hopek03 Opublikowano 10 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2022 zapomniałem dodać że w B6 i B7 wyłączenie guzikiem esp nie dezaktywuje kontroli trakcji w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Jakoś nie zauwazylem żeby mnie blokowały systemy po wyłączeniu esp wiec się nie zgodze z tą tezą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 9 godzin temu, hopek03 napisał: zapomniałem dodać że w B6 i B7 wyłączenie guzikiem esp nie dezaktywuje kontroli trakcji w 100% W B8 tak, B6 i B7 jeszcze to wyłączenie działa całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 to spróbujcie sobie na suchym asfalcie bąki pokręcić w quattro to zobaczycie jak po nie całym obrocie uwali moc i obroty silnika do 4000 tysięcy , w zimie tego nie ma na śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Na moje to będzie miało związek z przegrzaniem silnika i to ECU ogranicza moc żeby go nie zajechać, nie kontrola trakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 być morze choć to mało prawdopodobne że w ten sposób to uwala tak czy siak uwala po wyłączeniu tego nic nie uwala a konkretnie kontroli trakcji w inny sposób jak guzikiem na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandaniel030 Opublikowano 13 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Dla zainteresowanych tematem znalazłem dziś filmik który został dodany dziś i poniekąd wpisuje się w poruszone zagadnienie, audi do driftu, fakt że to nie a4 w wersji b5 ale sam filmik tez bardzo ciekawy. Zaczyna sie w 10 minucie i 10 sekundzie, wymagany angielski ale są napisy więc każdy spokojnie zrozumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 Ogólnie nie interesuje sie driftem w żadnej postaci, ale do B5 podchodzę hobbistycznie i powiem wam tak, jest bardzo dużo zrobionych na rwd, jest kilka projektów typowo do driftu, choby wspomniany alm racing, tyle że tam silnik nie z B5, tylko 2,5 siedzi, a własciwie siedział. Co do najsensowniejszego silnika to jednak 2,7 i tu was zaskocze. W Polsce był/jest(niewiem) projekt E46 ze swapem na 2,7bit, auto budowane do driftu. Tutaj macie linki do projektów 1. Audi S4 2.7TT Drift project | Driftworks Forum WWW.DRIFTWORKS.COM [ATTACH] 2. Audi A4 drift project - AKA Arnold | Driftworks Forum WWW.DRIFTWORKS.COM As my name may suggest, I'm a bit of a slag for many things VAG and I've been thinking about doing a drift project for a while... We had a little MX5... 3. 00 Audi A4 Quattro drift build | Driftworks Forum WWW.DRIFTWORKS.COM [ATTACH] [ATTACH] Hey everyone so as you read YES I'm doing the AWD to RWD thing again. Only I'm doing it the right way with the supporting mods and... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 Pod hasłem RWD B5 w google znajdziesz sporo projektów, które mają coś tam mniej czy wiecej zwiazane z driftem, albo poprostu upalaniem, dać sie da i dyfry nie pękają, wały sie nie urywają, nawet w Polsce mamy jednego gościa co ma B5 i C5 zrobione na rwd, postawił na silnik 2,8, Войдите на Facebook WWW.FACEBOOK.COM Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми. Propo swapu 2JZ Facebook WWW.FACEBOOK.COM Смотрите публикации, фото и другие материалы на Facebook. Nie można pominąć tego gagatka #IbreakAudis Gary Jackson, niestety profil na insta wyparował https://www.youtube.com/c/IBreakAudis/videos mam gdzieś zdjecia jak ma przerobione wahacze, totalny custom i tego, Dubluv z Eurolab, auto zbudowane do driftu z poprawionym skrętem https://www.instagram.com/eurolab_dubluvb5/ Getebil, to jest chyba kolejna odsłona B5 z alm racing Tu ALM racing You Know, That One Audi... That Drifts - Speedhunters WWW.SPEEDHUNTERS.COM It’s quite rare, but every so often you stumble upon a car that is so raw and insane that you can’t help but fall in love with it. I’m talking about the type of car where no two panels are the same color, where... Войдите на Facebook WWW.FACEBOOK.COM Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми. Tutaj norweg Aslan Eshanov RS4 2,5 Aslan Eshanov SPECIFICATION Engine Self build 5-cyl 2.5 20v Turbo, 2.5 TDI long block from 94-97 A6 (same block as Transporter T4) with custom CP-service pistons and #Rosten-Performance H-profile rods, #Audi-Ur-S4-AAN cylinder head from S4 C4 91-94 rebuilt to mechanical lifters and #CatCams for higher lift on valves and can run 10,000rpm, modified #AAN intake manifold from 2.2 20v S4 C4, Nuke fuel rail with 1600cc #Bosch injectors, custom exhaust manifold for B5 with 5-cyl engine, #Precision / #Precision-6466CE turbo, Tial 60mm wastegate, #Tial Blow-off valve, 3.5in exhaust all the way and 2x 3.5in tailpipes (Diesel look), 4in intercooler, big oil catch tank with return line for oil back to the oilpan, #Autronic-SM4-ECU , Audi R8 coils, #Accusump oil accumulator (stabilizes the oil pressure in engine) Transmission OEM RS4 B5 transmission, OEM drive shafts, Tilton 2-plate clutch good for 1500hp Power 939.8bhp and 983Nm at 2.3bar of boost on E85 fuel Brakes RS4 B7 brakes in front, OEM rear brakes, hydraulic handbrake Suspension #Øhlins 3-way coilovers, #H&R ARBs front and rear, #PowerFlex bushings / #Öhlins / #Ohlins-Racing Wheels & Tyres #BBS-CH / #BBS 10.5x19 with 275/30x19 semi slicks, OEM RS4 and Bola B1 (Rota grid) drifting wheels with 235/40x18 Interior OEM dash, #Sparco / #Sparco-Pro-2000 black seats, Sparco 4-point red belts, full “rally” roll cage, rear mounted radiator with water pump in boot, 3x #Bosch-044 fuel pumps for E85 fuel, 60-litre fuel cell, Nuke fuel catch tank, 2x #Nuke fuel filters, firewall between boot and rear of cabin Exterior Leon Cupra front spoiler, US side marker lights, tow straps, tinted windows, OEM paint Tuning contacts/thanks Tuned by #RFS-Performance in Norway. 939.8bhps and 983Nm at 2.3bar of boost on E85 fuel (not finished with the tuning, need to adjust cams to push out around 200Nm more) Top: Cheeky on-road shot of this epic track car Below: The plate gives the game away... Left: Rear firewall and extensive roll cage Below Left: Interior is driver focused. Bottom: Just a regular RS4... Above: Aslan kicks the RS4’s arse on track. Action photographs: Bjorn Eirik Odegård Below: Rear-mounted cooling system. “The RS4 was actually impounded by the police...” Below: View through the rear window gives the game away. Jakieś inne projekty z instagrama https://www.instagram.com/rwd_b5_audi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się