Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Cała sytuacja zaczeła się od tego, ze jadąc autem przy zwalnianiu do świateł, silnik dziwnie się zachowuje opadają obroty, po czym po zahamowaniu wybija je na 1100, a na koniec zafaluje miedzy 700 a 900rpm.podpiąłem się dzis do vaga błąd tylko, Hydraulic temperature sensor. Natomiast zastanawia mnie czy w tym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju powinno być tak duze podcisnienie ze korka nie da sie odkrecic prawie, a po odkreceniu ssa jak odkurzacz i obroty spadaja na 700rpm
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Powinno być na odwrót, korek powinien lekko podskakiwać. Oleju nie bierze w dolot? Objawy jakby membrana w odmie była uszkodzona.
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Langista napisał: Powinno być na odwrót, korek powinien lekko podskakiwać. Oleju nie bierze w dolot? Objawy jakby membrana w odmie była uszkodzona. Będę musiał to sprawdzić, odkręcić dolot i sprawdzić czy jest lepki w środku ? tuner mówił ze kompresor już kończy żywota i nwm na czym się skupić
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 34 minuty temu, Valxe napisał: tuner mówił ze kompresor już kończy żywota i nwm na czym się skupić ciekawa teoria
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) 29 minut temu, Dev napisał: ciekawa teoria Nie moja, mi powiedział żebym wymienił kompresor, jeśli chce więcej mocy ale martwi mnie najabrdzuej to falowanie obrotów i auto bierze trochę oleju + wyciek między skrzynia a silnikiem. Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Valxe
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Jak bierze olej to faktycznie odma może być do wymiany. Powinno to naprawić też falowanie obrotów. Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Langista
krzychuG Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Skoro mębrana dziurawa to dostaje niezmierzone powietrze i stąd falowanie obrotów i pewnie pojawi się błąd ubogiej mięszanki .W 2.0 przez podciśnienie spowodowane dziurawą mębraną potrafi się załączyć kontrolka niskiego ciśnienia oleju, a i olej wpija też.Nie wiem jak w v6 idzie odpowietrzenie ze skrzyni korbowej bo jeśli rurką na zewnątrz to można łatwo sprawdzić, zaślepiając ją do testu. Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez krzychuG
Koziar993 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Jak wyżej - objawy uszkodzonej/zatkanej odmy . Korek po odkręceniu powinien lekko podskakiwać .
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 56 minut temu, Koziar993 napisał: Jak wyżej - objawy uszkodzonej/zatkanej odmy . Korek po odkręceniu powinien lekko podskakiwać . Okej w takim razie jak najszybciej zawijam z tym do mechanika, a zakładam ze tanio nie będzie bo trzeba kompresor ściągnąć itd. Wymienić odrazu uszczelki zaworów ?
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 2 godziny temu, krzychuG napisał: Skoro mębrana dziurawa to dostaje niezmierzone powietrze i stąd falowanie obrotów i pewnie pojawi się błąd ubogiej mięszanki .W 2.0 przez podciśnienie spowodowane dziurawą mębraną potrafi się załączyć kontrolka niskiego ciśnienia oleju, a i olej wpija też.Nie wiem jak w v6 idzie odpowietrzenie ze skrzyni korbowej bo jeśli rurką na zewnątrz to można łatwo sprawdzić, zaślepiając ją do testu. Zapomniałem dodać ze między skrzynia a silnikiem wylewa się olej wiec zakładam ze już wybiło simeronga
Koziar993 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Teraz, Valxe napisał: Okej w takim razie jak najszybciej zawijam z tym do mechanika, a zakładam ze tanio nie będzie bo trzeba kompresor ściągnąć itd. Wymienić odrazu uszczelki zaworów ? Chyba trzeba go zrzucić. Kwestia Twojej kieszeni . Ale sama wymiana uszczelek zaworów chyba jest problematyczna . Niestety więcej nie pomogę z 3.0
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Nie żałuj na odmie, kup Vaico/Vemo albo z ASO, reszta to śmieci nie warte pieniędzy.
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 5 minut temu, Langista napisał: Nie żałuj na odmie, kup Vaico/Vemo albo z ASO, reszta to śmieci nie warte pieniędzy. Dzięki za pomoc, wiesz może jeszcze co to za błąd. Ogólnie będę musiał wymienić odme i kompresor w takim razie
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 To akurat nie wiem, może @Muskel1 będzie wiedział. Z tym kompresorem się wstrzymaj, bo to nie są podzespoły które tak łatwo padają, pewnie wystarczy wymiana uszczelnień i łożysk, nieporównywalnie taniej jak nowy kupić.
Valxe Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2022 1 minutę temu, Langista napisał: To akurat nie wiem, może @Muskel1 będzie wiedział. Z tym kompresorem się wstrzymaj, bo to nie są podzespoły które tak łatwo padają, pewnie wystarczy wymiana uszczelnień i łożysk, nieporównywalnie taniej jak nowy kupić. Znaczy auto ma kompresor jeszcze od starego silnika, przebieg 225k. A używki po 100k przebiegu po 1500 widziałem
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Podłącz pod vcds i wykonaj pełny autoscan.
Koziar993 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 2 minuty temu, Valxe napisał: Znaczy auto ma kompresor jeszcze od starego silnika, przebieg 225k. A używki po 100k przebiegu po 1500 widziałem To juz wedle Twojej bądź mechanika opinii Jeśli stwierdzisz , że chce inny kompresor nikt Ci nie zabrania , jeśli chcesz oszczędzić trochę $$ to zostaw jak jest ( Jeśli nie wymaga wymiany )
Koziar993 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 18 minut temu, Valxe napisał: Dzięki za pomoc, wiesz może jeszcze co to za błąd. Ogólnie będę musiał wymienić odme i kompresor w takim razie zwarcie hydraulicznego czujnika temperatury , ale którego to nie wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się