PiterA4 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 12 godzin temu, przemolll napisał(a): Chyba musiałbym nerkę sprzedać żeby do sezonu zrobić wszystko co chcę 😂 oj tam oj tam byle sie to kulało i na jakiegoś spota podskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Czyli ten samochód nadal nie jest shamowany i wystrojony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombelm7 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego W dniu 31.01.2024 o 22:11, przemolll napisał(a): Mała aktualizacja bo brak czasu na Złomka. W pierwszej kolejności dorobiłem adaptery pod wtryski bo niestety nie dało rady ustawić tak listwy by na którymś z nich nie było przedmuchu. W trakcie prac okazało sie że mam nieszczelny zawór dv. po jego rozebraniu okazało się że znikło uszczelnienie więc bie podejmując próby jego reanimacji wpadł nowy DV FROGE OO8 włożony z sprężyna do 1.5b Po złożeniu auta okazało sie ze cis nie utrzymuje doładowania więc szybka zmiana sprężyny w WG z 0.7b na 1.1b okazała się słuszna decyzja. Niestety podczas logów brakowało paliwa więc manometr na szybę i na testy Regulator paliwa 4b + 1.8doladownia więc ciśnienie paliwa górą powinno być 5.8b niestety z każdym przejazdem było gorzej i przy 7 tyś obrotów bylo 3.5b. Kupiłem nowa pompę walbro gts 450 z ciśnieniem max 7.5b i wszytki wróciło do normy aż trzeba ściągać paliwo bo przelany. Ostatnia wtopa była na przeglądzie jak Audi puściło płyn chłodniczy. Okazało sie ze plastikowa spinka od czujnika wody przy chłodnicy zrobiła sie jak plastelina i czujnik wystrzelił 😂😀 W dodatku wpadła poliuratenowa poduszka silnika w przednim pas co bardzo usztywniło silnik. Mam nadzieję że bolączki wieku dziecięcego zostały wyeliminowanie 😀 Max co chce pompować z turbo to 2b Mam nadzieję ze niedługo pochwale się wynikiem W B5 już w 1.8 ADR 125KM. Taka plastikowa spinka mi strzelała przy wyższej prędkości... "140"km/h. Pamiętam firmy Febi był czujnik. Aż dziwię się że to badziewie ktoś produkuje i zakłada. No ale sam się nabrałem lecz czujnik nowy a spinka Ori metalowa założona. I płynu nie wyrzucił nigdy po zabiegu. Te plastikowe spinki do odrazu kosz. Dno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 3 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 22 godziny temu, morelo napisał(a): Czyli ten samochód nadal nie jest shamowany i wystrojony? Pierwsze strojenie i hamownia była na 98😉 Teraz jest alko ale ciągle brak czasu by coś przy nim robić a stroimy na odległość więc na spokojnie. Od ostatniej wizyty na hamowni dużo sie zmieniło więc to trwa ale to już końcówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 3 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 10 godzin temu, bombelm7 napisał(a): W B5 już w 1.8 ADR 125KM. Taka plastikowa spinka mi strzelała przy wyższej prędkości... "140"km/h. Pamiętam firmy Febi był czujnik. Aż dziwię się że to badziewie ktoś produkuje i zakłada. No ale sam się nabrałem lecz czujnik nowy a spinka Ori metalowa założona. I płynu nie wyrzucił nigdy po zabiegu. Te plastikowe spinki do odrazu kosz. Dno. Dokładnie ta spinka z ASO taka plastikowa. 😀 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego W końcu był czas się wybrać na hamownię Niestety brakło 10km by przebić 500km Ale za to mamy 630nm od 3300 obrotów. Myślę nad wałkami jakimiś stage 2 ale to zobaczymy co przyszłości pokaże. Na razie mocowo zostaje tak jak jest. Paliwo 98 +30% alko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Ale wynik ale kosa Gratulacje wałki by sporo wniosły ale przesunęły w górę wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 24 Lutego Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 500 plus już masz tera celuj w samochodowe 800 plus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego No i przyzwoicie wyszło i tak obstawiałem trochę mniej, jednak ten alkohol i dołożenie zapłonu robi robotę. Oby teraz służyło jak najdłużej🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 4 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca W dniu 23.02.2024 o 19:28, hopek03 napisał(a): Ale wynik ale kosa Gratulacje wałki by sporo wniosły ale przesunęły w górę wszystko Mało które 1.8t ma takiego niuta wiec jak będzie od 3500onr 630nm w plusie to przeżyje 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 4 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca W dniu 28.02.2024 o 13:24, morelo napisał(a): No i przyzwoicie wyszło i tak obstawiałem trochę mniej, jednak ten alkohol i dołożenie zapłonu robi robotę. Oby teraz służyło jak najdłużej🙂 Niestety juz jest problem z sprzęgłem bo powyżej 6 tyś obr nie wysprzegla biegów. Więc skrzynia w dół i sprzęgło leci na oględziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca A co za sprzęgło masz ? Ja mam dwutarcz od KB-CUSTOMS i nie ma najmniejszego problemu z niczym, przeniesie na pewno z 1200 nm i z 800 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 5 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca (edytowane) 38 minut temu, morelo napisał(a): A co za sprzęgło masz ? Ja mam dwutarcz od KB-CUSTOMS i nie ma najmniejszego problemu z niczym, przeniesie na pewno z 1200 nm i z 800 km Właśnie mam dwutarcz od kb custom 😁 zastanawiam się też czy to czasem nie problem jest ze skrzynią biegów oryginalną z 1.8 Turbo ale u mnie problem polegał na tym że z początku było okej najpierw na dwójce nie chciało wbijać powyżej 6000 obrotu a teraz już nawet na czwartym biegu z czasem problem się rozwijał i zastanawiam się czy czasem synchronizatory w skrzyni się nie sypią. Ja mam skrzynię GWJ a ty jaką masz?? Edytowane 5 Marca przez przemolll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Ja mam GVE Adam też ma takie same sprzęgło i z tego co mi wiadomo chyba nie zgłaszał nigdy problemów. Ja wcześniej miałem wersję bez tych dodatkowych blaszek stabilizujących podkładkę pomiędzy tarczami i jedyna wada tego była taka, że stukało jak sprzęgło było wciśnięte ale później rozleciała się skrzynia i wkładałem inną i od razu wymieniłem jeszcze raz sprzęgło mogę polecić 100% tak KB bez problemu przyjął to co jeździłem na nim i za dopłatą wysłał poprawione. Mało tego wcześniej miałem od kogo innego sprzęgło jedno tarcz nie mogło utrzymać 360 koni z firmą były przeboje jest nawet post opisywany na forum przeze mnie żeby ich mijać. Wysłałem tamto sprzęgło do KB na sprawdzenie i od razu gościu jak sprawdził zadzwonił do mnie i powiedział że to sprzęgło nie utrzyma więcej jak 300 koni i żeby sobie od razu darować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 5 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 6 godzin temu, morelo napisał(a): Ja mam GVE Adam też ma takie same sprzęgło i z tego co mi wiadomo chyba nie zgłaszał nigdy problemów. Ja wcześniej miałem wersję bez tych dodatkowych blaszek stabilizujących podkładkę pomiędzy tarczami i jedyna wada tego była taka, że stukało jak sprzęgło było wciśnięte ale później rozleciała się skrzynia i wkładałem inną i od razu wymieniłem jeszcze raz sprzęgło mogę polecić 100% tak KB bez problemu przyjął to co jeździłem na nim i za dopłatą wysłał poprawione. Mało tego wcześniej miałem od kogo innego sprzęgło jedno tarcz nie mogło utrzymać 360 koni z firmą były przeboje jest nawet post opisywany na forum przeze mnie żeby ich mijać. Wysłałem tamto sprzęgło do KB na sprawdzenie i od razu gościu jak sprawdził zadzwonił do mnie i powiedział że to sprzęgło nie utrzyma więcej jak 300 koni i żeby sobie od razu darować. No ja też mam wersję bez tych sprężynek. Kurde zastanawiam sie czy czasem wybieraki w gve 2.0tfsi sa bardziej precyzyjne niz w gjw 1.8t. Targam skrzynię i zawiozę do Karola sprzęgło na weryfikację. Ale coś mi się wydaje ze skrzynia nie daje rady ale z drugiej strony przy normalnej jeździe jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 13 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca Sprzęgło wytargane i okazało się ze pęknięty jeden dzwon na tarczy. Raczej to nie będzie powodem braku wysprzeglania biegów powyżej 5 tys obrotów. Sprzęgło leci do kb custom na poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca Już wiem co by odpisali w reklamacji...Nieprawidłowe operowanie pedałem sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca Karol z Kb custom na klatę bez problemu ogarnął sprzęgło od nowa. Zmienione mocowania wieloklinu + zmiana na inne żeliwo w docisku które ma lepiej rozprzęglać biegi+ nowe ori tarczki (stare były zwichrowane.) minimalnie lizniety też docisk by łatwiej rozprzeglało. Jak to nie pomoże ostatnią nadzieją jest zmiana strzyni. W dodatku kąpletuej hamulce bo ori coś ostatnio nie hamują 😂 Zgadujecie wymiary tarcz😎 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 390 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 365 i 330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się