Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

32 około w dolocie w trakcie jazdy :)

Opublikowano
38 minut temu, Koziar993 napisał(a):

32 około w dolocie w trakcie jazdy :)

To po co zmieniać? 

Opublikowano

Z paru powodów . 

Jednym z nich było to ,że zderzak odstawał u dołu , IC opierał się o ten czujnik klimy.

Teraz jest obrócony wylotami do góry i już lepszy spas.

Drugi powodów to ilość silikonów .

Tym razem większość jest pospawana a silikony w dwóch miejscach.

Następny powód ... To wrażenie ,że w chłodniejsze dni auto zdecydowanie szybciej się zbieralo , przy obecnej temp. Łapało muła.

 

 

Sprawdzę za jakiś czas różnice , ale teraz walczę z maską , jakimś cudem odstaje a poprzednio zamykała się idealnie .

Opublikowano

Czyli zderzak się opiera, też tak miałem jak źle go spasowałem.

Odnośnie temperatury to ja nie przekraczam 50 w dieslu i jest naprawdę dobrze, nie czuje muła. Jedynie kiedy jak długo auto stoi i jest nagrzany cały dolot wtedy jest blisko 60°C, szybko ruszając czuć że jest zgrzany ale po kilkuset metrach już jest dobrze. Fmic 550x140x65. 

Opublikowano

O ! Podpowiedz mi proszę gdzie może się opierać , gdzie jest błąd z mojej strony . Chętnie to porpawie , bo mam wrażenie ,że maska może się otworzyć 😅

 

Odboje powinny opierać się o maskę prawdę ? Niestety brakuje paru mm

Opublikowano
5 minut temu, Koziar993 napisał(a):

O ! Podpowiedz mi proszę gdzie może się opierać , gdzie jest błąd z mojej strony . Chętnie to porpawie , bo mam wrażenie ,że maska może się otworzyć 😅

 

Odboje powinny opierać się o maskę prawdę ? Niestety brakuje paru mm

Ja nie powinienem się wypowiadać w temacie spasowania przodu 🤣

Nie mam pewności więc nie chciałbym wprowadzać w błąd, u mnie zamknięta maska wygląda jakby była otwarta. 

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 20.07.2023 o 14:57, Koziar993 napisał(a):

32 około w dolocie w trakcie jazdy :)

Przy jakiej temperaturze? Przy spokojnej jeździe w trasie 8-10°C więcej niż temperatura otoczenia, ale to DSMIC w BEXie. 

Opublikowano
11 minut temu, george napisał(a):

Przy spokojnej jeździe w trasie 8-10°C więcej niż temperatura otoczenia, ale to DSMIC w BEXie. 

To na FMIC w BFB w tych samych warunkach wychodzi podobnie tj. plus 10 st. C do temp. otoczenia.

Opublikowano
6 minut temu, pelonek1 napisał(a):

To na FMIC w BFB w tych samych warunkach wychodzi podobnie tj. plus 10 st. C do temp. otoczenia.

W przypadku seryjnego turbo K03 wystarczy cooler z 2,0 TFSI. ;) 

Opublikowano

Przy temperaturze 33-36 stopni na dworze w dolocie było około 32 stopni podczas normalnej jazdy , wszystko ponizej 100km/h.

Obecnie jest k03s i jakieś 260-270 koni . ( po zmianie dolotu i IC na większy nie hamowałem ) .

Jeśli wrócą temperatury wyższe znowu , to zmierzę dolot przy IC 230 , narazie czekam . Obecne temperatury na dworze to 27-29 stopni.

Opublikowano
17 godzin temu, Koziar993 napisał(a):

Obecnie jest k03s i jakieś 260-270 koni . ( po zmianie dolotu i IC na większy nie hamowałem ) .

Hybryda? 

Opublikowano

Tak, hybryda od Geremiego.

 

Dzisiaj mierzyłem temp dolotu .

34 na dworze - 29 w dolocie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Potrzebuje teraz informacji od Was. Czy warto ciąć dolną kratkę w zderzaku s line i jakoś " wyeksponować" IC ? Duża różnica będzie z dostawaniem się powietrza ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Koziar993 napisał(a):

Potrzebuje teraz informacji od Was. Czy warto ciąć dolną kratkę w zderzaku s line i jakoś " wyeksponować" IC ? Duża różnica będzie z dostawaniem się powietrza ?

Ja coś słyszałem że pomaga zrobienie "kierownicy" z jakiegoś plastiku czy tam gumy właśnie, żeby powietrze wpadając środkową kratką nie uciekało na boki tylko prosto w fmic. 

Chciałem to zrobić ale odpuściłem temat. Według mnie więcej da natrysk cieczy na intercooler. 

Opublikowano

Gdyby nie to że brakuje tam wiecznie miejsca w tym aucie , to podłączyłbym wentylator. Kierownica w sumie też nie najgorszy pomysł. Drukarka 3D przeskanować i zrobić wkład . Ale czy przy 260/70 koniach warto ? :D

Opublikowano

Nie o konie tu chodzi. Z tego co kojarzę to powyżej 50 lub 55 stopni są obcinane dawki, przez co wpada moc. Ważniejsze jest tu, żeby nie przekraczać pewnej wartości. 

Prosty przykład chipa w 1,9 na smic, tam jest żar że dobijałem do 90 stopni przez co wcale nie jeździło się przyjemnie. 

Według mnie jeśli utrzymujesz okolice 30 stopni to olałbym temat... 

Opublikowano

I o to mi chodziło ! : D Dzięki ! Fakt , faktem jeszcze będę robił ingerencję w stożek . tzn- dostarczanie powietrza , kupiłem kierownice z s4 ale jeszcze nie wiem jak ją zamontować . Wiem , że idzie od nadkola do zderzaka / fartucha

Opublikowano
5 minut temu, Koziar993 napisał(a):

I o to mi chodziło ! : D Dzięki ! Fakt , faktem jeszcze będę robił ingerencję w stożek . tzn- dostarczanie powietrza , kupiłem kierownice z s4 ale jeszcze nie wiem jak ją zamontować . Wiem , że idzie od nadkola do zderzaka / fartucha

Panie jaki stożek...wyrzuć to Pan bo szkoda turbo. Nie w A4 to raz, nie w takie moce to dwa. Wkładka KN. 

 

Opublikowano

Przez wkładkę K&N'a też świat widać ;)

 

Opublikowano
23 minuty temu, staniek napisał(a):

Przez wkładkę K&N'a też świat widać ;)

 

Lepsze to niż stożek. Kolega w 3.0 też zmądrzał i go wywalił. Czarny był że... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...