NelsonPL Opublikowano 30 Lipca 2022 Opublikowano 30 Lipca 2022 2 minuty temu, slawinho napisał: Mnie boczne przyciemnione szyby w niczym nie przeszkadzały w nocy we mgle wszystko widziałem dla mnie to jest po to żeby milicjant mógł zaglądać przez boczną szybę Zawsze widoczność jest inna.
Muskel1 Opublikowano 30 Lipca 2022 Opublikowano 30 Lipca 2022 Proponuję zakończyć dyskusję na ten temat, bo śmiecimy koledze w jego temacie
karolek_ust Opublikowano 31 Lipca 2022 Opublikowano 31 Lipca 2022 A co gdy ktoś piecowo przyciemni szyby i ich przepuszczalność nadal jest 75% to co też zagraża niebezpieczeństwu .
Muskel1 Opublikowano 31 Lipca 2022 Opublikowano 31 Lipca 2022 17 minut temu, karolek_ust napisał: A co gdy ktoś piecowo przyciemni szyby i ich przepuszczalność nadal jest 75% to co też zagraża niebezpieczeństwu . Ustawowo wolno z przodu do 30% przyciemnić, czyli przepuszczalność 70% musi być zachowana.
karolek_ust Opublikowano 31 Lipca 2022 Opublikowano 31 Lipca 2022 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Ustawowo wolno z przodu do 30% przyciemnić, czyli przepuszczalność 70% musi być zachowana. No to jak zrobisz piecowo to szyba czarna jak smoła a od wewnątrz widzisz normalnie .
Langista Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Tak, tylko te 70% często już z fabryki wyjeżdża.
karolek_ust Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 23 godziny temu, Langista napisał: Tak, tylko te 70% często już z fabryki wyjeżdża. Ale jak zrobisz piecowo to szyba z zewnątrz jest czarna a od środka widzisz normalnie i masz przepuszczalność 70% kiedyś tak odstawiałem kilka aut z firmy na takie przyciemnianie
manuelos Opublikowano 3 Lutego 2023 Autor Opublikowano 3 Lutego 2023 Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić jak jednak te sprężyny eibacha na dłuższa metę średnio się sprawdzają z uwagi na zbyt niskie zawieszenie ? Wymieniłbym na zawias u ustawił na -20 ale to duże koszty jeśli eibacha (5k+). Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sprężyn Eibacha ? widziałem jakieś -20mm ale nie mam pojęcia czy to się do czegoś nadaje ? https://mtuning.pl/product-pol-70152-Sprezyny-obnizajace-MTS-Audi-A4-B8-Sedan-20-20-mm.html
Wandej Opublikowano 4 Lutego 2023 Opublikowano 4 Lutego 2023 8 godzin temu, manuelos napisał(a): Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić jak jednak te sprężyny eibacha na dłuższa metę średnio się sprawdzają z uwagi na zbyt niskie zawieszenie ? Wymieniłbym na zawias u ustawił na -20 ale to duże koszty jeśli eibacha (5k+). Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sprężyn Eibacha ? widziałem jakieś -20mm ale nie mam pojęcia czy to się do czegoś nadaje ? https://mtuning.pl/product-pol-70152-Sprezyny-obnizajace-MTS-Audi-A4-B8-Sedan-20-20-mm.html Nie tykaj Mts. Gwint nowy Eibacha 4K zł wiec nie przesadzaj ze 5k?
manuelos Opublikowano 4 Lutego 2023 Autor Opublikowano 4 Lutego 2023 10 godzin temu, Wandej napisał(a): Nie tykaj Mts. Gwint nowy Eibacha 4K zł wiec nie przesadzaj ze 5k? Ja widzę cenę 5385 zł na stronie Eibacha, jest miejsce skąd można je mieć taniej ? Masz jakieś informacje jak taki gwint ma się do zestawu bez regulacji czyli np. z amorkami B6/B8 ? Bilsteina ?
Wandej Opublikowano 4 Lutego 2023 Opublikowano 4 Lutego 2023 3 minuty temu, manuelos napisał(a): Ja widzę cenę 5385 zł na stronie Eibacha, jest miejsce skąd można je mieć taniej ? Masz jakieś informacje jak taki gwint ma się do zestawu bez regulacji czyli np. z amorkami B6/B8 ? Bilsteina ? Spojrzę jutro w cenniki. Zamawiałem w listopadzie do C7 to wyszedł 4K zł. Konstrukcja fa sama
Malec Opublikowano 4 Lutego 2023 Opublikowano 4 Lutego 2023 To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. A propos Kupować gwint żeby ustawić na -20 to jest ekonomicznie nieuzasadnione, moim zdaniem lepiej włożyć oryginalnie sprężyny 1BV które miały -20.
manuelos Opublikowano 4 Lutego 2023 Autor Opublikowano 4 Lutego 2023 3 minuty temu, Malec napisał(a): To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. No jest fajnie dopóki nie włożysz więcej niż jednego pasażera. A nawet z jednym to teraz w zimę jestem pługiem, o ile śnieg to nie problem, gorzej jak jest zamarzniete (a i tak osłonę już jedną oberwałem). Do tego u mnie ET jest takie że bez dystansów ledwo się mieści. Zawias miałby być po to, żeby jak trzeba mieć glebę, a w razie jakiegoś wyjazdu móc go sensownie podnieść i zapakować ludzi + bagaże. O tej oryginalnej -20mm też myślałem, może to i dobry pomysł + amorki bilsteina ?
Michu1996 Opublikowano 7 Lutego 2023 Opublikowano 7 Lutego 2023 U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz Jest nisko, ale wszędzie wjedziesz kompromis idealny
manuelos Opublikowano 7 Lutego 2023 Autor Opublikowano 7 Lutego 2023 36 minut temu, Michu1996 napisał(a): U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz A u mnie nie i nie o to pytam...
manuelos Opublikowano 7 Lutego 2023 Autor Opublikowano 7 Lutego 2023 6 godzin temu, Michu1996 napisał(a): U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz Jest nisko, ale wszędzie wjedziesz kompromis idealny W dniu 4.02.2023 o 20:48, Malec napisał(a): To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. A propos Kupować gwint żeby ustawić na -20 to jest ekonomicznie nieuzasadnione, moim zdaniem lepiej włożyć oryginalnie sprężyny 1BV które miały -20. Aż z ciekawości sprawdziłem wasze auta. Macie manuale z napędem na przód, ja mam quattro + stronic. Wg. katalogów jakie znalazłem to 200 kg. różnicy w masie auta
Michu1996 Opublikowano 7 Lutego 2023 Opublikowano 7 Lutego 2023 29 minut temu, manuelos napisał(a): Aż z ciekawości sprawdziłem wasze auta. Macie manuale z napędem na przód, ja mam quattro + stronic. Wg. katalogów jakie znalazłem to 200 kg. różnicy w masie auta Napisałem odczucia z jazdy na Pro-Kit, tyle. Nie musisz tu mi teraz robić jakiś porównań
manuelos Opublikowano 7 Lutego 2023 Autor Opublikowano 7 Lutego 2023 Teraz, Michu1996 napisał(a): Napisałem odczucia z jazdy na Pro-Kit, tyle. Nie musisz tu mi teraz robić jakiś porównań Nie robię porównań, szukałem powodu dla którego Wam te sprężyny pasują a mi nie - i znalazłem - dużą różnicę w masie pojazdu co za tym idzie mniej miejsca dla pracy zawieszenia
Michu1996 Opublikowano 7 Lutego 2023 Opublikowano 7 Lutego 2023 1 minutę temu, manuelos napisał(a): Nie robię porównań, szukałem powodu dla którego Wam te sprężyny pasują a mi nie - i znalazłem - dużą różnicę w masie pojazdu co za tym idzie mniej miejsca dla pracy zawieszenia
Hubertus01 Opublikowano 8 Lutego 2023 Opublikowano 8 Lutego 2023 (edytowane) 6 lat przejeździłem A4 B8 na eibach sportline -45/-35 i ani razu nie urwałem żadnej osłony, auto na maxa załadowane i nic nie obcierało, progi zwalniające z minimalną prędkością też bez problemu, zostaw pro kit a załóż ewentualnie wyższą oponę, ja miałem 255/35/19 Edytowane 8 Lutego 2023 przez Hubertus01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się