Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszty utrzymania i spalanie A4 B7 1.8T


Tamioła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post, mam pytanie ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi, jak to wygląda pod względem utrzymania i spalania w 1.8t audi a4 b7, ponieważ zastanawiam się nad 1.8t zrobionym na 300/350 koni, tylko nie wiem jak to będzie ze spalaniem, czy wzrośnie drastycznie albo o ile mniej więcej? No i też pytanie do osób które mają projekty już zrobione jak bardzo albo czy w ogóle zmienił się koszt utrzymania miesięczny/roczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz o spalanie i koszty utrzymania tak zmodzonego 1.8T?
Pytanie gryzie się z zamiarem kupna.
Licz się z wysokimi kosztam napraw. Koszty spalania są tu najmniejszym problemem. Jak Ci coś zdechnie w tym silniku będziesz szukał części zamiennych i kogoś, kto ma łeb na karku i wie jak naprawić taka jednostkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest opłacalność budowy 300/350 wraz zakupem samochodu? Obstawiam bardzo............. W tych pieniądzach znajdzie się coś bardziej rozsądnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie 240KM 360 Nm spalanie na poziomie 11 benzyny /gaz 13.

Zrobione na wirusie około 60tyś koszty srogie tak jak ktoś napisał wyżej ,wyciek się pojawi to tu to tam ;)i zaczyna się zabawa ....bo okaże sie że poprzedni zlał pewne sprawy i rozbierzesz duzą cześć auta aby doprowadzić go do normalności a gdzie podnoszenie mocy itp

Moja rada nie pchaj sie w koszta chyba ze masz nadmiar gotówki mój robiony 3 lata temu koszt rzędu 7000 tyś (strach pomyśleć ile teraz ?)

Po drodze sprzęgło rozrząd ,obecnie do zrobienia wyciek pkrywa zaworów , zawieszenie kpl przód /tył kosz same wahacze 2600 na allegro dolicz robotę ....

 

Moje zdanie :

Chce się auto typu premium (19letnie) koszty napraw też są potem premium .....

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tamioła napisał(a):

tylko nie wiem jak to będzie ze spalaniem, czy wzrośnie drastycznie albo o ile mniej więcej?

Przy normalnym użytkowaniu nic się nie zmieni, przy pałowaniu sobie wypije. U mnie rekord 16l gazu ale to jak stroiłem instalacje i było pałowane przez większość czasu. 13 lpg nie przekraczam, a nie oszczędzam i mam strasznie krótką skrzynię co nie pomaga w trasach. Średnie długoterminowe z fis to 9,4l.

1 godzinę temu, Tamioła napisał(a):

No i też pytanie do osób które mają projekty już zrobione jak bardzo albo czy w ogóle zmienił się koszt utrzymania miesięczny/roczny. 

Nic się nie zmieniło. Jak auto jest na bieżąco serwisowane i nie dojechane do końca to sama eksploatacja. Może hamulce się szybciej zużywają  i żywotność hybryd ograniczona. U mnie ponad 50 tys. km zrobiła i będę myśleć o wymianie, bo ma sporawy luz wzdłużny jak ostatnio sprawdzałem. Po modach na ~250KM przejechane prawie 60tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, azahiel82pl napisał(a):

Witam

U mnie 240KM 360 Nm spalanie na poziomie 11 benzyny /gaz 13.

Zrobione na wirusie około 60tyś koszty srogie tak jak ktoś napisał wyżej ,wyciek się pojawi to tu to tam ;)i zaczyna się zabawa ....bo okaże sie że poprzedni zlał pewne sprawy i rozbierzesz duzą cześć auta aby doprowadzić go do normalności a gdzie podnoszenie mocy itp

Moja rada nie pchaj sie w koszta chyba ze masz nadmiar gotówki mój robiony 3 lata temu koszt rzędu 7000 tyś (strach pomyśleć ile teraz ?)

Po drodze sprzęgło rozrząd ,obecnie do zrobienia wyciek pkrywa zaworów , zawieszenie kpl przód /tył kosz same wahacze 2600 na allegro dolicz robotę ....

 

Moje zdanie :

Chce się auto typu premium (19letnie) koszty napraw też są potem premium .....

 

Pozdrawiam

+1.

 

Użytkując 1,8 T od 4 lat zauważyłem, że większość kosztów jest około silnikowych, czyli jak wspomniał @azahiel82pl np. zawieszenie, blacharka, ale również standardowe czynności osprzętu - rozrząd przód/tył. 

Przy poszukiwaniu skupiłbym się na wyborze egzemplarza, który ma solidne podstawy - blacharka, zawieszenie etc. niż szukaniu na pomodowanym silniku. 

Spalanie będzie zależne od Twojego stylu jazdy, ale też kół - masa felg i rozmiar opon.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.08.2023 o 20:33, azahiel82pl napisał(a):

Moje zdanie :

Chce się auto typu premium (19letnie) koszty napraw też są potem premium .....

oj tam. premium...jakież to teraz audi a4 premium, po wsiach to w co drugiej chałupie stoi te premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...