Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Norma emisji spalin w CEPIK


tass

Rekomendowane odpowiedzi

Wymyślili dodanie norm emisji spalin do CEPIK i oto jaki kwiatek mnie spotkał, w papierach norma euro 4, CEPIK euro 3. Ktoś jeszcze to sprawdzał?

 

 

Rozkodowany vin pojazdu:

 

  Ukryj zawartość
Nr nadwozia WAUZZZ8E33A242018
model Audi A4 Av.qu.1,8
A4
Data produkcji 20.11.2002
Rok modelowy 2003
typ handlowy 8E50A5
Kod silnika BFB
Kod przekładni GDU
numer napedu osiowego 5S
Wyposazenie LA
kolor dachu 2W
Kod koloru dywaników  
kolor zewnetrzny / numer koloru 2W / Y1X

 

Wersja specjalna E0A bez wykonania na akcję
Zamykane śruby mocujące koło 1PC Śruby mocujące koło z blokadą przeciwkradzieżową
(niezamykane)
Rozróżnienie klasy samochodu
agregaty / części platformy
0CS Rozróżnienie klas samochodu -8E0-
Norma emisji spalin 0GG Norma emisji spalin, EU4
Zaczep do holowania 1D2 Zaczep holowniczy, zdejmowany
i zamykany
poduszka bezpieczeństwa (airbag) 4UE poduszka bezp.po str.kierowcy i p.pasażera
Naklejka centralnego układu elektrycznego 0W1 Naklejka centralnego układu elektrycznego,
niemieckojęzyczna
Pakiet schowków QE0 Bez pakietu schowków / box
Ustawianie lusterek zewnętrznych 6XF Lusterko zewnętrzne z funkcją pamięci
elektr.składane/ustawiane/ogrzewane
Lewe lusterko zewnętrzne 5SL Lewe lusterko zewnętrzne, asferyczne
Prawe lusterko zewnętrzne 5RU prawe lusterko zewnętrzne, wypukłe
(duże pole widzenia)
Rodzaj napędu 1X1 napęd na cztery koła
Opcje wyposażenia A8S wyposażenie standardowe
Wersja tylnych hamulców 1KP Tylne hamulce tarczowe
akumulatory J0L Akumulator 340A (70 Ah)
Wersja przednich hamulców 1LT Przednie hamulce tarczowe
Podzespoły o szczególnej powierzchni 6FB obudowa lusterka zewn. w kolorze pojazdu
Zestaw podzespołów zgodnie ze specyf.
dla danego kraju przepisami budowlanymi
B0A zest.elementów bez przepisów montaż.dot.danego kraju
Instrukcje obsługi 0VC Książka samochodu w języku niemieckim
Ogrzewane dysze układu mycia szyb 9T1 dysze spryskiwaczy szyby podgrzewane
CD-Rom/DVD/karta SD 7QA bez CD/DVD do nawigacji
Zmieniacz płyt CD / odtwarzacz płyt CD 7A2 zmieniarka CD
Uzupełnienia ABE C06 Dopuszczenie do ruchu, uzupełnienie
Wytłumienie / amortyzatory, podwozie 1BA Sprężyny / amortyzatory standardowe
Reling dachowy / wspornik obciążenia dachu 3S1 reling dachowy, srebrny
2-DIN / wyświetlacz Dual-View 2T0 Bez 2-DIN
Zestaw dachu / dach składany 3FE szklany dach ustawiany elektrycznie z żaluzją
p/słon.
System transp.długich przedmiotów/pokrowiec na narty 3X0 bez wyposażenia do przewożenia dł.przedmiotów
Wkład do tankowania benzyny bezołowiowej/
rodzaj paliwa
2G1 Wkład do tankowania benzyny bezołowiowej
Zabezpieczenie przed kradzieżą 7AA immobilizer elektroniczny
Wkładki 5MA Aplikacje dekoracyjne
Listwy progowe 7M0 wewn.listwy progowe z tworzywa sztucznego
czujniki parkowania 7X2 Sygnalizacja przy parkowaniu z przodu i z tyłu
Tachograf / dziennik podróży 9NX Bez elektronicznego dziennika podróży
podnosnik szyby 4R4 elektryczny podnośnik szyb z wyłącznikiem komfort
Włączanie świateł mijania 8K0 bez autom. kontroli świateł drogowych
Układ zasysania świeżego powietrza wewnątrz
(z filtrem cząstek stałych)
2V1 filtr pylkow i kurzu
Zabezpieczenie przed zamarzaniem 1C1 Odporność na zamarzanie do -25 stopni Celsjusza
tolerancja do -30 stopni Celsjusza
Specyfikacje samochodu F0A Nie samochód specjalny, wersja standardowa
Alternatory 8GR Alternator 150 A
Rodzaje skrzyń biegów / mechanizmów przełączania 0G1 Dźwignia zmiany biegów
Wałki kołnierzowe skrzyni biegów, tylna oś 1YE Wałki kołnierzowe skrzyni biegów tylnej osi
średnica 70,7
Wałki kołnierzowe skrzyni biegów 1WG Wałki konierzowe skrzyni biegów o średnicy 88 mm
Klasa wagowa tylnej osi 0YN Kategoria wagowa 13
tylko sterowanie montażem, brak
prognozy zapotrzebowania
Klasa wagowa przedniej osi 0JJ Klasa wagowa przedniej osi
Kategoria wagowa 9
Silnik podstawowy T0L 4-cyl. silnik benzynowy 1,8 l 06B.G
Gumy mocujące bagaż / siatki / kieszenie 6M4 system do zabezpieczania ładunku
układ utrzymywania prędkości 8T0 bez układu utrzymywania prędkości
pilot do otw. garażu VC0 bez pilota bramy garażu
Specyfikacja skrzyni biegów G0G ręczna skrzynia 5-biegowa do napędu na cztery koła
uchwyt dzwigni hamulca recz. 6PC UCHWYT DZWIGni hamulca recznego (skora)
Tylna osłona 6V1 Tylna osłona (ECE)
spojler tylny 5J0 Bez tylnego spoilera
Tylne siedzenia 3NZ Tylna kanapa niedzielona, oparcie dzielone składane
Ogrzewanie-układ klimatyzacji 9AK Climatronic z kontrolą recyrkulacji sterowaną
czujnikiem jakości powietrza" Nie zawiera freonu.
Reflektor główny 8JG reflektory ksenonowe, ruch prawostronny
Montaż indywidualny FC1 Z indywidualnym montażem
Zestawy wskaźników U2A Zest.wskaź.ze wskaz.w KM/H, zeg.ster.falami rad.
obrotomierzem i licznikiem przebiegu okresowego
Tablica przyrządów 4N0 Tablica przyrządów
standardowa
Bezpieczne lusterko wewnętrzne 4L6 lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniane
Kształty nadwozia K8D Variant/Avant
Wykładzina podłogowa 6SJ Wykładzina bagażnika, mata dwustronna
(guma/materiał)
Schowek na kasety / płyty CD 4W0 bez wnęki na kasety/CD
lodówka 1W0 Bez chłodziarki/chłodzenia podręcznego schowka
ZAGLOWKI na TYLNYCH siedzeniach 3Q6 Zagłówki tył (3 szt.)
Ilość napełnienia zbiornika paliwa 1Z2 Większe pierwsze napełnienie seryjne paliwem
Układy paliwowe 0F2 układ paliwowy silnika benzynowego
Czynności dotyczące nadwozia 5C0 Bez szczególnych czynności dotyczących nadwozia
wspornik tablicy rej.z przodu 6W5 wspornik tablicy rej.z przodu
Powłoka konserwacyjna lakieru / zaczep transportowy 5K1 lakier konserwowany woskiem
Pakiet oświetlenia QQ1 Z dodatkowym oświetleniem (oświetlenie wewnątrz)
Przyporządkowanie układu kierowniczego L0L wersja z kierownicą z lewej strony
Układ kierowniczy 1N1 Układ wspomagania kierowania
Podparcie odcinka lędźwiowego w oparciach 7P1 elektryczna regulacja lędźwi w oparciach przednich
foteli
kierownice 2PV Sportowa kierownica skórzana
Montaż głośników 8RY głośnik z syst.dźwiękowym Bose
Regulacja zasięgu reflektorów 8Q3 automatyczna regulacja świateł
Środkowy podłokietnik 6E3 Środkowy podłokietnik przód
Wersje FM0 Wersja wyposażenia podstawowego
Wyświetlacz wielofunkcyjny / komputer samochodowy 9Q2 wyświetlacz wielofunkcyjny/komputer pokładowy
z Check Control
Chłodzenie silnika 8Z5 Nie kraj o gorącym klimacie
Specyfikacja silnika D7G 4-cylindrowy silnik benzynowy 1,8 l/120 KW (20V)
Turbo
Silnik podstawowy: T0L/TF2/T8C
System nawigacji 7Q0 bez systemu nawigacyjnego
tylne swiatło przeciwmgłowe 8TC tylne światło przeciwmgielne.
Moduł platformowy, podłoga z tyłu 4P2 Tylny moduł podłogi, wersja 3
Audi Sport/ Quattro GmbH FQ0 Koła serii
Koła CB1 Obręcze ze stopów lekkich 7J x 16
Alu-4, ET 42
Osłona przeciwuderzeniowa VR0 Bez osłony przeciwuderzeniowej
Radioodbiorniki 8UD Radio "Concert"
kontrola ciśnienia w ogumieniu 7K0 Bez układu kontroli ciśnienia w oponach
opony H6U Opony 205/55 R16 91W
Dostawcy opon V0A Opony bez określonej marki
Koło zapasowe / zestaw do naprawy opon 1G8 Zestaw do naprawy opon
  P16 three-spoke leather-covered sports
steering wheel
  PAA trailer towing hitch
  PDB insulating glass with heated windscreen
  PI3 Driver Information System
  PLE Alcantara/leather
  PSV seat heating for front seats
  PX1 xenon headlights
Boczna poduszka bezpieczeństwa 4X3 boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy
Gałka dźwigni zmiany biegów / uchwyt 6Q2 gałka zmiany biegów - skóra
Odbiór osobisty / sterowanie specjalne A00 Nie odbiór osobisty
Specjalne naklejki / tabliczki 2KR Naklejki/tabliczki, angielsko-niemieckie
Mechanizm zamykania pokrywy tylnej/
pokrywy z tyłu
4E0 odblokowanie tylnej pokrywy z zewnątrz
Zderzaki VJ1 zderzak wzmocniony
Układ kontroli pasów bezpieczeństwa 9P0 bez zamka przyciskowego ze stykiem ostrzegawczym
Pasy bezpieczeństwa, tył, środek 3C7 Autom.3-punkt.pas bezp.na środkowe tylne siedzenie
Mankiet / osłona dźwigni zmiany biegów 6R2 mieszek dźwigni biegów skórzany
tapicerka siedzisk N7U Obicia siedzeń z alcantary i Perlnappa
Ustawienie siedzenia 3L4 ustawianie siedzenia,elektryczne, dla obu
przednich siedzeń,siedz.kierowcy z pamięcią ust.
ogrzewanie siedzeń 4A3 ogrzewanie przednich siedzeń regulowane oddzielnie
Certyfikaty bezpieczeństwa 0LW Ze specjalnymi tabliczkami/naklejkami
certyfikaty bezpieczeństwa dla Niemiec
System obsługi głosowej/sterowanie głosem QH0 bez sterowania głosowego
Szyby bok i tył 4KR szyby boczne ze szkła izolującego,
tylne okna ze szkła atermicznego
Roleta przeciwsłoneczna na tylną/boczną szybę 3Y0 bez rolety przesiwsłonecznej
wtyczka 7B2 12 Volt-gniazdo wtykowe w bagażniku
Rozwój, produkcja seryjna/przedseryjna FA0 Rozwój - produkcja seryjna
układ mycia reflektorów 8X1 układ mycia reflektorów
Włączanie pracy okresowej wycieraczek/
czujnik deszczu i światła
8N4 przełącznik wycieraczek z 4 stopniową reg.
Blokowanie drzwi i pokryw 4K4 centralny zamek sterowany pilotem
Urządzenie Telepass / system poboru opłat 9B0 bez systemu Telepass
Kraj kontroli typu/kraje ze specjalnymi
wymaganiami
B01 Kraj kontroli typu Niemcy
Częstotliwość zdalnego sterowania radiowego 5D1 Częstotliwość nośna 433,92 do 434,42 Mhz
Zabezpieczenie transportowe NT0 Zabezpieczenie transportowe (wersja 1)
Odbiór TV / cyfrowy odbiór radia QV0 bez odbioru TV/cyfrowy odbiór radiowy
Części wbudowane silnika (napęd) 1VG Części wbudowane dla 4-cyl.silnika
Zabezpieczenie zespołu napędowego 1SA bez dodatkowej dolnej osłony podwozia
Tabliczka typu 1EX Specjalna tabliczka typu dla WE
Symbol typu 2Z0 Oznaczenie modelu, brak
Apteczka/trójkąt ostrzegawczy 1T3 Apteczka z trójkątem ostrzegawczym
Przednie siedzenia Q1D Siedzenia sportowe przód
Telefon / Telematik 9ZF instal. do telefonu komórk. z zest.głośnomówiącym
szyba czołowa 4GG przednia szyba, szkło izolujące z kolorowym paskiem
ogrzewana
Dodatkowe opony (zimowe) 7EN Opony zimowe 205/55 R16 H
z obręczą stalową, ET 42
z osłoną
dywaniki podłogowe 0TD Dywaniki z przodu i tyłu
listwy ozdobne 4ZB listwy ozdobne chrom
Dodatkowe mocowanie fotelika dla dziecka 3B0 Bez dodatkowego mocowania fotelika dla dziecka
ogrzewanie dodatkowe 9M0 bez ogrzewania postojowego.

 

norma.png

Edytowane przez tass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie benzyny z katalizatorem od B5 mają minimum E4, błąd w cepiku. Może jak pojedziesz na skp to poprawią wpis, chociaż to automatycznie pobierane dane producenta i możliwe że sam błąd w systemie jest, do czasu naprawy pewnie nie do zmiany.

 

Było o tym gadanie przed wprowadzeniem tego durnego zapisu, że wiele osób zapewne dostanie niższą normę emisji niż faktycznie ma i nikt tego nie zmieni, o ile sam producent nie wyda oficjalnego oświadczenia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Archiwum napisał(a):

w jakich papierach masz euro 4? 

@tass

W Briefe był zapis o euro 4 i tak mam w polskim dowodzie jako dodatkową adnotację.

Przechwytywanie.png

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Langista napisał(a):

Wszystkie benzyny z katalizatorem od B5 mają minimum E4, błąd w cepiku. Może jak pojedziesz na skp to poprawią wpis, chociaż to automatycznie pobierane dane producenta i możliwe że sam błąd w systemie jest, do czasu naprawy pewnie nie do zmiany.

 

Było o tym gadanie przed wprowadzeniem tego durnego zapisu, że wiele osób zapewne dostanie niższą normę emisji niż faktycznie ma i nikt tego nie zmieni, o ile sam producent nie wyda oficjalnego oświadczenia.

Dane o norma z tego co zasłychnełem przypisali w cepik po roku od kiedy weszła norma w życie, czyli te ich algorytmy do przypisania norm w cepik są ok kant.... potłuc, nie zawracając uwagi praktycznie na silnik itp. Mało tego aby to zmienić trzeba by mieć najlepiej papiery z homologacji pojazdu i iść z tym do wydziału komunikacji.

 

Euro 4 weszło w 2004r. dlatego @george ma już Euro 4 w cepik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkowali wcześniej auta spełniające normę Euro 4. Też mam prod. 2002r modelowo 2003.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, tass napisał(a):

Dane o norma z tego co zasłychnełem przypisali w cepik po roku od kiedy weszła norma w życie, czyli te ich algorytmy do przypisania norm w cepik są ok kant.... potłuc, nie zawracając uwagi praktycznie na silnik itp. Mało tego aby to zmienić trzeba by mieć najlepiej papiery z homologacji pojazdu i iść z tym do wydziału komunikacji.

 

Euro 4 weszło w 2004r. dlatego @george ma już Euro 4 w cepik.

Euro 4 weszło w przypadku A4 w B6 ze względu na SAI i fazator - przestawienie wałka, aby wspomóc nagrzewania kata. Swoją drogą też fabryczne softy były zubożone (ilość paliwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zgadza się tylko obstawiam, że nie jedyny w tym pier...m Cepiku mam źle wpisaną normę Euro i aby to wyprostować trzeba będzie kombinować, albo czekać, może poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja również w tym całym CEPiK, mam wbitą normę EURO 3* dla AUDI (z silnikiem 1.8T, 150KM, AVJ), a powinno być EURO 4.

Co potwierdza nawet strona: 

Audi A4 B6 – www.vwgolf.pl – portal miłośników aut grupy vag
https://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/audi-a4-b6/

 

Co z tym teraz zrobić?

O tym co można z tym zrobić, wyjaśnia MotoDoradca w filmie na YT: 

 

A jeszcze, żeby tego było mało znalazł się też drugi błąd w danych mojego pojazdu, w "Podrodzaj" jest wpisane: "HATCHBACK" zamiast "SEDAN". 😒😒

 

Wysłałem e-mail, w tej sprawie na adres: 

 

[email protected]

 

(teoretycznie tylko SKP, za pomocą formularza mogą zgłaszać tam błędy, ale... co tam... wysłać nie zaszkodzi, zobaczę czy / coś odpiszą🤔

 

Natomiast jutro zadzwonię, do wydziału komunikacji w moim mieście, również z zapytaniem co radzą w takich sytuacjach.

 

Ewentualnie jeszcze z samym CEPiK, spróbuje się skontaktować telefonicznie: 

 

Infolinia Ministerstwa Cyfryzacji: 222 500 110 (czynna w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.) 

 

Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK) :

Informacje dotyczące CEPiK

Infolinia CEPiK: 422 535 454, 422 535 499

Certyfikaty Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK)

22 245 5717

22 245 5906

22 245 5488

 

Jeśli otrzymam jakieś konkretne informacje, podzielę się oczywiście z kolegami na forum.

Pozdrawiam.

Edytowane przez damiandp007
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo oni normy przydzielają względem rocznika, ktoś kto się nie zna ustawił pewnie że dopiero auta z roku np. 2010 mają E4 a reszta to stare śmierdziele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Langista napisał(a):

Bo oni normy przydzielają względem rocznika, ktoś kto się nie zna ustawił pewnie że dopiero auta z roku np. 2010 mają E4 a reszta to stare śmierdziele.

To się zgadza, normy spalin dla samochodów sprzed 2018r nie były wpisane w CEPiK.

W tym roku, (w związku z wprowadzaniem "stref czystego transportu", które będą obowiązywały w poszczególnych miastach, między innymi w Krakowie, od 2024r.) Ministerstwo Cyfryzacji stworzyło algorytm, który wprowadzał do systemu CEPiK, normy spalin dla samochodów zarejestrowanych przed 2018r. Niestety ów algorytm nie uwzględnił, że samochody produkowane przed 2005rokiem (norma Euro 4 obowiązkowo weszła w Europie z dniem  1.01.2005.r.) również mogły spełniać lub spełniały wymogi wyższej normy tj. EURO4, już od roku 2000.

 

Na przykładzie naszych AUDI z lat 2000 - 2005, gdzie obowiązywała jeszcze norma EURO3, silniki w naszych autach, spełniały już normy EURO4. I stąd wzięły się te błędy w CEPiK.

 

Tak, jak pisałem w poprzednim poście, dzwoniłem dzisiaj do Ministerstwa Cyfryzacji, do działu:

USŁUGICEPIK2.0
Zespół Programu CEPiK 2.0,

gdzie otrzymałem informację, aby w przypadku błędnie wprowadzonych danych do systemu CEPiK kontaktować się z zespołem Programu - drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość z opisem problemu na adres: 

 

[email protected]

 

e-mail z opisem problemu wysłałem do "Zespół Programu CEPiK 2.0" 

Po czym otrzymałem następującą odpowiedź: 

 

"Dzień dobry,

W przedmiotowej sprawie proszę się zwrócić do Wydziału Komunikacji i poprosić o wprowadzenie do systemu CEPIK prawidłowej wartości do rubryki: EURO poziom emisji spalin. W razie problemów technicznych organ może założyć zgłoszenie w swoim help desku, firmie DXC." 

 

Tak więc, jutro wybieram się osobiście do wydziału komunikacji. 

Dam znać co udało się załatwić.

 

Wracając z pracy, pojechałem również do salonu AUDI / ASO gdzie udało mi się otrzymać w formie papierowej, dane techniczne mojego samochodu z numerem VIN, udokumentowaną normą EURO4 itd... na dokumentacji poprosiłem o pieczątkę salonu. Jutro okaże się czy takie dokumenty z danymi technicznymi wystarczą w urzędzie/wydziale komunikacji do wprowadzenia zmiany w systemie CEPiK...

 

 

 

Edytowane przez damiandp007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno wystarczyć już samo to, co masz w dowodzie rejestracyjnym/karcie pojazdu, a tam dane są przepisywane z Briefu, czyli powinno być już E4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochody rejestrowane do 2018r, nie mają w dowodzie wbitej normy emisji spalin, gdyż do 2018r nie było to wymagane. W karcie pojazdu również nie ma takiej adnotacji.

Ja na przykład, Briefu nie mam, bo moje Audi jest z Polskiego salonu kupione.

 

Jeżeli indywidualne dane techniczne mojego samochodu, wraz z pieczątką salonu tj. autoryzowanego dilera AUDI, nie wystarczą jako dowód potwierdzający, że mój samochód spełnia normy EURO4 (a w Wydziale Komunikacji wszystko jest możliwe) to jedynym wyjściem będzie, załatwić:

-> wyciąg ze świadectwa homologacji<-.

Koszt w ASO - AUDI, takiego świadectwa to 250zł oraz około miesiąca czasu oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, w skali kraju będą tysiące samochodów z takim błędem x 250PLN to już się robią konkretne pieniądze. Nic im się nie chce, aby dodać normę spalin po silniki nie po latach, leniwe sk...ny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jest ten błąd, by wyciągnąć kasę.

 

Wypuszczają bubel a potem za sprostowanie nam każą za to płacić.

Banda złodziei, nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem co Ministerstwo Cyfryzacji, sobie myślało tworząc do tego celu algorytm, który uzupełniał naszym pojazdom normy emisji spalin. 

Algorytm musiał obsłużyć, ponad 15milionów samochodów, zarejestrowanych przed 2018r.

Więc i błędy w CEPiK pewnie będą teraz liczone w setkach... tysięcy zgłoszeń o błędach.

 

Nawet bym się tym nie zainteresował, bo te całe "strefy czystego transportu", mnie jak na razie nie dotyczą, ale jak mają wprowadzić podatek od Aut spalinowych, który ów podatek będzie wyliczany od normy spalin widniejącej w CEPiK, to lepiej czym prędzej wyprostować te błędy algorytmu.

 

Mam jeszcze taką nadzieję, że Ministerstwo Cyfryzacji pójdzie po rozum do głowy, przyzna się do błędów algorytmu i ułatwi obywatelom wyprostowanie tych norm u urzędach. Chociaż czarno to widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponownie osoby zainteresowane tematem.

 

Wizyta w urzędzie, Wydziale Komunikacji, w moim przypadku zakończyła się pomyślnie i przebiegła bez żadnych komplikacji.

Na miejscu otrzymałem, wpis/adnotacje w dowodzie rejestracyjnym o Emisji Spalin: EURO4. 

 

20231017_124309.jpg.9802d289176b49f447b386dff648defa.jpg

 

Na aktualizację bazy CEPiK, czas oczekiwania to około 3h: 

Przed:

20231017_124517.thumb.jpg.d7c87ec61a999b9ec5168ecfb1516a24.jpg

 

Po aktualizacji:

20231017_124551.thumb.jpg.c23d7de17deb6041eeb46c222657b101.jpg

 

Dokumenty jakie były potrzebne w Wydziale Komunikacji do wprowadzenia zmian z systemie CEPiK:

-dowód rejestracyjny

-dowód osobisty (plastik)

-dane samochodu w formie papierowej, wzięte z ASO/salonu AUDI (pieczątka salonu, na stronie z numerem VIN oraz obok normy spalin - osoby wystawiającej/autoryzowanego dealera) 

-wydrukowane zdjęcie tabliczki znamionowej z Nr. VIN, EU4

-wydrukowana korespondencja e-mail, z "Zespołem Programu CEPiK2.0".

 

Wyżej wymienione dokumenty, zostały zeskanowane w urzędzie tj. Wydziale Komunikacji natomiast oryginał zostały mi oddane.

 

Przy sobie miałem również wydrukowane:

- raport z "historiapojazdu.gov.pl", gdzie widniały błędy, m.i. błędna Norma EURO3* 

-dane samochód pobrane, ze strony producenta (w.w. dokumenty tylko do wglądu, dla Pani w urzędzie - nie były brane pod uwagę jako dowód potwierdzający deklarowaną  przez producenta, Normę Emisji Spalin.)

 

Pozdrawiam👍

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...