Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana dynamiczna czy statyczna w skrzyni biegów A4 B8 S-tronic?


Adam1994

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moja Audiczka wymaga wymiany uszczelki miski olejowej automatycznej skrzybu biegów (na serwisie stwierdzili, że się gdzieś tam lekko poci). Chcę to wymienić a pezy okazji olej w skrzyni. Posiadam skrzynie STronic 7 biegowa. Czy wymiana oleju powinna być dynamiczna czy statyczna?

Audi a4 b9, 2017 rok, 2.0 diesel TDI

Podrzucam VIN :

WAUZZZF45HA099634

Może ktoś podpowiedzieć?

Nie znam się na tym więc proszę o radę gdyż mechanik u którego miałem to robić właśnie powiedział, że niestety nie zrobi dlatego, że osiada maszyny do dynamicznej wyniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczna wymiana w tej skrzyni to bujanie ślepych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał(a):

Dynamiczna wymiana w tej skrzyni to bujanie ślepych.

Dlaczego? Mi wymieniali dynamicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W s-tronic?:facepalm:

 

Wymianę dynamiczną przeprowadza się w przekładniach hydrokinetycznych takich jak tiptronic.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, jony 2 napisał(a):

Dlaczego?

 

Żeby wyebac Cie na kasę :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Dev napisał(a):

 

Żeby wyebac Cie na kasę :polew:

🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Czyli w silniku też można wymienić tylko 50% oleju.,skoro w skrzyni można?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jony 2 napisał(a):

Ok.Czyli w silniku też można wymienić tylko 50% oleju.,skoro w skrzyni można?

 

do czego zmierzasz Kolego ?

bo nie bardzo rozumiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, jony 2 napisał(a):

Ok.Czyli w silniku też można wymienić tylko 50% oleju.,skoro w skrzyni można?