piotrekekm Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Cześć. Chciałbym wymienić siłowniki w tylnej klapie ale jak widzę mocowanie to nie chce tego dotykać. Myślicie, że da się coś z tym zrobić ?
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Trzeba obspawać od środka. Częsta bolączką w kombi.
Muskel1 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Najczęściej w B6. W B7 jeszcze się nie spotkałem z tym problemem. Mistrzyni drugiego planu
greg2505 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 9 minut temu, Muskel1 napisał(a): Najczęściej w B6. W B7 jeszcze się nie spotkałem z tym problemem. Mistrzyni drugiego planu Te śruby lubią się luzować i jak nie zauważysz w porę i nie dokręcisz ,dzieje się jak na foto
Muskel1 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Jeździłem 5 lat B7 i nigdy mi się nie poluzowały.
piotrekekm Opublikowano 8 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2022 27 minut temu, przem8 napisał(a): Trzeba obspawać od środka. Częsta bolączką w kombi. Jak się niby dostać do tej śruby od środka ? jak już by było dojście od środka to po co to spawać zamiast wymienić na nowe mocowanie ?
Muskel1 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Gwint jest uszkodzony. Wkręcenie nowego mocowania nic nie da.
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 W jednej b7 jak oglądałem to była aż ta blacha wokół mocowania wygięta, mocowanie praktycznie wyrwane.
sahipp Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 nie miałem nigdy z tym problemu w żadnym aucie (odpukać) i nie mam pojęcia czy jest fizyczna możliwość dostania się tam od wewnątrz... ale są takie nie wiem jak to sie fachowo nazywa coś podobnego do nitownicy tylko zamiast nitów zaciska się takie wkładki/pierścienie z gwintem.... na pewno tym dałoby radę, pytanie tylko jak z wytrzymałością bo klapa swoje waży a siły też jakieś wbrew pozorom występują dosyć dosyć.....
piotrekekm Opublikowano 8 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2022 Czyli jakie mam wyjście z tego problemu ?
sahipp Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 jak nikt sensownego nie podpowie lub nie ma możliwości dostania się od środka to zainteresuj się tym co ja napisałem... metoda bezinwazyjna i robisz sobie nowy gwincik... przecież spawać nie będziesz....
pelonek1 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 2 minuty temu, piotrekekm napisał(a): Czyli jakie mam wyjście z tego problemu ? Sprzedać grata A na poważnie to kolega @Ivanekg naprawiał to. Poszukaj u Niego w temacie i jak taka naprawa będzie Cię zadowalać to zrób podobnie.
krzychuG Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Ja bym się nie cackał tylko przyspawał z zewnątrz , bo od środka to raczej ciężko, a jak ma być solidnie to zastosować jeszcze podkładkę jak największą żeby usztywnić miejsce mocowania, oszlifować i pomalować ,od środka wosk do profili. Możesz to próbować nitonakrętką ale wątpie żeby to na dłużej starczyło.
Ivanek Opublikowano 8 Grudnia 2022 Opublikowano 8 Grudnia 2022 @piotrekekm Mi sąsiad naprawiał to miejsce. Mam na swoim wątku fotki. Wyciął uszkodzone miejsce, wziął kilku milimetrową blachę, zrobił chyba 6 otworów i przez nie przyspawał do nadwozia. Jakby punktowe zgrzewanie. Na to dał epoksyd, ja sobie to pomalowałem lakierem w kolor. Może nie jest jak fabryka ale tak gruba blacha pożyje długo, dodatkowo jest zabezpieczona. Od długiego czasu mam założone sprężynki na siłowniki do automatycznego jej otwierania - nic się z tym nie dzieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się