Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, przemolll napisał(a):

Chyba musiałbym nerkę sprzedać żeby do sezonu zrobić wszystko co chcę 😂

oj tam oj tam byle sie to kulało i na jakiegoś spota podskoczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten samochód nadal nie jest shamowany i wystrojony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.01.2024 o 22:11, przemolll napisał(a):

Mała aktualizacja bo brak czasu na Złomka.

W pierwszej kolejności dorobiłem adaptery pod wtryski bo niestety nie dało rady ustawić tak listwy by na którymś z nich nie było przedmuchu.

W trakcie prac okazało sie że mam nieszczelny zawór dv. po jego rozebraniu okazało się że znikło uszczelnienie więc bie podejmując próby jego reanimacji wpadł  nowy DV FROGE OO8 włożony z sprężyna do 1.5b

Po złożeniu auta okazało sie ze cis nie utrzymuje doładowania więc szybka zmiana sprężyny w WG z 0.7b na 1.1b okazała się słuszna decyzja. 

Niestety podczas logów brakowało paliwa więc manometr na szybę i na testy 

Regulator paliwa 4b + 1.8doladownia więc ciśnienie paliwa górą powinno być 5.8b niestety z każdym przejazdem było gorzej i przy 7 tyś obrotów bylo 3.5b.

Kupiłem nowa pompę walbro gts 450 z ciśnieniem max 7.5b i wszytki wróciło do normy aż trzeba ściągać  paliwo bo przelany. Ostatnia  wtopa była na przeglądzie jak Audi puściło płyn chłodniczy. Okazało sie ze plastikowa spinka od czujnika wody przy chłodnicy zrobiła sie jak plastelina i czujnik wystrzelił 😂😀

W dodatku wpadła poliuratenowa poduszka silnika w przednim pas co bardzo usztywniło silnik.

Mam nadzieję że bolączki wieku dziecięcego zostały wyeliminowanie 😀

 Max co chce pompować z turbo to 2b 

Mam nadzieję ze niedługo pochwale się wynikiem 

IMG_20240112_180009.jpg

IMG_20240112_180022.jpg

IMG_20240112_180054.jpg

IMG_20240117_142828.jpg

IMG_20240117_194903.jpg

IMG_20240119_165234.jpg

IMG_20240119_202129.jpg

IMG_20240122_175141.jpg

IMG_20240126_154252.jpg

IMG_20240131_084809.jpg

W B5 już w 1.8 ADR 125KM. Taka plastikowa spinka mi strzelała przy wyższej prędkości... "140"km/h. Pamiętam firmy Febi był czujnik. Aż dziwię się że to badziewie ktoś produkuje i zakłada. No ale sam się nabrałem lecz czujnik nowy a spinka Ori metalowa założona. I płynu nie wyrzucił nigdy po zabiegu. Te plastikowe spinki do odrazu kosz. Dno. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, morelo napisał(a):

Czyli ten samochód nadal nie jest shamowany i wystrojony?

Pierwsze strojenie i hamownia była na 98😉

Teraz jest alko ale ciągle brak czasu by coś przy nim robić a stroimy na odległość więc na spokojnie. Od ostatniej wizyty na hamowni dużo sie zmieniło więc to trwa ale to już końcówka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bombelm7 napisał(a):

W B5 już w 1.8 ADR 125KM. Taka plastikowa spinka mi strzelała przy wyższej prędkości... "140"km/h. Pamiętam firmy Febi był czujnik. Aż dziwię się że to badziewie ktoś produkuje i zakłada. No ale sam się nabrałem lecz czujnik nowy a spinka Ori metalowa założona. I płynu nie wyrzucił nigdy po zabiegu. Te plastikowe spinki do odrazu kosz. Dno. 

Dokładnie ta spinka z ASO taka plastikowa. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu był czas się wybrać na hamownię

Niestety brakło 10km by przebić 500km

Ale za to mamy 630nm od 3300 obrotów.

Myślę nad wałkami jakimiś stage 2 ale to zobaczymy co przyszłości pokaże. Na razie mocowo zostaje tak jak jest.

Paliwo 98 +30% alko 

IMG_20240223_102605.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wynik ale kosa Gratulacje

wałki by sporo wniosły ale przesunęły w górę wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przyzwoicie wyszło i tak obstawiałem trochę mniej, jednak ten alkohol i dołożenie zapłonu robi robotę. Oby teraz służyło jak najdłużej🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2024 o 19:28, hopek03 napisał(a):

Ale wynik ale kosa Gratulacje

wałki by sporo wniosły ale przesunęły w górę wszystko

Mało które 1.8t ma takiego niuta wiec jak będzie od 3500onr 630nm w plusie to przeżyje 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2024 o 13:24, morelo napisał(a):

No i przyzwoicie wyszło i tak obstawiałem trochę mniej, jednak ten alkohol i dołożenie zapłonu robi robotę. Oby teraz służyło jak najdłużej🙂

Niestety juz jest problem z sprzęgłem bo powyżej 6 tyś obr nie wysprzegla biegów.

Więc skrzynia w dół i sprzęgło leci na  oględziny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co za sprzęgło masz ? Ja mam dwutarcz od KB-CUSTOMS i nie ma najmniejszego problemu z niczym, przeniesie na pewno z 1200 nm i z 800 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, morelo napisał(a):

A co za sprzęgło masz ? Ja mam dwutarcz od KB-CUSTOMS i nie ma najmniejszego problemu z niczym, przeniesie na pewno z 1200 nm i z 800 km

Właśnie mam dwutarcz od kb custom 😁 zastanawiam się też czy to czasem nie problem jest ze skrzynią biegów oryginalną z 1.8 Turbo ale u mnie problem polegał na tym że z początku było okej najpierw na dwójce nie chciało wbijać powyżej 6000 obrotu a teraz już nawet na czwartym biegu z czasem problem się rozwijał i zastanawiam się czy czasem synchronizatory w skrzyni się nie sypią.

Ja mam skrzynię GWJ a ty jaką masz??

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam GVE  Adam też ma takie same sprzęgło i z tego co mi wiadomo chyba nie zgłaszał nigdy problemów. Ja wcześniej miałem wersję bez tych dodatkowych blaszek stabilizujących podkładkę pomiędzy tarczami i jedyna wada tego była taka, że stukało jak sprzęgło było wciśnięte ale później rozleciała się skrzynia i wkładałem inną i od razu wymieniłem jeszcze raz sprzęgło mogę polecić 100% tak KB bez problemu przyjął to co jeździłem na nim i za dopłatą wysłał poprawione.  Mało tego wcześniej miałem od kogo innego sprzęgło jedno tarcz nie mogło utrzymać 360 koni z firmą były przeboje jest nawet post opisywany na forum przeze mnie żeby ich mijać. Wysłałem tamto sprzęgło do KB na sprawdzenie i od razu gościu jak sprawdził zadzwonił do mnie i powiedział że to sprzęgło nie utrzyma więcej jak 300 koni i żeby sobie od razu darować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, morelo napisał(a):

Ja mam GVE  Adam też ma takie same sprzęgło i z tego co mi wiadomo chyba nie zgłaszał nigdy problemów. Ja wcześniej miałem wersję bez tych dodatkowych blaszek stabilizujących podkładkę pomiędzy tarczami i jedyna wada tego była taka, że stukało jak sprzęgło było wciśnięte ale później rozleciała się skrzynia i wkładałem inną i od razu wymieniłem jeszcze raz sprzęgło mogę polecić 100% tak KB bez problemu przyjął to co jeździłem na nim i za dopłatą wysłał poprawione.  Mało tego wcześniej miałem od kogo innego sprzęgło jedno tarcz nie mogło utrzymać 360 koni z firmą były przeboje jest nawet post opisywany na forum przeze mnie żeby ich mijać. Wysłałem tamto sprzęgło do KB na sprawdzenie i od razu gościu jak sprawdził zadzwonił do mnie i powiedział że to sprzęgło nie utrzyma więcej jak 300 koni i żeby sobie od razu darować.

 

No ja też mam wersję bez tych sprężynek.

Kurde zastanawiam sie czy czasem wybieraki w gve 2.0tfsi sa bardziej precyzyjne niz w gjw 1.8t.

Targam skrzynię i zawiozę do Karola sprzęgło na weryfikację. Ale coś mi się wydaje ze skrzynia nie daje rady ale z drugiej strony przy normalnej jeździe  jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło wytargane i okazało się ze pęknięty jeden dzwon na tarczy. Raczej to nie będzie powodem braku wysprzeglania biegów powyżej 5 tys obrotów.

Sprzęgło leci do kb custom na poprawki 

IMG_20240313_183621.jpg

IMG_20240313_183608.jpg

IMG_20240313_183600.jpg

IMG_20240313_183604.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem co by odpisali w reklamacji...Nieprawidłowe operowanie pedałem sprzęgła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol z Kb custom na klatę bez problemu ogarnął sprzęgło od nowa.

Zmienione mocowania wieloklinu + zmiana na inne żeliwo w docisku które ma lepiej rozprzęglać biegi+ nowe ori tarczki (stare były zwichrowane.) minimalnie lizniety też docisk by łatwiej rozprzeglało.

Jak to nie pomoże ostatnią nadzieją jest zmiana strzyni.

W dodatku kąpletuej hamulce bo ori coś ostatnio nie hamują 😂

Zgadujecie wymiary tarcz😎

IMG_20240316_123254.jpg

IMG_20240316_123252.jpg

IMG_20240316_123248.jpg

IMG_20240316_123243.jpg

IMG_20240316_123239.jpg

IMG_20240311_200104.jpg

IMG_20240311_200431.jpg

IMG_20240312_065013.jpg

IMG_20240311_200434.jpg

IMG_20240311_200354.jpg

IMG_20240311_200014.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...