Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Marcin850527 napisał(a):

457/555 turbo rs3DAZa, wykres na FB do wygrzebania u gregor10 

🙂no niestety nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, dawid_zipp napisał(a):

Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję.

restryktor na wejściu zasilania smarowania jest

kto obrabiał silnik ?

jak coś to daj na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2024 o 20:11, hopek03 napisał(a):

restryktor na wejściu zasilania smarowania jest

kto obrabiał silnik ?

jak coś to daj na PW

poszło pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2024 o 20:34, Marcin850527 napisał(a):

Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze

Dokładnie też jestem ciekaw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Marcin850527 napisał(a):

Kolega wyżej znalazł,  FB gregor10

pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi

Edytowane przez hopek03
nie zapisana odpowiedz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, hopek03 napisał(a):

pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi

Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Marcin850527 napisał(a):

Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro

to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hopek03 napisał(a):

to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów :hi:

Być może , i tak fajnie było.  Pora na coś grubszego do o tej budy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Marcin850527 napisał(a):

Być może , i tak fajnie było.  Pora na coś grubszego do o tej budy:)

👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...