Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwne wskazania temperatury płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o radę bo nie wiem cosię dzieje a mianowicie zaraz po odpaleniu temp powinna wskoczyć na 90 stopni i tak trzymac cały czas podczas jazdy czy to krótkiej czy długiej. U mnie jest odwrotnie cały prawie czas podczas jazdy wskazówka jest na 50 stopniach, nieraz rośnie powoli i dochodzi do 90, a czasem jest tak że trzyma od 60 do 80 stopni.

Autko kupiłem od dobrego kolegi mówił że wymnienił termostat, poradzcie co to może być, w czym tkwi przyczyna zachowania się wskażnika.

Opublikowano
:szukaj: sporo było na ten temat :disgust:
Opublikowano

Chyba słaby ten termostat, pewnie z alledrogo... Ewidetnie zachowanie wskazówki temperatury wskazuje na niesprawny termostat. Mozliwe ze niesprawny jest czujnij temperatury - tylko ze wtedy wskazowka by wariowala...

Opublikowano

70 pare...

Opublikowano

jeśli to 044 121 113 a chyba tak

to niestety bliżej stówki...zależy jakie ASO...i jakie zniżki

nie zapomnij o uszczelkach...

Opublikowano

ja stawiam na czujnik od wody

to tez wymień

Opublikowano

jeśli to 044 121 113 a chyba tak

to niestety bliżej stówki...zależy jakie ASO...i jakie zniżki

nie zapomnij o uszczelkach...

Ja z uszczelką i oringiem płaciłem 120 zł.

Opublikowano

ja stawiam na czujnik od wody

to tez wymień

Witam

A gdzie ten czujnik znaleźć i jaka jest jego cena?

Dodam ze termostat mam sprawny bo pytałem znajomego jak go sprawdzic i kazał zagrzac silnik i obmacać węże wlot i wylot. I górny jest gorący a dolny zimny, więc termostat nie jest cały czas otwarty i to wskazuje, że jest dobry.

Opublikowano

czujnik cieczy jest z tylu na silnikiem pod wezami od egr,cena w aso ~100zl

Opublikowano

ja stawiam na czujnik od wody

to tez wymień

Witam

A gdzie ten czujnik znaleźć i jaka jest jego cena?

Dodam ze termostat mam sprawny bo pytałem znajomego jak go sprawdzic i kazał zagrzac silnik i obmacać węże wlot i wylot. I górny jest gorący a dolny zimny, więc termostat nie jest cały czas otwarty i to wskazuje, że jest dobry.

:wtf:

i że niby jak się otwiera przy 60st celsjusza to też jest dobrze?? spytaj kolegi...

:doh1:

Opublikowano

ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury

Opublikowano

ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury

Jak to nie sprawdze? Własnie sprawdzałem i jedna jest gorąca (ta górna) a dolna praktycznie zimna.

Opublikowano

ręką nie sprawdzisz czy rura jest na tyle nagrzana żeby było 90 stopni ja miałem podobnie zacząłem od czujnika po wymianie pokazywało 75 stopni i wymieniłem termostat teraz jest ok 90 stopni ale przed wymianą czujnika też pokazywał różne temperatury

Jak to nie sprawdzę? Własnie sprawdzałem i jedna jest gorąca (ta górna) a dolna praktycznie zimna.

I ile miała stopni. Bez urazy, zaczął bym od czujnika tak jak napisałem u mnie przed wymianą też pokazywał różne temperatury czasem 70, czasem 80 nieraz wskazówka nie ruszyła się w ogóle po wymianie nagrzewał się do 75 i więcej ani rusz dlatego wymieniłem też termostat

Opublikowano

podlacze sie pod temat :)

U mnie sprawa wyglada następująco odpalam silnik: wskazówka podnosi sie na 85 st i tak zostaje... jade na stacje benzynowa (badz gdziekolwiek) gasze silnik, po jakmis czasie (5-10 min ale nie ma to znaczenia bo czasem nawet po 30 s mialem taki efekt) wlaczam a wskazowka lezy... hmmm odczekuje chwile na wlaczonym silniku gasze i zapalam ... i tu niespodzianka, temperatura skacze na 90 st :slina::rant::OMG:

Zastanawia mnie regularnosc tego problemu :/ bo zawsze jest tak samo :shocked:

:kox: teraz nie wiem czy do elektryka zasuwac czy do mechanika wymieniac termostat :)

Opublikowano

podlacze sie pod temat :)

U mnie sprawa wyglada następująco odpalam silnik: wskazówka podnosi sie na 85 st i tak zostaje... jade na stacje benzynowa (badz gdziekolwiek) gasze silnik, po jakmis czasie (5-10 min ale nie ma to znaczenia bo czasem nawet po 30 s mialem taki efekt) wlaczam a wskazowka lezy... hmmm odczekuje chwile na wlaczonym silniku gasze i zapalam ... i to niespodzianka temperatura skacze na 90 st :slina::rant::OMG:

zapiąć VAG, pewnie czujnik uwalony

Opublikowano

czujnik powinno sie zakładać na zimnym silniku :)

ale jesli to nie pomogło to moze pompa nie domaga :( albo cos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...