piotrekZch Opublikowano 29 Maja 2022 Opublikowano 29 Maja 2022 Witam pacjent 2.0 alt plus lpg dziwny objaw od czasu do czasu ostatnio czesciej w czasie jazdy zdarza się że nagle sapda moc obroty. Zapala się kontrolka od esp i epc po zgaszniu auta gaśnie epc kontrolka od esp gaśnie sama po chwili jedyny błąd który zapala się to p0420 niska efektywność katalizatora jakiś pomysł jak pozbyć się problemu z epc? I co dokładnie może być tego przyczyną??
piotrekZch Opublikowano 30 Maja 2022 Autor Opublikowano 30 Maja 2022 Katalizator dalej oryginalny. Myślałem o jego wycieciu i wstawieniu stumienicy albo coś podobnego. Dzisiaj wracałem rano z pracy i tak doszło różnica w temp. Między zegarem a komputerem sprawdzone obd. Kupiłem już nowy czujnik g2 i mamy falowanie obrotów na luzie.. wieczorem podaję do gazownika bo na bp jest ok a na lpg faluje
Muskel1 Opublikowano 30 Maja 2022 Opublikowano 30 Maja 2022 Jak palec złamiesz też go utniesz? Napraw usterkę zgodnie ze sztuką a nie rób druciarstwa.
przem8 Opublikowano 30 Maja 2022 Opublikowano 30 Maja 2022 Kontrolka epc i esp z katem nie ma nic wspólnego.
troleslaw Opublikowano 30 Maja 2022 Opublikowano 30 Maja 2022 (edytowane) U mnie jak padła pompa paliwa to się zapaliło epc i żadnych błędów nie było. Po wymianie już się nie odezwało. Jak tylko na lpg to może filtr gazu? A w zbiorniku jest benzyna, bo pompka się chłodzi wachą, a cały czas przecież działa. Edytowane 30 Maja 2022 przez troleslaw
Pieterb Opublikowano 30 Maja 2022 Opublikowano 30 Maja 2022 40 minut temu, przem8 napisał: Kontrolka epc i esp z katem nie ma nic wspólnego. Oczywiście masz racje(mój błąd nie dopisałem), mi chodziło o te spadki mocy. Dodam jeszcze tylko że ten błąd wcale nie musi oznaczać jeszcze że katalizator kaput ale np nieszczelność na wydechu lub ssaniu. Chyba że był jakiś dokładny opis ale nie został tu napisany.
przem8 Opublikowano 30 Maja 2022 Opublikowano 30 Maja 2022 Niech podepnie się vcds'em , a nie śmiesznymi zabawkami po obd. One nie wyłapują wszystkiego i nie ma bata żeby nie zapisało błędu. Błąd kata może być przez źle wyregulowane lpg.
piotrekZch Opublikowano 30 Maja 2022 Autor Opublikowano 30 Maja 2022 Vcds nie posiadam mam vaga wieczorem postaram się podpiąć. Spadki mocy występują tylko po zapaleniu ecp. Tak auto jeździ normalnie ale na moje oko lpg do regulacji to ogarnę jutro.
piotrekZch Opublikowano 30 Maja 2022 Autor Opublikowano 30 Maja 2022 Więc tak falowanie obrotów rozwiązane odpiął się dolny wąż w róże od dolotu powietrza tej od filtra do przepustnicy taki na plastikowy zaczep. Wyszło przy wymiane czujnika temperatury która teraz z nowym czujikiem wskazuje jak należy (czujnik oryginalny (stary jakis zamiennik) ) dla pewności podepnę jeszcze vaga i sprawdzę błędy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się