Gdzie zamontować gaśnice?

    24 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    podlaczam sie do pytania, ja osobiscie woze w bagazniku ale wydaje mi sie ze powinna byc gdzies bardziej w zasiegu reki :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja woze w kole zapasowym w bagazu.pod siedzeniami raczej z miejscem jest klopot, a autko w zasadzie zawsze pali sie z przodu wiec miejsce jak najbardziej wskazane :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja ma w bagazniku z lewej strony, tam gdzie było miejsce na narzędzia i lewarek, który wylądował w kole zapasowym.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie jest z prawej strony pasazera przy nodze pionowo na zaczepie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem tak policjant wam sie nie doczepi gdzie macie jeśli:

    1. macie wogóle ( a gaśnica powina być łatwo dostepna)

    2. legalizacja no ta głupia naklejka

    3. czy wogóle ktoś umie użyć poprawnei gaśnice bo to nie jest tak łatwo jak wszyscy myślą ( mówie z praktyki)

    :quattro:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja zamontowałem jak proponuje Audi na rysunkach wyposażenia dodatkowego w ETCE czyli na mocowaniu pod siedzeniem kierowcy (z przodu) może mało elegancko wygląda wtedy wnętrze ale lubię ori rozwiązania...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pod fotelem kierowcy?

    Co będzie jak gaśnica się poluzuje i wpadnie pod pedały - a tu trzeba zahamowac co wtedy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To co to za gaśnica ja mam z VW :) raczej się nie luzuje....no i mówię tak Audi wymyśliło jest takie mocowanie tam nawet...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie się pałęta po bagażniku :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    musze jakąs kupić wreszcie.

    Ale fakt mocowania brakuje w aucie na nią. - chyba wyląduje w szmatach w boczku bagażnika, żeby za bardzo nie latała

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    U mnie jest w boczku w bagażniku

    umnie też - oby nigdy nie była potrzebna..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja musze kupić ale jak to zrobie to jej miejsce bedzie tylko i wyłącznie w bagażniku :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja tez mam ją w boczku nad pojemnikiem spryskiwacza ale powiem szczerze że troszke ją słychać, może ktoś wrzucić zdjęcie jak ma przymocowaną pod siedzeniem albo z boku przy siedzeniu pasażera??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    rowniez i u mnie tam siedzi. probowalem ja zamocowac pod siedzieniem pasazera ale to nie wyszlo. nie ma tam mozliwosci dorzego przykrecenia trza by bylo jakas blaszke dorabiac ale na to nie mam czasu,.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Czy w Niemczech gaśnica jest obowiązkowa? Jak kupowałem, to wszystko było ori - tak jak autko jeździło w NRF, jednak gaśnicy tam nie było. Teraz jeżdzi po naszych dróżkach i nawet do glowy wcześniej mi nie przyszlo, że trzeba mu gasnicę jeszcze dokupić.

    Pozdro

    MASA

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie, on (Hans i Helmut) raczej mają obowiązkowo wozic apteczke a gaśnice nie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy