krzychuG Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Z takim zużyciem oleju jak u Ciebie to te motory robią jeszcze kupe kilometrów,także jeśli dasz radę robić dolewki to nie mósisz od razu rzucać się na remont ,chyba że chcesz.W tych silnikach wałki balansowe zespołu pompy oleju dostają luz w w miejscach osadzenia i ucieka tam ciśnienie oleju, wskutek czego zacierają się górne wałki , ten popychacz też mógł się szybciej zużyć z tego powodu.Także takie minimum to kontrola ciśnienia oleju ,"posprzątanie" weryfikacja góry i ewentualnie wyczyszczenie miski, smoka ,weryfikacja pompy oleju.Przy okazji możesz uszczelkę podstawy filtra oleju wymienić ,bo jak ori to kamień.
vanoshustik Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2023 Dziękuję za pomoc.wlaśnie coś podobnego chciałem usłyszeć.temat zamknięty, będę robił wszystko po kolei,,?
afroo. Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Ten kawałek szklanki to prędzej w obudowie tylnej leży. Trochę roboty jest żeby ją ściągnąć bo mało miejsca ale to chyba najszybsza możliwość zlokalizowania kawałka/kawałków szklanki hpfp. Przy okazji będzie można zweryfikować całość tylnego rozrządu. A co do zrzucania miski to sam tego nie ogarniesz. Wózek trzeba luzować i jak już kolega wyżej wspomniał w ch#j roboty.
vanoshustik Opublikowano 9 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2023 Byłem dziś u mechanika,powiedziano najważniejsze żeby opiłków nie nawalił ,i raczej wałek do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się