus esp o co chodzi ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pacjent 2.0 alt plus lpg dziwny objaw od czasu do czasu ostatnio czesciej w czasie jazdy zdarza się że nagle sapda moc obroty. Zapala się kontrolka od esp i epc po zgaszniu auta gaśnie epc kontrolka od esp gaśnie sama po chwili jedyny błąd który zapala się to p0420 niska efektywność katalizatora jakiś pomysł jak pozbyć się problemu z epc? I co dokładnie może być tego przyczyną??

Opublikowano

A ten błąd nic Ci nie podpowiada?

Opublikowano

Katalizator oryginalny czy zamiennik ?

Opublikowano

Katalizator dalej oryginalny. Myślałem o jego wycieciu i wstawieniu stumienicy albo coś podobnego. Dzisiaj wracałem rano z pracy i tak doszło różnica w temp. Między zegarem a komputerem sprawdzone obd. Kupiłem już nowy czujnik g2 i mamy falowanie obrotów na luzie.. wieczorem podaję do gazownika bo na bp jest ok a na lpg faluje

Opublikowano

Jak palec złamiesz też go utniesz? 

Napraw usterkę zgodnie ze sztuką a nie rób druciarstwa.

Opublikowano

Kontrolka epc i esp z katem nie ma nic wspólnego.

Opublikowano (edytowane)

U mnie jak padła pompa paliwa to się zapaliło epc i żadnych błędów nie było. Po wymianie już się nie odezwało. Jak tylko na lpg to może filtr gazu? A w zbiorniku jest benzyna, bo pompka się chłodzi wachą, a cały czas przecież działa.

Edytowane przez troleslaw
Opublikowano
40 minut temu, przem8 napisał:

Kontrolka epc i esp z katem nie ma nic wspólnego.

Oczywiście masz racje(mój błąd nie dopisałem), mi chodziło o te spadki mocy.

Dodam jeszcze tylko że ten błąd wcale nie musi oznaczać jeszcze że katalizator kaput ale np nieszczelność na wydechu lub ssaniu. Chyba że był jakiś dokładny opis ale nie został tu napisany.

Opublikowano

Niech podepnie się vcds'em , a nie śmiesznymi zabawkami po obd. One nie wyłapują wszystkiego i nie ma bata żeby nie zapisało błędu. Błąd kata może być przez źle wyregulowane lpg.

Opublikowano

Vcds nie posiadam mam vaga wieczorem postaram się podpiąć. Spadki mocy występują tylko po zapaleniu ecp. Tak auto jeździ normalnie ale na moje oko lpg do regulacji to ogarnę jutro.

Opublikowano

Więc tak falowanie obrotów rozwiązane odpiął się dolny wąż w róże od dolotu powietrza tej od filtra do przepustnicy taki na plastikowy zaczep. Wyszło przy wymiane czujnika temperatury która teraz z nowym czujikiem wskazuje jak należy (czujnik oryginalny (stary jakis zamiennik) ) dla pewności podepnę jeszcze vaga i sprawdzę błędy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...