ziutek--wroclaw Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam, chciałbym opisać i pokazać wam mój samochodzik Audi A4 B7 2005.12.07r. Na razie tylko jedno kiepskie zdjęcia ale jutro postaram się umyć autko po dzisiejszym dniu i coś pstrykne. Chociaż 2 ładne zdjęcia bo bateryjka padła: Wyposażenie : -podwójny climatronic -podgrzewane fotele -tempomat -drl -living home -skórzana tapicerka -lusterka fotochromatyczne -sensor deszczu -sensor zmierzchu -spryskiwacze reflektorów -bixenon -elektryczne szybki [przód] -alu felgi na lato od A5 18'x8 , 235/40/18 -alu zima org. 16' , 215/55/16 -komputer pokładowy -podłokietnik pewnie coś jeszcze pominełem:) Modyfikacje dokonane: - Nowe turbo BRD 03g145702h - drugi fabryczny intercooler [ podłączenie wykonane samodzielnie - custom , nie chciałem wymieniać belki pod zderzakowej i sam wykombinowałem orurowanie] - program -wymieniony silnik na BKD 2008r. 40tys.km. -zawieszenie s-line [zdjęcia jak tylko pogoda się poprawi] W planach : -przyciemnienie szybek - wydech z dwóch stron pojedyńczy [jak 3.0 tdi]
Muskel1 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 No to gratulacje,czekamy az wrzucisz wiecej fotek Dobrze bylo by ja obnizyc troszke.
ba$ior Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Stary super furka. Jakieś fajne fele 17" S-line od Ba$iora byś wzioł i będzie GIT
simi Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 :hi:ladne autko tylko foto kiepskie i wsoko stoi
ArkadiuS Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 czekam na wynik . Musimy się jakoś umówić na obejrzenie tego samodzielnego podłączenia IC :gwizdanie:
ziutek--wroclaw Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 niema problemu . jeden waż wykorzystałem seryjny tylko przedłużyłem o 5cm żeby sięgnął turbiny, a drugi to 2 kolanka 90st + 12cm rurki fi50 parę opasek sprytu no i wielkiej "cierpliwości'' , pobluzgać pod nosem też musiałem wszystko chodziło o to żeby nie wymienić belki pod zderzakiem no i ominąć potrzebę zakupu 2 węży w aso. [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 12:43_________________________________________________a to wyniki moich modów i softu mirassa z dynosoft wrocław auto zaczeło naprawde przyjemnie śmigać.
ziutek--wroclaw Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 Fotki na zawieszeniu s-line, niema wielkiej różnicy ale w prowadzeniu autka dużo się poprawiło na +
turdzi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 ziutek--wroclaw nie to ze sie czepiam ale to auto ma pooootwornego laga mimo ze moje auto tez nie jedzie za specjalnie mam to przy 1800 obrotow mam ok 260-270 Nm ty masz ledwo 230 Nm 2000 tys. ty masz ledwo 280 Nm gdzie moja seria ma juz 330 Nm.To bardzo duze roznice tym autem musi sie fatalnie jezdzic ? [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 08:31_________________________________________________Zobacz dla przykladu na dwa auta z turbo BRD strojone u Witka. Przy 2000 tys. one maja juz po 350 Nm . to jes Gigantyczna roznica , twoje auto do 2400 jedzie duzo gorzej niz seria
sokolnh Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 ziutek--wroclaw nie to ze sie czepiam ale to auto ma pooootwornego laga mimo ze moje auto tez nie jedzie za specjalnie mam to przy 1800 obrotow mam ok 260-270 Nm ty masz ledwo 230 Nm 2000 tys. ty masz ledwo 280 Nm gdzie moja seria ma juz 330 Nm.To bardzo duze roznice tym autem musi sie fatalnie jezdzic ? [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 08:31_________________________________________________Zobacz dla przykladu na dwa auta z turbo BRD strojone u Witka. Przy 2000 tys. one maja juz po 350 Nm . to jes Gigantyczna roznica , twoje auto do 2400 jedzie duzo gorzej niz seria ja sie z Tobą nie zgodze powiedz mi po ch...olere Ci przy 2000 obr taki duży moment, zeby palić gume w miejscu ? samochód powinien przyspieszac w wyższych prędkościach obrotowych, a nie strzał z niuta, boksowanie kołami a potem zadyszka dla mnie jest to szybkie auto
turdzi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 sokolnh sam sobie przeczysz , zerknij na wykresy jeszcze raz i zobacz gdzie jest ten szczal z niutona , bo na tych co wkleilem Nm narastaja bardzo lagodnie a na tym z dynosoftu dostaje ogromnego szczal a zamim sie doczlapie do tych 2400 to parametry ma gorsze niz seria ktora juz sama w sobie w BRD jest tragiczna.
wojtas-audi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a Jaka seria wyszła ??
variocustoms Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Wykresem się nie jeździ jak by co, jak kolega wyczuje auto to będzie dobrym kierownikiem
sokolnh Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 sokolnh sam sobie przeczysz , zerknij na wykresy jeszcze raz i zobacz gdzie jest ten szczal z niutona , bo na tych co wkleilem Nm narastaja bardzo lagodnie a na tym z dynosoftu dostaje ogromnego szczal a zamim sie doczlapie do tych 2400 to parametry ma gorsze niz seria ktora juz sama w sobie w BRD jest tragiczna. nic nie przeczę, ale nie bede sie już drugi raz argumentował wg mnie jest ok i na pewno tym autem tragicznie jak to określiłeś sie nie jeździ
turdzi Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a Jaka seria wyszła ?? ale pytasz o moj czy jego ? Wykresem się nie jeździ jak by co, jak kolega wyczuje auto to będzie dobrym kierownikiem vario-tech wiem ale ten wykres pokazyje dokladnie ze sa turbiny BRD i " turbiny BRD " i kolega trafil chyba wlasnie ta ktora ciezko sie napedza. Moja wstaje przy 2000-2100 a jak sie Witek przejechal to powiedzial ze jego Big turbo na mniejszego laga a patrzac na ten wykres to wyglada to jak by tam wiadro bylo. ziutek--wroclaw powiedz czy kupowales nowa czy dorwales uzywke ? [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 14:38_________________________________________________ sokolnh sam sobie przeczysz , zerknij na wykresy jeszcze raz i zobacz gdzie jest ten szczal z niutona , bo na tych co wkleilem Nm narastaja bardzo lagodnie a na tym z dynosoftu dostaje ogromnego szczal a zamim sie doczlapie do tych 2400 to parametry ma gorsze niz seria ktora juz sama w sobie w BRD jest tragiczna. nic nie przeczę, ale nie bede sie już drugi raz argumentował wg mnie jest ok i na pewno tym autem tragicznie jak to określiłeś sie nie jeździ to nie chodzi o tragedie bo auto jest pewnie szybkie tylko o jego charakterystyke rozwijania Nm. Ten wykres przypomina wykres auta wyscigowego gdzie jest waski zakres obrotow i dostepne sa raczej na gorze.Zerknij na moj wykres i porownaj wartosci przy tych samych obrotach. Dodam ze moje auto raczej nalezy do tych slabszych BRD bo jak widzisz giftow specjalnych nie ma , wrecz ledwie trzyma serie +/- i turbo tez pozno wstaje. [br]Dopisany: 23 Październik 2009, 14:45_________________________________________________To wykres bylego auta Patroxa z turbo BRD .Porownaj powiedzmy przy 2000 tys obrotw. roznicy jest prawie 50 Nm - to bardzo duzo a tu na Big turbo
variocustoms Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Moim zdaniem z pewnych względów to późniejsze wstanie turbiny ma swój sens ale raczej nie do jazdy dziennej (miejskiej) bo to raczej upierdliwe i podobne do tego jak w benzynowym Volvo 850 T5R, kiedyś tym śmigałem i jak dochodziłem do 3 tys. to musiałem mocno trzymać kierę bo taki kopniak był, na wyższych biegach to już była melodia
KENOiX Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Gratki pięknych 4 kółek! Wykres nie jest zły, tam gdzie ma być moc i nm tam jest. Faktycznie późno wstaje, przydało by się odrobinkę wcześniej tak ok 2000 ale chyba nikt nie katuje diesla na niskich obrotach? W trasie jak znalazł do wyprzedzania. No i w porównaniu z serią to musi być niebo a ziemia... ps. kolego piszesz, że chcesz montować wydeszki jak w 3.0 jeśli chciałbyś za pół darmo dokładkę (nie s-line) od 3.0 to pisz do mnie na pw. akurat takową posiadam i jest mi zbędna.
mkosinski Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 co tu dużo mówić - w czerni i srebrze - eleganckie auta, jednak relingi i ładne felgi swoje robią. ja bym nic nie zmieniał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się