lukpie Opublikowano 4 Marca Opublikowano 4 Marca Chcialbym wykonac logi do oceny. Glownie chodzi o turbo bo mam wrazenie ze ma lekkiego laga. Ale chcialbym zebyscie ocenili to co sie da ocenic po tych logach. Takze prosze o napisanie kanalow i ktore robic statecznie a ktore podczas jazdy. Jakimi parami?Rozumiem ze zapinam trzeci bieg i 1200obrotow i pedal w podloge do 4000? Logi bede mogl wykonac najpozniej w weekend ale moze uda sie w tygodniu.
lukpie Opublikowano 8 Marca Autor Opublikowano 8 Marca Probowalem to logowac ale bloki pomiarowe sa niedostepne w vcds. Dlaczego? rozumiem ze mam to zrobic jakos przez rozszeszone?! ale nadal nie wiem co mialbym tam wybrac?! Zeby nie zakladac nowego tematu to tu zapytam o spryskiwacze reflektorow bo mi przestaly dzialac. Obie szyby sa spryskiwane. W zbiorniku bylo na tyle duzo ze nie wyswietlala sie informacja o tym zeby dolac. Niby mam ustawione co 5x ale nie wylaczaja sie wcale. Wczesniej przy otwieraniu i zamykaniu samochodu bylo slychac wlasnie cos takiego jak popmke. Jakby cos pompowalo z lewej strony. Ciezko to okreslic ale takie skrzeczenie. TEraz tego nie slychac i nie wiem czy ma to zwiazek z tymi spryskiwaczami? czy jest jakas opcja zeby sprawdzic pompke od spryskiwaczy?!przez vcds.
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Wchodzisz w pomiary rozszerzone, masz wyszukiwarke z boku, wpisujesz ciśnienie doładowania wymagane i rzeczywiste ewentulanie wysterowanie nastawnika plus tego obr silnika, możesz u góry wcisnać tez przycisk "turbo" wybierasz "zapis danych" , start i jedziesz.
lukpie Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca (edytowane) dobra panowie nie wiem dlaczego zaczelo logowac od 2300 obrotow bo nacisnalem start przy 1400. Da sie cos z tego odczytac?! Edytowane 11 Marca przez lukpie
lukpie Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca no wlasnie zauwazylem to i teraz pytanie jak zdiagnozowac to dlaczego tak sie dzieje?
lukpie Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca Turbo jest nowe. Nie regenerowane a przynajmiej za takie zaplacilem i takie mialo byc zamontowane. Chyba w listopadzie bylo wkladane. Jakos po miesiacu zauwazylem ze nie jedzie tak jak powinno i w sumie od samego montazu tak bylo. Zadzwonilem do tego co je montowal a on stwierdzil ze to przez nieszczelna odme. Pokrywa zaworow zostala wymieniona na poczatku stycznia chyba i nie rozwiazalo to problemu. Pokrywe wymienial juz kto inny. A jeszcze w miedzyczasie byl wymieniany kolektor i ten co wymienial kolektor stwierdzil ze uszczelka przy turbo jest zle obsadzona i jest nieszczelnosc i niby to poprawil. Takze z tego co mi wiadomo nieszczelnosci zostaly naprawione ale nie mam pewnosci bo tego nie weryfikowalem:) Czy te logi wystarcza? czy moze zrobic od 1400?
przem8 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca (edytowane) 51 minut temu, lukpie napisał(a): Czy te logi wystarcza Jeśli faktycznie pełny gaz wcisnales od 1400 i tak się napędza to turbo to jest padaka i ponowne logi turbo nic nie wniosą. Można by sprawdzić jak wygląda praca n75 i jak się ma dpf. 51 minut temu, lukpie napisał(a): Turbo jest nowe. Nie regenerowane a przynajmiej za takie zaplacilem Tu jest problem wg mnie. Edytowane 11 Marca przez przem8
lukpie Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca (edytowane) dpf czyszczony niedawno tez. Wypala sie co 650-750km. jesli chodzi o n75 to nic na jego temat powiedziec nie moge. No ciekawe to co mowisz na temat tego turbo hmm wiesz co.. jednak Jutro po pracy postaram sie zrobic jeszcze raz logi zeby wykluczyc moj blad jakis. A wiec logi beda ok 23 bo mam na druga zmiane. Przed praca raczej nie zdaze zrobic. Edytowane 11 Marca przez lukpie
lukpie Opublikowano 12 Marca Autor Opublikowano 12 Marca W dniu 11.03.2024 o 23:40, przem8 napisał(a): Jeśli faktycznie pełny gaz wcisnales od 1400 i tak się napędza to turbo to jest padaka i ponowne logi turbo nic nie wniosą. Można by sprawdzić jak wygląda praca n75 i jak się ma dpf. Tu jest problem wg mnie. Zrobilem dwa nowe logi wiec moze to cos wiecej Ci powie?!
Langista Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) Wykonaj logi jeszcze raz, tym razem z temperaturą w dolocie i przed samym startem loga, dodaj gazu. Możesz też jeden zrobić z odczytem przepływomierza. Oczywiście pamiętaj o usunięciu błędów przed jego rozpoczęciem. Edytowane 14 Marca przez Langista
lukpie Opublikowano 14 Marca Autor Opublikowano 14 Marca 8 godzin temu, Langista napisał(a): Wykonaj logi jeszcze raz, tym razem z temperaturą w dolocie i przed samym startem loga, dodaj gazu. Możesz też jeden zrobić z odczytem przepływomierza. Oczywiście pamiętaj o usunięciu błędów przed jego rozpoczęciem. ok dzieki. Dzis po pracy to zrobie a wiec ok 23 wrzuce. Bledow nie ma zadnych. Rozumiem ze mam zrobic dwa logi. Jeden z predkoscia obrotowa i doladowaniem i temperatura w dolocie i drugi z predkoscia obrotowa i doladowaniem i z przeplywomierzem?
Langista Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Już wiemy jak wstaje to turbo więc prędkość obrotowa jest średnio potrzebna, powinien być jeszcze blok z otwarciem n75, chyba na 114 jest. Błędy przed logiem usuwa się aby usunąć razem z nimi adaptacje.
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Z tych logów co wrzuciłes wygląda ze turbo wstaje dobrze, przy 2100 masz juz 1,6 bar.
lukpie Opublikowano 14 Marca Autor Opublikowano 14 Marca (edytowane) Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a): Z tych logów co wrzuciłes wygląda ze turbo wstaje dobrze, przy 2100 masz juz 1,6 bar. Wcześniejsze turbo w którym urwał się wirnik wstawało szybciej i było odczuwalne już to przyspieszenie od 1850 a teraz wlasnie przy 2100 i dlatego uważam ze jest coś nie tak?zresztą tak jak mówiłem jest opóźnienie na pedale. Wciskam do końca i chwilę jakby myśli i dopiero jest to co ma być robilem logi ale niestety mam sama mase powietrza rzeczywista i wymagana bo jak sadze przeplywka to wlasnie to? Nie dodalem doladowania:/ wrzuce chociaz nie wiem czy to cos wyjasni. Potrzebuje nazwe temperatury w dolocie. Jak to sie nazywa w pomiarach rozszerzonych i jak znalezc tam ten zawor n75 to jutro juz bym zrobil wszystko. Edytowane 14 Marca przez lukpie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się