Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamownia, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kupiłam dwa tygodnie temu audi a4 b7 z silnikiem 1.8t, napęd na 4.

dzisiaj wróciłam z hamowni, bo chciałam założyć chip. Na hamowni okazało się ze audi nie osiąga takich osiągów jakie powinna.

teoretycznie ma 163kM, na wykresie pokazuje ze 140.8

 

gdzie powinnam się udać dalej zeby zdiagnozować usterkę? I od czego zacząć sprawdzać?

image.jpg

Edytowane przez Majexxx
Opublikowano

Powinieneś najpierw poprzez dokładną diagnozę znaleźć przyczynę niedomagania i ją zlikwidować a nie zwiększać moc. Następny tuner to nie czarodziej, który wyczaruje ci brakującą moc.

 

Opublikowano

Chyba teoche złe się wyraziłam, chodzi o to gdzie szukać przyczyny a nie na sile zwiększyć moc 

Opublikowano
4 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Powinieneś najpierw poprzez dokładną diagnozę znaleźć przyczynę niedomagania i ją zlikwidować a nie zwiększać moc. Następny tuner to nie czarodziej, który wyczaruje ci brakującą moc.

 

Trochę zle się wyraziłam, poprawiłam post 

Opublikowano

Musisz udać się do kogoś na diagnostykę, czyli podstawa w przypadku 1.8t to logi dynamiczne.

Opublikowano
56 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Musisz udać się do kogoś na diagnostykę, czyli podstawa w przypadku 1.8t to logi dynamiczne.

Czyli gdzie? Kto takie rzeczy wykonuje? Mechanik? Czy wrócić na hamownie i tam powinni takie coś wykonać?

Opublikowano

Na hamowni raczej tego nie zrobią. Musisz szukąäć warsztatu. Trzeba wykonać logi i przyjrzeć się dokładniej turbine, układowi paliwowemu, sprawdzić kompresję, świece, zawory. Przyczyn może być wiele. 

Opublikowano (edytowane)

aczkolwiek na hamowni (przynajmniej jak ja robiłem modyfikacje silnika auta) powinni taką wstępną, przybliżoną ocenę/diagnozę jednostki napędowej auta zrobić i mniej więcej na tej podstawie określić czego brakuje, paliwa, powietrza, silnik... i wtedy do mechanika na docelowe szukanie problemu

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
1 godzinę temu, Majexxx napisał(a):

Czyli gdzie? Kto takie rzeczy wykonuje? Mechanik? Czy wrócić na hamownie i tam powinni takie coś wykonać?

Kupujesz kabel kkl i za pomocą vcdsa, robisz logi. Na znanym chińskim portalu możesz kupić klona vcds za śmieszne pieniądze. Poza tym za***nym obowiązkiem tunera jest zrobienie niezbędnej diagnostyki i sprawdzenie parametrów zanim się weźmie za robotę ale zapewne tam gdzie byłeś to wgrywają gotowce bez tej całe otoczki za 1,5tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...