Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik temperatury oleju A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie . Temat dotyczy wyświetlania temperatury oleju w kabinie . W A4 B8 widziałem filmiki z kodowania przez VCDS więc to sobie niedługo ogarnę . Pytanie jak taki zabieg przeprowadzić w A4 B7. Trzeba dołożyć fizycznie zegar czy może wyświetlić przez OBD programem na np  Radio z wyświetlaczem, a może da się to ogarnąć na FIS w zegarach ? 

Pozdrawiam forumowiczów :)

Opublikowano

@Muskel1 . Widzę tam już wiązki z wtyczkami . Tylko podpinamy i montujemy wyświetlacz w zegarach czy coś będzie trzeba przerabiać i lutować samemu ? 

Opublikowano

Nic. Wpinasz i usawiasz.

Opublikowano

Jak chcesz mieć mniej siwych włosów na głowie to nie kupuj VFIZa :grin:

Opublikowano

@Muskel1 Dzieki za info 

@pelonek1 już powoli się pojawiają więc wole zacząć zapobiegać powstawaniu nowych haha :P . Co tam z tym VFIZ em ? Polecasz inne urządzenie ? 

Pozdro 

 

Opublikowano

Chodziło mi o to, że za dużo będziesz wiedział w czasie rzeczywistym o swoim Audi mając VFIZa :P

 

Ogólnie polecam VFIZa, u jednych chodzi bezbłędnie u innych nie np. u mnie. Produkują go bardzo długo a jakieś tam niedoróbki są. Na minus to kontakt ze sprzedawcą, także jak kupisz i przez miesiąc albo dwa będziesz czekał na przesyłkę bez odpowiedzi na Twoje emaile to tak ma być, kiedyś dojdzie zapewne.

Opublikowano

@pelonek1haha :) . Trochę na pewno masz racji ale wiedza o temp oleju na pewno będzie mnie uspokajać :P Dobrze wiedzieć jak obsługiwać się sprzedawcą tego urządzenia . Masz może jakieś pomoce naukowe jak dobrać się do licznika i jak go rozebrać żeby nic nie spier....ić :P ?

Opublikowano

Licznik wyjmujesz w 5 min. Poszukaj filmów na YT bo są.

Opublikowano
6 minut temu, Turbo1990 napisał:

Trochę na pewno masz racji ale wiedza o temp oleju na pewno będzie mnie uspokajać :P

Na pewno, tylko po co masz tam patrzeć jak i tak go nie zagrzejesz do takiej temperatury gdzie będzie to niebezpieczne dla silnika.

7 minut temu, Turbo1990 napisał:

Masz może jakieś pomoce naukowe jak dobrać się do licznika i jak go rozebrać żeby nic nie spier....ić :P ?

Poszukaj jakiś filmik na youtube. Tak czy inaczej na pewno nic nie popsujesz. Najlepiej odłączyć akumulator, chociaż ja tego nie robiłem, zdejmujesz zaślepkę na dole, odkręcasz dwie śrubki torx T25 które siedzą głęboko, wyciągasz licznik, podłączasz zgodnie z instrukcję VFIza i wkładasz z powrotem i tutaj może być ciężko przecisnąć i upchnąć te dodatkowe wiązki ale da się, na koniec kodujesz i ustawiasz wszystko co Ci potrzeba.

Opublikowano (edytowane)

Niekiedy trzeba zmienić kodowanie. Ale urządzenie jak najbardziej przydatne. 

Edytowane przez Rob@k
Opublikowano

W RS4 B7 wyświetlana jest na fisie temperatura oleju, może da się to w jakiś sposób przeszczepić do zwykłej B7?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Turbo1990 napisał:

@Muskel1 Dzieki za info 

@pelonek1 już powoli się pojawiają więc wole zacząć zapobiegać powstawaniu nowych haha :P . Co tam z tym VFIZ em ? Polecasz inne urządzenie ? 

Pozdro 

 

Jest inne Polar FIS.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
Godzinę temu, afroo. napisał:

W RS4 B7 wyświetlana jest na fisie temperatura oleju, może da się to w jakiś sposób przeszczepić do zwykłej B7?

Nie,są różnice w zegarach. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Langista napisał:

Jest inne Polar FIS.

Ani A4 B7 ani B7 nie widnieją na liście producenta. Pewny jesteś, że w B7 zadziała?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

W sumie nie jestem pewien ? widziałem że jest A3 8p, passat B6 który jest takim trochę rówieśnikiem A4 B7..

 

Wiem że jeszcze jeden bajer tego typu był ale teraz już mi nazwa uciekła, coś włoskiej czy portugalskiej produkcji i na bank z.audi działa, ktoś tu na forum nawet linkował to, działało płynniej jak vfiz ale chyba droższe było nieco.

Opublikowano
8 godzin temu, Langista napisał:

passat B6 który jest takim trochę rówieśnikiem A4 B7..

Passat b6 jest technicznie dużo bardziej zbliżony do a3 8p,a4 b7 to zupełnie inna elektronika.

Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

Passat b6 jest technicznie dużo bardziej zbliżony do a3 8p,a4 b7 to zupełnie inna elektronika.

Znalazłem, o to chodziło

 

https://youtu.be/VzPTJlYjBy4

 

 

 

Opublikowano
42 minuty temu, Langista napisał:

Znalazłem, o to chodziło

 

https://youtu.be/VzPTJlYjBy4

 

 

 

Tylko tam trzeba wlutowywac się w licznik. Nie jest P&P

Opublikowano

Minusem 3DCOLORMFD jest to, że nie ma dodatkowych wyjść (czujniki ciśnienia, EGT, boost, GPS, VALENTINE) i trzeba przelutowywać. Natomiast VFIZ, wpinasz i już. Polecam, mam od ponad roku, i faktycznie "wlosy siwe" jak za dużo patrzysz na te parametry wszystkie.

Polecam też 2x czujniki 100psi na ciśnienie paliwa i oleju do tego 2x po 3 przewody do VFIZ, prosta robota a przydaje się.

VFIZ:
image.png.d6346e61805b0df2e46c555d8005e5fd.png

Czujnik ciśnienia paliwa + adapter DEPO.
image.thumb.png.faa5124e062850f87812d3342582cc63.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...