Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie ciśnienie oleju na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam dzisiaj po tym jak auto stało cała noc po zapaleniu pojawiła się kontrolą niskie ciśnienie oleju zgaś silnik , zgasiłem , zapaliłem ponownie kontrolka się już nie zapaliła , po 5 godzinnym postoju ponowne zapalenie i po 10 sekundach znowu ten sam problem , zgasiłem silnik zapaliłem ponownie kontrolka się już nie zapaliła, po kolejnych 4 godzinach postoju najpierw sam zapłon włączyłem, wyłączyłem i dopiero zapaliłem kontrolka się nie pali , kolejny próby zapalanie za pierwszym i jak do tej pory kontrola się nie zapaliła już . 4 tys temu były wymieniane panewki smok pompa problem był wtedy na rozgrzanym silniku . Kod jaki sie pokazał to P164D00  . Audi a4b8 2.0tdi cglc 177km 2012 rok.  Silnik chodzi równo ładnie bez jakiś niepokojących dźwięków 

 

Edytowane przez Robertsiwek98
Opublikowano

Przy jakim przebiegu te cyrki?

Opublikowano

Silnik był wymieniany rok temu , z pewnego źródła i ma niby 140tys km 

Opublikowano

Podjedź do tych, co robili przekładkę, niech się podłączą manometrem i upewnią, czy to znowu pompa oleju, czy czujnik.

Opublikowano

Problem w tym że jestem za granicą w pracy , dzwoniłem do nich i obstawiają czujnik , bo jest to dziwne że tak wariuje wszystko , raz tak raz tak , dlatego kazali mi później włączyć zapłon , wyłączyć i odpalić dopiero. Postaram się gdzieś tu umówić do jakiegoś warsztatu że sprawdzenie ciśnienia , czy zacząć od wymiany czujnika ?

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie manometrem najpierw, to będziesz spokojny, bo wymienisz czujnik na pewniaka a okaże się, że to nic nie da.

Opublikowano

Kolejny wątek o tym problemie? Panowie....

 

Tu masz całą lekturę

 

spal to jeśli możesz, bo ten silnik z tego słynie że ma problem z ciśnieniem.

Opublikowano

Dziś po przestanej nocy samochód zapalony , żadnej kontrolki , wszystko okej , przyjechalem do pracy 15km I wszystko okej , mam nadzieję że to po prostu czujnik wariuje od wilgoci ( jestem w holandii) 

Opublikowano

Gdyby wariował od wilgoci to działo by się to w każdym kraju nie tylko w Holandii. Podłącz jakiś interfejs diagnostyczny i sprawdź błędym. Może być niestety tak jak @H4mm3R napisał, te silniki mają wadliwą konstrukcje napędu pompy oleju, są firmy zajmujące się jego modyfikacją ale o tym jest już cały temat podpięty wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...