mlodysowa Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 czy uda sie bez problemowo odpalic autko gdy braknie paliwa mam problem z obliczniem spalania i jedyde co mi przychodzi do glowy to zalac do pelna i wyjexdzic do konca co wy na to
cobradd Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zanim zrobisz kuku swojemu samochodowi stosując swój pomysł to zaproponuje ci lepszy sposób - tankujesz do pełna, wyjeżdżasz ile uważasz, wracasz najlepiej na tą samą stację i znowu tankujesz do pełna i obliczasz spalanie. Jest to jedyny dokładny i bezpieczny sposób.
konradzed Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Lejesz do pełna, robisz 100 km i znowu lejesz do pełna. Wychodzi Ci wtedy ile mniej więcej łyka na 100 km.
mlodysowa Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 widze kolego cobradd że masz taki sam silniczek jak ja realnie jakie spalanie masz na pb bo u mnie wydaje mi sie dośc duże jak zaleje do pelna i tu tez ciekawostka bo wchodzi tylko 46 litrow od zapalenia sie rezerwy czyli za 178zl i robie na tym 450km w cyklu mieszanym z czego 60% trasa 40% miasto wydaje mi sie tez że wskaźnik szwankuje bo jak leje do pełna to to wskazówka nie dobija do końca a po przejechaniu 30km na wskaźniku jest mniej niż 3/4baku. Natomiast jak odpalam np na drugi dzień to podskakuje znowu do pelna musze sprobowac twojego sposobu
wustyle Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ty sobie napraw wskaznik paliwa a nie kombinuj z obliczeniami Bedziesz mial kiedys malo wahy, pompa pociagnie Ci powietrze to bedziesz sobie plul w brode, ze nie zaczales od naprawy wskaznika
mlodysowa Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 dzisiaj podłączyłem pod VAG pierwsza sprawa wyskoczyło błąd wskaźnika paliwa i udalo sie skasowac to mnie mniej martwi druga sprawa wyskoczył też błąd 65535 coś ze sterownikiem pamięci też udało się go skasowac tyle że niewiem czy on znow nie wrocił
VR6 Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 hmm wydaje mi sie ze jak zabraknie paliwa to pompie nic nie powinno sie stac , w dieselku poprostu by sie zapowietrzyl a tego lepiej unikac , ale w benzynie wszystko powinno byc ok
cobradd Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 też mi się nie wydaje żebytak od razu miało pompę trafić przecież konstruktorzy musieli przewidzieć taką sytuację i jakoś to zabezpieczyć aczkolwiek nie wykluczone że ktoś będzie miał pecha i pompa zdechnie. widze kolego cobradd że masz taki sam silniczek jak ja realnie jakie spalanie masz na pb bo u mnie wydaje mi sie dośc duże jak zaleje do pelna i tu tez ciekawostka bo wchodzi tylko 46 litrow od zapalenia sie rezerwy czyli za 178zl i robie na tym 450km w cyklu mieszanym z czego 60% trasa 40% miasto wydaje mi sie tez że wskaźnik szwankuje bo jak leje do pełna to to wskazówka nie dobija do końca a po przejechaniu 30km na wskaźniku jest mniej niż 3/4baku. Natomiast jak odpalam np na drugi dzień to podskakuje znowu do pelna musze sprobowac twojego sposobu Moje spalanie patrz obok w moim opisie. Jak tankujesz zaraz po zapaleniu rezerwy to 46 litrów by się mniej więcej zgadzało bo ten zbiornik ma 60 litrów pojemności. Na wskazówkę spalania nie obliczysz zwłaszcza, ża jak piszesz trochę ci "świruje". W dziale warsztat jest chyba jak się zabrać za naprawę błędnego wskazania poziomu paliwa.
gregory Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Tankujesz pod sam korek, robisz dystans i znów tankujesz pod korek. Patrzysz ile weszło po tym dystansie, a ile km zrobiłeś i obliczasz.
Yelo Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 też mi się nie wydaje żebytak od razu miało pompę trafić Od razu nie... Niestety w baku powoli gromadzi się różnego rodzaju syf i kiedy kończy się paliwo zostaje to wszystko zassane. Pytanie co siedzi w baku i jak to zaszkodzi, mi osobiście 2 razy skończyło się paliwo i obyło się bez konsekwencji. Raz z powodu wyjątkowo wysokiego spalania (stwierdziłem że musiało się coś z pływakiem stać, bo nie mógł tyle spalić :> ), a drugi raz celowo, po prostu po drodze nie było porządnej stacji, a w bagażniku miałem bańkę. Okazało się, że Orlen był za 1km![br]Dopisany: 03 Maj 2009, 11:29_________________________________________________Co nie zmienia faktu, że tankowanie do pełna i wyjeżdżanie do dna wydaje mi się całkowicie absurdalne
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Niestety w baku powoli gromadzi się różnego rodzaju syf i kiedy kończy się paliwo zostaje to wszystko zassane. nie zostaje zassane bo krociec w baku jest zawsze wyzej od poziomu dna o okolo 10mm-musialby ktos wrzucic szklanke kurzu do baku...co nie jest calkowicie wykluczone,ale malo prawdopodobne...a co do wyjezdzenia paliwa do konca-nic sie nie stanie,producent zaleca,zeby po zapaleniu sie rezerwy zatankowac jak najszybciej,ale przecierz przewidzial,ze moze paliwa braknac calkiem
tomek a4 2.8 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Znajomemu w passacie z silnikiem ADR zabrakło paliwa, w dodatku kręcił go jeszcze rozrusznikiem- efekt taki, że pompa padła
pejek39 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 raz mi się zdarzyło ze zabrakło mi paliwa (przeliczyłem się) ale na szczęście nic się nie stało, zalałem 5litrów z banieczki i dalej w drogę
musti Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Paść może pompa i wtedy będzie gorszy ból niż zalewać autko PB
truckmaniac Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Osobiście wydaje mi się, że załatwić pompę, to też nie tak od razu. W każdym razie nie chcę się o tym przekonywać i do rezerwy po prostu nie dopuszczam. Co to zmieni, że zatankuje auto dzisiaj, czy jutro, na rezerwie?? Nic. Tak czy siak tankować trzeba
domjenick Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 wiesz...znam takich "oszczednych",ze rezerwa im sie palila,a ze diesel malo zre,to jezdzil troche,potem zalal troszke,bo trasa krotka,odpalil auta-a tam wciaz sie swiecilo
kamilvolt Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 benzyna jak się zapowietrzy z braku paliwa to po zalaniu benzyny trzeba przekręcić kilka razy i odpali a w Dieslu jest kłopot, ale moim zdaniem jest to głupota i brak IQ :wallbash:
szczurki2 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Jeżeli chodzi o spalanie w mojej niuni to zalałem zbiornik do pełna przejchałem 100km i zatankowałem ponownie i wyszło mi jak na silnik 1,8 ADR że pali 9,1 litra i nigdy nie próbowałem kombinowac jak ty lepiej sobie odpuśc bo może pompa paśc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się