Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak szybko silnik 2.0 tdi łapie temperaturę ?


MiruK

Rekomendowane odpowiedzi

A nie pokradli wam już w serwisach osłon spod silników? 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem u siebie główny termostat i temp osiąga 90 w trakcie jazdy ale wystarczy stanąć na światłach i spada do 70 i to nie jest normalne. Czekamy na film Krzyśka z EKG dyżur, twierdzi że ma na to 2 rozwiązania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ozi58 napisał(a):

Ja wymieniłem u siebie główny termostat i temp osiąga 90 w trakcie jazdy ale wystarczy stanąć na światłach i spada do 70 i to nie jest normalne. Czekamy na film Krzyśka z EKG dyżur, twierdzi że ma na to 2 rozwiązania. 

ok bo to dziwne, zawsze auto dogrzewalo sie na postoju przeciez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Koalakm napisał(a):

ok bo to dziwne, zawsze auto dogrzewalo sie na postoju przeciez...

U mnie też się dogrzewa, ale przy normalnych temperaturach, przy -15-20 stopniach i włączonym klimatroniku na 20 stopni w kabinie nie ma szans na zagrzanie silnika na postoju, oczywiście w kabinie grzeje.

Edytowane przez MiruK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MiruK napisał(a):

U mnie też się dogrzewa, ale przy normalnych temperaturach, przy -15-20 stopniach i włączonym klimatroniku na 20 stopni w kabinie nie ma szans na zagrzanie silnika na postoju, oczywiście w kabinie grzeje.

U mnie  jeszcze wskazówka od temp nie drgnie a po 3km już grzeje, to jest właśnie zaleta i zarazem wada pompki chłodnicy egr. W niedzielę EKG Dyżur wrzuca film z rozwiązania tego problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W EKG to ma być o A4 b8 a to zupełnie inna konstrukcja silnika i ten problem nie dotyczy A4 B9. Jak masz nagrzewnice elektryczną to grzeje już po 1-2 minutach a  wyłącza się dopiero jak płyn nagrzeje się do 70 stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, patryciusz napisał(a):

W EKG to ma być o A4 b8 a to zupełnie inna konstrukcja silnika i ten problem nie dotyczy A4 B9. Jak masz nagrzewnice elektryczną to grzeje już po 1-2 minutach a  wyłącza się dopiero jak płyn nagrzeje się do 70 stopni. 

Nie no ja mam a4 b8.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ozi58 napisał(a):

Nie no ja mam a4 b8. 

Ale ten temat tutaj jest o B9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Ale ten temat tutaj jest o B9.

O kurcze faktycznie, sorki mój błąd 😱😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wtrącę temat, brat ma tourana dwójkę, takiego z 2011r ma tam 2.0tdi cr i okazuje się że u niego nie ma cyrków z temperaturami bo podobno każdy touran II w dieslu ma webasto pod maską które dogrzewa silnik, szkoda że nie stosowano tego seryjnie w a4 b8 w 2.0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...