Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Borówka(LZ5C), AVF+, Quattro, Bose, Bi-Led, 345mm/324mm, GTD2060vz, Światek 268


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i niestety, po wymianie półosi problem nie ustał, nie zmieniło sie de facto nic.

Dalej wibracje na małym/duzym gazie od 3 pod gorke i czwartego caly czas trzęsą całą budą.

Niestety ale chyba musze wrócić na koło dwumasowe i sachs performance.

 

Opublikowano

Dude , first of all change a mehanic , this way you can change a whole car until you find a problem ,  second did you chage motor mounts and transmition mount , little 3 sponge mount ?

 

 

Opublikowano

All good, motor mounts avon 10k km, gearbox mount lemforder also 10k km. Before changing to singlemass flywheel it was OK, small vibration on the strogest ECU map and 4 gear+

 

Opublikowano

Nie hamowałeś tego bydlaka?

Bo ciekawy jestem ile Ci się udało wyciągnąć z tego diselka.

Opublikowano

Niestety jeszcze nie, tuner przygotowuje mi klona hamowni drogowej, bo robi mi też inne auta niż moje zdalnie z logami, chcialem go hamować po wymianie na dwutarcz ale niestety..

W dniu 7.05.2023 o 21:34, sebek1093 napisał(a):

Nie hamowałeś tego bydlaka?

Bo ciekawy jestem ile Ci się udało wyciągnąć z tego diselka.

 

Pojeździłem trochę z tym dwutarczem, ułożyło się - jest lepiej, ale to dalej nie to co bym chciał, na szczęście chyba mam już na niego klienta.

 

Tak więc - zamówiłem nowy docisk Sachs Performance(mój przejął już @Ivanek), do tego nowy dwumas Sachs(2294002198, 1170zł), tarcza sprzęgła z 2.5tdi b7(taka sama jak w avf, 6 sprężyn, 240mm i ten sam numer na tarczy),  pojechała do KB - Customs na obicie luk8090s,

Docisk już dotarł:

docisk.thumb.jpg.f8676837608b4f84ab25ce53bfa4f867.jpg

 

W międzyczasie naprawiłem światła podświetlenia tablicy(wymieniłem :D)

345671794_208776648579378_1929487971346105565_n.thumb.jpg.2ec5f66adc23e7e61c8d880b1224b02c.jpg

 

Założyłem Ledowe wsteczne(po dwóch latach jazdy bez, chciałem zmaksymalizować komfort cofania :P):

344537144_933878991159630_4601206606249538506_n.thumb.jpg.f832b9704d1d3012daf0d74999980841.jpg

 

 

 

Z problemów które doszły to klimatyzacja..

Raz się załącza, raz nie, gdy się załączy wszystko działa ok - dam na chwilę na econ, odpalę znów i kompresor dobija do 20b, ale wentylatory stoją, kompresor też przestaje działać i klima nie chłodzi.

Temperatury zewnętrzne itd. wszystko ok - sprawdzone w blokach pomiarowych VCDS-em.

Chcę teraz podmienić przekaźnik wentylatora, może to będzie to, dodatkowo, gdy już nawet załączy się wentylator, to zadane obroty są mniejsze niż te otrzymane + gdy Actual value = 8.8% to wentylatory stoją.

Gdyby ktoś miał jakiś pomysł - będę wdzięczny.

Parę fotek z VCDS:

345655908_793369485644298_6768513047978360463_n.thumb.jpg.f5774b1e9ce330f0bb67409887480aed.jpg344454220_1894130744313412_3763000184868476374_n.thumb.jpg.4dd075350b46508fada3cd5fb9130c51.jpg344574313_203531742481357_2543065182268369339_n.thumb.jpg.39592cd4f88b3e21fdfa88b0706ab134.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, Aleksandrooo napisał(a):

Niestety jeszcze nie, tuner przygotowuje mi klona hamowni drogowej, bo robi mi też inne auta niż moje zdalnie z logami, chcialem go hamować po wymianie na dwutarcz ale niestety..

Stroisz u kogoś z pomorza?

 

Godzinę temu, Aleksandrooo napisał(a):

Założyłem Ledowe wsteczne(po dwóch latach jazdy bez, chciałem zmaksymalizować komfort cofania :P):

Ładnie świecą. ;)

Opublikowano
40 minut temu, george napisał(a):

Stroisz u kogoś z pomorza?

 

Ładnie świecą. ;)

Niee, tuner jest z Zabrza, poznany przez @Ivanek, zrobił mi już sporo aut i wszystko śmiga ;) Głownie STG1 z eko off, ale poprawiał też softa w podobnym setupie w zółtej b6 Patryka i też jest zadwolony :)

 

Opublikowano
30 minut temu, Aleksandrooo napisał(a):

Niee, tuner jest z Zabrza, poznany przez @Ivanek, zrobił mi już sporo aut i wszystko śmiga ;) Głownie STG1 z eko off, ale poprawiał też softa w podobnym setupie w zółtej b6 Patryka i też jest zadwolony :)

 

Jarol? Fachowiec od TDI, dobry wybór.:thumbup1:

Opublikowano
33 minuty temu, george napisał(a):

Jarol? Fachowiec od TDI, dobry wybór.:thumbup1:

Jarol miałbyc, ale nie chciał zdalnie, jest Marek G ?

Opublikowano

No ode mnie stacjonarnie Marek też blisko dziesiątkę wozów ogarnął. 

Niebawem do niego zwracam się o nową mapkę na mocniejsze sprzęgło od Olka ?

Opublikowano

Skąd brałeś te ledy w podświetlenie tablicy i wsteczny? Błędem nie rzuca? 

Opublikowano (edytowane)

 

3 godziny temu, BartoszSoldier napisał(a):

Skąd brałeś te ledy w podświetlenie tablicy i wsteczny? Błędem nie rzuca? 

Tablica allegro:

ALLEGRO.PL

A wsteczne od znajomego co przerabia lampy, mogę podrzucić kontakt na pw.

 

Dzisiaj pierwsze mycie ręczne po nałożeniu powłoki, bardzo sie nie lubią z wodą :whistling:

 

344550935_793384225407789_3698227800470436171_n.thumb.jpg.0a5ae6b457910ae5d8ab4c96140cba5d.jpg20230511_205009.thumb.jpg.243bfa2e14780b0184346ebf81fd6d77.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Aleksandrooo
Opublikowano

Sprzęgło skompletowane, w ten piątek zakładamy :whistling:

Na dwutarcz mam pewnego klienta który już czeka(dobrą cenę dałem, mam nadzieje, że się nie rozmyśli), po sprzedaniu dwutarczu, zamawiam u kolegi Wandeja 6tłok akebono na przód z adapterem i dorzucam tarcze 356x34 z a6 c7 na ebc yellow stuff. Do tego dorzucam nowe łożyska skf i piasty mayle, mam nadzieje, że już się nie będzie giąć i będzie lux :) 

Na moje 4tłok q5 razem z tarczami(tarcze pół klocka zużycia, ale po rozgrzaniu delikatnie biją, pewnie po przetoczeniu będzie ok), też już jest klient.

 

345872058_9438839746187741_2834296396920245722_n.thumb.jpg.8311ec7291b8dc11d36e7ff8bcdbf853.jpg

Opublikowano

Dwumas założony, udało się uwinąć w 5 godzinek z pomoca kolegi, mój luk musiałbyć już dość zużyty, bo na nowym 2masie z sachs jest absolutnie cudownie ;)

Dwutarcz jak widać po fotach, nie ułożył się nawet dobrze :P

W poniedziałek wyjeżdza do nowego właściciela, a ja nigdy więcej 1masy ;) 

dwuatarcz2.thumb.jpg.22967dcadc16b82b82f458fc3db829d4.jpgdwutarcz3.thumb.jpg.28f55fe816cb7b4f2af1c50a210e7899.jpgdwutarcz1.thumb.jpg.bb6943c4596a9c4057fd4eb6e2403942.jpg

  • Super 1
Opublikowano

Z nowymi hamulcami, wjeżdzają osłony z łapaczami powietrza z vw phaeton

image.png.6dd51dca84b19fbe0faf19ed40111330.png

image.png.8bdecb81eb02ee5c1b5c2a20f1835677.png

 

Numery które udało mi się znaleźć dla potomnych:

NUMER CZĘŚCI:

3D0615448E

3D0615448 E

3D0 615 448 E

3D0615312C

3D0615312 C

3D0 615 312 C

 

Opublikowano

Takie coś za bardzo nie pomoże, a nawet narobi szkód, jak nie masz prowadnic powietrza idących od zderzaka, będzie wrzucać błoto z nadkoli wprost na tarcze..

Opublikowano

Będę prowadnice powietrza też dorabiał - o ile zmiesci sie miedzy rurami  od dolotu

Opublikowano

Na co dzień po torze jeździsz, że tak cudujesz z hamulcami?

Opublikowano

prędzej motor zagotuje jak te hamulce

Opublikowano
3 godziny temu, afroo. napisał(a):

Na co dzień po torze jeździsz, że tak cudujesz z hamulcami?

Auto jest używane agresywnie, po konsultacji z dzb i wrk i opowiedzeniu o problemach, byli zgodni - za małe i za cienkie przednie tarcze na taką masę auta, tak więc zakładam większe i grubsze.

Te prowadnice powietrza to już moja fanaberia, jeśli można niskim kosztem ulżyć hamulcom to czemu tego nie zrobić?

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...