kostek007 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Panowie mam a4 b7 1.8T BFB bez webasta, czyli moge normalnie tankowac e10? Ktos juz tankowal w tym konkretnym silniku nowe paliwo?
Hugo Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 4 godziny temu, kostek007 napisał(a): Panowie mam a4 b7 1.8T BFB bez webasta, czyli moge normalnie tankowac e10? Ktos juz tankowal w tym konkretnym silniku nowe paliwo? Nie krępuj się
Fido Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 5 godzin temu, NelsonPL napisał(a): Ja zalecam 98 Czemu nie chwalisz, że wtedy litre mniej spali ??? 1 1
damiandp007 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 10 godzin temu, kostek007 napisał(a): Panowie mam a4 b7 1.8T BFB bez webasta, czyli moge normalnie tankowac e10? Ktos juz tankowal w tym konkretnym silniku nowe paliwo? Tak możesz tankować E10, śmiało i bez żadnych obaw. 👍 p.s. Ktoś pytał wcześniej jak wygląda spalanie, po zalaniu E10. U mnie (1.8T-AVJ) w sumie bez różnicy, na: 95-E5 wychodziło 10l - 10,5l/100km 95-E10 wyszło 10,2l/100km.
Gregorski3 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Spalanie to jedna sprawa . A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? U mnie na E5 było między 6-7,5% a po dwóch bakach E10 mam ponad 9%. Teraz zalałem 98 i mam korektę 5,5% ale dopiero przejechałem 60km więc trochę mało na jakieś wnioski. Po każdej zmianie paliwa korekty były kasowane .
Fido Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego 12 minut temu, Gregorski3 napisał(a): A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? Zapytam z ciekawości. Jak sprawdzasz zawartość etanolu w benzynie ???
Gregorski3 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Wiem do czego zmierzasz . Nie mam pewności,że te dwa baki to na pewno było E10. Edytowane 25 Lutego przez Gregorski3
Fido Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Nie krępuj się. Pytam tylko z ciekawości, jak wyliczyłeś tą "korektę". Możliwe, że komputer w Twoim aucie jest bardziej rozbudowany i potrafi to wyliczyć niż u mnie w B6. Edytowane 25 Lutego przez Fido
drmadjuice Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Zauważyłem ze w mojej babci(A4 B5 1.8 ADR 98r) paliwo E10 pomogło, odpala na półobrotu. Jeszcze przed paliwem E10 wymieniałem czujnik temperatury bo nonstop na blacie wyskakiwał błąd sporadyczny 16500 i 17936 sterowanie kątami fazowymi to od napinacza z tyłu silnika wyjąłem kostkę i ją wyczyściłem, problem już nie powrócił.
Gregorski3 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego (edytowane) 45 minut temu, Fido napisał(a): Nie krępuj się. Pytam tylko z ciekawości, jak wyliczyłeś tą "korektę". Możliwe, że komputer w Twoim aucie jest bardziej rozbudowany i potrafi to wyliczyć niż u mnie w B6. Ja nic nie wyliczyłem. Korekta odczytana vcds w silniku w grupie 032. Edytowane 25 Lutego przez Gregorski3
Fido Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Znaczy chodzi o korektę na wtryskach. Mam ropniaka to nie porównam niestety.
Pieterb Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego 21 godzin temu, Gregorski3 napisał(a): A sprawdzał ktoś może korektę długoterminową ? Sprawdzał a jakże ale bez zmian. Korekta stoi na 0,8 😉
damiandp007 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja K2 E10 neutralizujący dodatek do benzyny 10ml T326 Ktoś coś kiedyś pisał, że powstanie taki neutralizator. I proszę, jest! 🤣🤣🤣
pawello85 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Ktoś jeszcze przejmuje się E10, z wyjątkiem aut z przed 25 lat ? E10 powinno zawierać do 10 % dodatków "bio" - a w rzeczywistości zawiera ok 5,5- 6 % - czyli nieznacznie więcej niż dotychczasowe E5. Problem zacznie się robić jak faktycznie ilość biokomponentów dobije do granicznego 10 %...
NelsonPL Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Ja się nie przejmuje bo śmigam od początku roku na 98-ce Zdecydowanie lepsze paliwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się