nik23 14 Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 Rozumiem że poduchy wszystkie wymienione. Silnik orginał Avon z czujnikiem i bez, skrzynia Lem. Zapytam jeszcze raz poduchą pod skrzynią dobrze założona? I odbój na pasie przednim dobrze ustawiony niema żadnych naprężeń. Tłumiki nie naprężone? Rozkrecić wszystkie łączenia pogazować i podokręcać plecionka cała? Zmierzam w stronę wydechu jak nie zawiecha cZy bicia elementów napędowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sahipp 17 Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Witam i jak ruszyło się coś w temacie ustalenia winowajcy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmKw 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Pewnie auto sprzedane? Posiadam a4 b7 bfb 1.8t, rowniez ta sama predkosc i wibracje, zauwazylem tylko jak jada ekspresowka delikatnie pod gorke czy z gorki, to sie zmniejszaja,a gorzej juz na rownej, wylaczylem nawet silnik podczas tych 120 i tez telepie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Nie ma rdzy między tarczami hamulcowymi a felgami? Pierścienie centrujące w nich masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmKw 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Niee, wszystko oczyszczone jak nalezy. Mam dwa rodzaje felg, letnie z pierscieniami i drugie zimowe oryginalne biedronki, co prawda jest mniejsze bicie, ale pewnie ze względu na wieksza amortyzacje zimowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmKw 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Najdziwniejsze jest to, ze ten problem jest dosc popularny, ludzie wymieniaja kilkanascie czesci,a rozwiazania brak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 1 Maja Udostępnij Opublikowano 1 Maja Witam. I jak tam temat stanął wszyscy się poddali. Mam to samo telepanie wibruje całe nadwozie 120-140 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja Witam. Ja również mam ten problem. U mnie co dziwne czasami mocniej czasami słabiej zaczyna bardziej bić przy hamowaniu z wyższych prędkości. Przejrzałem już cały napęd. Skrzynia biegów zmieniłem z 5b na 6b, Wał oddałem do wyważenia, okazało się że jest w porządku brak bicia. Przeguby wewnętrzne z przodu wymienione. Pozostałe 8 przegubów sprawdziłem wyczyściłem i przesmarowałem na nowo. Dyfer zmieniony bo stary miał duże luzy i ciekł z każdej strony. Jedną felgę lato mam lekko krzywą, Tylko że jeździłem na niej tak kilka lat i nie było czuć od niej bicia. Piast i łożysk nigdy nie wymieniałem, ale nie chciałbym wymienić by okazało się że bicie jest nadal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca Kupiłem felgi proste i nowe opony. Wyważone i nadal podczas jazdy bije. czyli koła można wykluczyć. Co to może być ma ktoś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Nie masz czasem pierścieni centrujacych na tych felgach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 8 godzin temu, przem8 napisał(a): Nie masz czasem pierścieni centrujacych na tych felgach? Pierścieni centrujacych nie mam choć luz między felga a piastą był troszkę mniej jak 0.5mm więc nawinąłem twardej taśmy na piastę by felga weszła bez luzu. Tak skręciłem i bez różnicy. Kupię czujnik zegarowy i będę sprawdzał każdą piastę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 15 Czerwca Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Odwiń tą taśmę bo masz z nią efekt taki jakby jej nie było. Załóż pierścienie centrujące zanim wymienisz piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 23 Czerwca Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca W dniu 15.06.2024 o 20:28, Langista napisał(a): Odwiń tą taśmę bo masz z nią efekt taki jakby jej nie było. Załóż pierścienie centrujące zanim wymienisz piasty. Ciekawe gdzie znajdę pierścienie centrujące na luz około 0.5mm może mniej?? felga ma otwór 57,1 a piasta ma 56,8 nowa febi nie ma 57.1 Zrobiłem wczoraj pomiar bicia piasty miałem oryginał było 0.02. Zakupiłem piastę febi i nowe łożysko fag po założeniu bicie 0.05... Jutro z powrotem zakładam starą piastę. Jest jaka jest ale nie wierzę że bicie 0.02 może powodować aż takie bicie przy 140km/h Sprawdzę też pozostałe piasty i wyczyszczę przylgnie dokładnie w 4 kołach ale nie sądzę by to pomogło. Problem jest raczej gdzie indziej. Zużyte tylne zawieszenie może powodować bicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano Niedziela o 21:09 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 21:09 Rozumiem przy nowej piaście też jest to bicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano Poniedziałek o 04:12 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 04:12 7 godzin temu, Langista napisał(a): Rozumiem przy nowej piaście też jest to bicie? Tak tyle że zmieniłem tylko w jednym kole. Mam 4 piasty i 4 łożyska nowe ale jak zobaczyłem że nowe piasty mają jeszcze większe bicie to zrezygnowałem z montażu pozostałych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano Czwartek o 18:14 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:14 To tak dzisiaj dopiero miałem czas zajrzeć do tylnych piast. Z pomiarów bicia wyszło mi że lewa przednia ma 0.02 bicia pozostałe 3 mają do około 0.005 czyli ewentualne nierówności lub błąd pomiarowy. Wszystkie tarcze hamulcowe wymieniałem 5 lat temu na Otto zimmerman. Są one pomalowane jakaś farbą i teraz przy rozbieraniu ta farba zwyczajnie była zrolowana i miejscami było jej więcej miejscami mniej. Więc wyczyściłem dokładnie wszystkie piasty przylgnie tarcz, złożyłem i jak ręka odją. Bicia nie ma. Jest jeszcze delikatne ale to to już jest do zniesienia. Ewentualnie będę coś próbował poprawić może dam tą jedną piastę do wyrównania. Wyszło że felgi i opony nie potrzebnie kupowałem nowe ale przynajmniej ładniejsze od poprzednich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się