Kajdasz Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 15 minut temu, Rob@k napisał: A jakie kategorie masz we wlepce? Nie wiem a gdzie ją znajdę bo książki serwisowej nie mam przy sobie a pod kołem jest butla z gazem
troleslaw Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 Tależyki dodatkowo do sprężyny podwyższają auto, wyższa klasa wagowa to twardsze i grubsze sprężyny czyli auto będzie wyżej stało. Jeśli chodzi o podniesienie tyłu i wyrównanie auta. Z przodu jest tak jak powinno być- sprawdz jeszcze we wlepce czy się zgadzają kolory z oznaczeniem. Opuszczając przód trzeba by popuszczać wszytskie śruby zawiasu i skręcać je ponownie po opuszczeniu. Nie mówiąc o kosztach w ogóle. bo jak będziesz wymieniał spreżyny to na tysiącu się nie skończy. gdzie w b7 jest wlepka to nie wiem. najpierw zmierz od środka piasty do nadkola wszystkie 4 koła.
Rob@k Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 8 minut temu, Kajdasz napisał: Nie wiem a gdzie ją znajdę bo książki serwisowej nie mam przy sobie a pod kołem jest butla z gazem Albo książka serwisowa, albo wrzuć tutaj VIN to rozkoduja chlopaki 1
Kajdasz Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 32 minuty temu, troleslaw napisał: Tależyki dodatkowo do sprężyny podwyższają auto, wyższa klasa wagowa to twardsze i grubsze sprężyny czyli auto będzie wyżej stało. Jeśli chodzi o podniesienie tyłu i wyrównanie auta. Z przodu jest tak jak powinno być- sprawdz jeszcze we wlepce czy się zgadzają kolory z oznaczeniem. Opuszczając przód trzeba by popuszczać wszytskie śruby zawiasu i skręcać je ponownie po opuszczeniu. Nie mówiąc o kosztach w ogóle. bo jak będziesz wymieniał spreżyny to na tysiącu się nie skończy. gdzie w b7 jest wlepka to nie wiem. najpierw zmierz od środka piasty do nadkola wszystkie 4 koła. 32 minuty temu, Rob@k napisał: Albo książka serwisowa, albo wrzuć tutaj VIN to rozkoduja chlopaki Z przodu po 39 a z tyłu po 36. Napisałem o te rozkodowanie po vinie i czekam aż odpiszą
Kajdasz Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) Znalazłem wlepke mam nadzieję że widać wszystko inaczej nie złapie z tego co widzę jest tam 1BA Edytowane 22 Września 2022 przez Kajdasz
troleslaw Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) oyh tył, ojh przód, kolory się zgadzają auto ma 16 lat, mogły siąść, jak ktoś coś woził, masz hak? może ktoś cos targał u mnie siadły o 4cm po 20 latach Edytowane 22 Września 2022 przez troleslaw
Kajdasz Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 13 minut temu, troleslaw napisał: oyh tył, ojh przód, kolory się zgadzają auto ma 16 lat, mogły siąść, jak ktoś coś woził, masz hak? może ktoś cos targał u mnie siadły o 4cm po 20 latach Nie mam haka, być może usiadły ale tak czy siak przód źle wygląda. Czyli jak wyższa klasa podwyższa auto to jak bym z przodu dał z niższej klasy to by usiadło?
Banan Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 Ja bym się w używki chyba nie bawił , tym bardziej z tylu , ostatnio wymieniałem ( w c6 akurat ale zasada ta sama ) sprężyny h&r -40 - dobrałem spręzyny nowe zammieniki sachsa wg kategorii wagowych i siadł idealnie Kiedyś pękła mi w b7 sprężyna - dobrany sachs po vin i też prawidłowo usiadł
Kajdasz Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) 23 godziny temu, Rob@k napisał: Sprawa wygląda tak że dostałem wykres jaka była oryginalnie klasa wagowa i jest 8 przód i 8 tył ja mam z przodu kolory które są klasy 9 i to z b6 czy w tym nie tkwi cały problem że przód jest uniesiony tak mocno do przodu? Edytowane 23 Września 2022 przez Kajdasz
Kali 4444 Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 Mialem to samo w mojej b6 tyl byl nizej o 3-4 cm niz przod, dobralem sprezyny tylne po vin.Przy montazu siedzialy jakies najtansze ktosjuz zmienial pewnie dobrane byle jak.Wlozylem nowe i teraz jest prawie to samo tyl wzgledem przodu.Tak jak kolega banan pisze nie warto kombinowac z uzywkami przez te 16 lat mialy prawo sie "wygniesc".
Kajdasz Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 6 minut temu, Kali 4444 napisał: Mialem to samo w mojej b6 tyl byl nizej o 3-4 cm niz przod, dobralem sprezyny tylne po vin.Przy montazu siedzialy jakies najtansze ktosjuz zmienial pewnie dobrane byle jak.Wlozylem nowe i teraz jest prawie to samo tyl wzgledem przodu.Tak jak kolega banan pisze nie warto kombinowac z uzywkami przez te 16 lat mialy prawo sie "wygniesc". Okej tylko że ja z przodu mam źle dobrane bo są o jedną kategorię wagową w górę więc jakbym wymienił tu i tu takie jak mają być to powinno być równo prawda?
Rozwiązanie Rob@k Opublikowano 23 Września 2022 Rozwiązanie Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) Jak zmienisz przód i tył na właściwe to powinno być dobrze. Mowa o nowych sprężynach. Z przodu ktoś kombinował coś. Edytowane 23 Września 2022 przez Rob@k
Kajdasz Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 4 minuty temu, Rob@k napisał: Jak zmienisz przód i tył na właściwe to powinno być dobrze. Mowa o nowych sprężynach. Z przodu ktoś kombinował coś. Dobra a jakbym chciał żeby było równo i niżej to jakbym założył eibachy -30 do mojego 1ba jak mam tam max do ok 880kg obciążenia a one są do 1000 kg to wytrzymają to te amortyzatory? Ewentualnie jakie sprężyny mógłbym dać żeby był trochę niżej
Rob@k Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) Ja miałem sprężyny H&R nie pamiętam ile mm ale i tak przód z tyłem nie był równo. Może to kwestia jeszcze zużytych amortyzatorów. Dopiero gwint załatwił sprawę. Edytowane 23 Września 2022 przez Rob@k
Banan Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 Na h&r -40 w c6 tyl byl niżej ale przyczyna tego byly amortyzatory ta technics ktore byly bardzo krótkie ( ciezko powiedzieć czy prawidlowo dobrane ) i nie pozwalaly wyzej pójść
Kajdasz Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 Godzinę temu, Banan napisał: Na h&r -40 w c6 tyl byl niżej ale przyczyna tego byly amortyzatory ta technics ktore byly bardzo krótkie ( ciezko powiedzieć czy prawidlowo dobrane ) i nie pozwalaly wyzej pójść Czy jakbym się zdecydował na wymianę kompletnego zawieszenia na używke 1BE to musze dać tą samą kategorię wagową czy może być już dowolna?
Banan Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 Jesr caly temat o tym , chyba ciężko będzie trafić bo inaczej sa kat.wagowe w 1be Zobacz czy nowych sachs nie robi 1be
Kajdasz Opublikowano 25 Września 2022 Autor Opublikowano 25 Września 2022 (edytowane) W dniu 23.09.2022 o 19:57, Banan napisał: Jesr caly temat o tym , chyba ciężko będzie trafić bo inaczej sa kat.wagowe w 1be Zobacz czy nowych sachs nie robi 1be Czy jak po nr oryginalnych amortyzatorów 1be znajdę zamiennik to będzie taki sam o mniejszym skoku niż od 1ba? Bo jak mam dać 350 zł za komplet używanego zawieszenia 1be nie wiedząc w jakim jest to stanie i za jakiś czas miałbym wymieniać na nowe to już wolę dołożyć kilka stówek i kupić nowe nie jakeś bilsteiny po 800zł za szt tylko zwykły zamiennik który bym wymieniał gdyby mi siadło zawieszenie 1be. Interesują mnie takie zamienniki - 8e0413031df amortyzator - 8e0411105eg sprężyna jak ktoś zna coś niedrogiego co będzie siedziało niżej o 20mm od 1ba i będzie trochę twardsze to z góry dzięki za podesłanie Bo na chłopski rozum skoro przód mi siedzi 3cm wyżej od tyłu a tył jest spoko to zakładając zawieszenie 1be niższe 2cm i mam jeszcze wyższą sprężynę z przodu to myślę że się ładnie wyrówna ale sprawdzę jeszcze na stacji stan tylnego zawieszenia czy coś tam nie klapnęło. Edytowane 25 Września 2022 przez Kajdasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się