Lukaa5 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Czy jest jakiś pozmianowy cooler 04L131513B ? Przewija się w sieci że zmienili te rurki , ktoś nawet mówił o kwadratowych... I jeszcze jedno pytanie , dla kogoś kto wyciągał DPF . Widziałem foto wyjętego filtra DPF . Wyglądało to tak jakby nie trzeba było odpinać chłodnicy ani spuszczać płynu chłodzącego.( do wyjęcia samego DPF) Nie powiem wygląda to tak jakby można było sporo przyspieszyć tą robotę . Większość od góry Na końcu ewentualnie wyciągać chłodnice jak już jest dużo miejsca .
adi1977 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia Nie kwadratowe rurki są do innego modelu ,ale jak kupisz zamiennik npwy będą zwykle rurki a oryginalnie maja takie płetwy co znacznie ogranicza przeplyw spalin i sie zatyka.
ELLIOTT Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia W dniu 2.08.2024 o 06:09, adi1977 napisał(a): Nie kwadratowe rurki są do innego modelu ,ale jak kupisz zamiennik npwy będą zwykle rurki a oryginalnie maja takie płetwy co znacznie ogranicza przeplyw spalin i sie zatyka. zatyka się od ablue oraz dziadkowej jazdy.
Crusho Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października U mnie DPF się wypalał co 200 km wymieniłem czujnik nic nie dało , regeneracja dpf też nic nie dało i się okazało że zawór EGR do wymiana
Crusho Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października W dniu 17.01.2024 o 20:55, brzo2a88 napisał(a): Dzień Dobry Jak trwoga to na forum, piszę z zapytaniem czy ktoś z forumowiczów przechodził problemy z DPF w A4 B9 ? mam powracający błąd silnika P2002, przebieg pojazdu to 85tyś i teoretycznie każdy z mechaników mówi że to za mało na zapchany DPF, tylko jeden elektryk powiedział że DPF do wyciągnięcia i naprawy/czyszczenia. samochód mam od nowości, i o ile w tygodniu jeżdżę po mieście to praktycznie w każdy weekend samochód jest w trasie, nie gasiłem prawie nigdy samochodu podczas procedury wypalania, a nawet jechałem na boczną drogę trzymając wyższe obroty przez parę km aż obroty silnika na postoju opadały. wymieniłem czujniki ciśnienia DPF (różnicy ciśnień - oba) wymieniłem kolektor wodny i zawór EGR - zero efektu (wszystko nowe w org.) zanim wygrzebie DPF-a to chciałem upewnić się na forum czy ktoś czasami nie przerabiał jakiegoś dziwnego przypadku z tą częścią? Dostałem jedną opinie że może być oberwany w środku ale czy ktoś się z tym spotkał? po skasowaniu błąd powraca po 2 procedurach a przed trzecią.. dodam że procedury włączają mi się co 180km w tygodniu czyli przy jeździe po mieście. Po każdym wypaleniu DPF kasuję sobie mały licznik kilometrów i co 180km procedurę samochód włącza "jak w zegarku", mam nad tym pełną kontrole. dorzucam zrzut z VCDS może ktoś coś zauważy. (Czy temp powietrza zasysanego 73st jest poprawna? - silnik był w pełni rozgrzany) z góry dziękuję za pomoc. Reklama ad Witam i jak znalazłeś problem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się