_małyTM_ Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 @morelo raczej jak w opisie...czyli z RS3 pewnie jakieś 400+ jest
dawid_zipp Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję.
Marcin850527 Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 457/555 turbo rs3DAZa, wykres na FB do wygrzebania u gregor10 1
morelo Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 5 godzin temu, Marcin850527 napisał(a): 457/555 turbo rs3DAZa, wykres na FB do wygrzebania u gregor10 🙂no niestety nie znalazłem
hopek03 Opublikowano 5 Listopada 2024 Opublikowano 5 Listopada 2024 9 godzin temu, dawid_zipp napisał(a): Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję. restryktor na wejściu zasilania smarowania jest kto obrabiał silnik ? jak coś to daj na PW
dawid_zipp Opublikowano 6 Listopada 2024 Opublikowano 6 Listopada 2024 W dniu 5.11.2024 o 20:11, hopek03 napisał(a): restryktor na wejściu zasilania smarowania jest kto obrabiał silnik ? jak coś to daj na PW poszło pw
przemolll Opublikowano 9 Listopada 2024 Autor Opublikowano 9 Listopada 2024 W dniu 4.11.2024 o 20:34, Marcin850527 napisał(a): Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze Dokładnie też jestem ciekaw
Marcin850527 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 W dniu 9.11.2024 o 23:05, przemolll napisał(a): Dokładnie też jestem ciekaw Kolega wyżej znalazł, FB gregor10
hopek03 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 (edytowane) 26 minut temu, Marcin850527 napisał(a): Kolega wyżej znalazł, FB gregor10 pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi Edytowane 11 Listopada 2024 przez hopek03 nie zapisana odpowiedz
Marcin850527 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 18 godzin temu, hopek03 napisał(a): pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro
hopek03 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 6 godzin temu, Marcin850527 napisał(a): Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów
Marcin850527 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 2 godziny temu, hopek03 napisał(a): to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów Być może , i tak fajnie było. Pora na coś grubszego do o tej budy:)
hopek03 Opublikowano 12 Listopada 2024 Opublikowano 12 Listopada 2024 9 minut temu, Marcin850527 napisał(a): Być może , i tak fajnie było. Pora na coś grubszego do o tej budy:) 👍
przemolll Opublikowano 17 Listopada 2024 Autor Opublikowano 17 Listopada 2024 W dniu 12.11.2024 o 22:03, Marcin850527 napisał(a): Być może , i tak fajnie było. Pora na coś grubszego do o tej budy:) Sam ostatnio myślałem na 2.7 ale żona raczej nie będzie zadowolona 😃😅
przemolll Opublikowano 19 Listopada 2024 Autor Opublikowano 19 Listopada 2024 W dniu 17.11.2024 o 21:40, Dev napisał(a): To Ty nie nosisz spodni ? Dobre 😃👍 a tak serio jak znajdę kupca na słupek to będę myślał 👍
BartoszSoldier Opublikowano 19 Listopada 2024 Opublikowano 19 Listopada 2024 Godzinę temu, przemolll napisał(a): Dobre 😃👍 a tak serio jak znajdę kupca na słupek to będę myślał 👍 To ile byś cenił za słupek?
przemolll Opublikowano 22 Listopada 2024 Autor Opublikowano 22 Listopada 2024 W dniu 19.11.2024 o 21:00, BartoszSoldier napisał(a): To ile byś cenił za słupek? Z 30 -35 za słupek z osprzętem + wiązka i ecu
przemolll Opublikowano 12 Stycznia Autor Opublikowano 12 Stycznia Witam panowie. chce coś wygłuszyć swój wydech aktualnie wygląda to tak od turbo do Y 3 cale potem 2x2.5 tłumiki zastosowane to 4 przelotowe od sporttig. Ogólnie jest spoko ale tylko z przodu . zastanawiam się nad dołożeniem kąta 3 cale ale czy to coś wyciszy?? myślę też nad tłumikiem zaraz za łapa skrzyni. ewentualnie montaż tylnych na te z s4 lub 2.0tfsi lub ewentualnie rs4 ale to juz trzeba klepać wnękę na koło. ewentualnie może znacie jakieś wysoko przepływowe tłumiki komorowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się