danio151 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Mam problem z położeniem kierownicy przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w prawą stronę i jak prostuję to autko i tak leciutko ściąga w prawo. Dodam że wymieniłem prawy górny przedni wahacz (jakiś tam optimal niby niemiecki) oraz zmieniłem łożysko w lewym kole. Do wymiany łożyska wymontowałem zwrotnicę ale nic nie kombinowałem przy końcówkach drążków. Po zmontowanu wystapił w/w problem byłem też na zbieżności bo myślałem że coś spaprałem ale diagnostyk powiedział że zbiezność jest ok (mierzył jakimiś laserkami z poziomicą). Co mogłem spaprać ? Pomocy!!!
bratpit Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 tylko końcówki powodują krzywą kierownice także coś sie musiało przestawić
demoralizator Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Podjedź do innego fachowca niech ci ustawi zbieżność a nie tylko sprawdzi. Wspomnij o kierownicy i napewno będziesz miał dobrze. O cześciach optimala nie mam za dobrego zdania. Może jakość wykonania sie kłania.
Yelo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Mam podobny problem, tzn. przy jeździe na wprost kierownica jest lekko skręcona w lewo, ale kiedy ją puszczę na równej drodze jedzie dalej prosto. Zauważyłem to po wymianie zawieszenia, ale końcówki drążka nie były ruszane, tylko wahacze i łączniki stabilizatora. Postaram się w takim razie w najbliższym czasie wybrać na ustawianie zbieżności.
Gość spedyt Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Tak bywa że po wymianie wahaczy kierownica będzie lekko skręcona, trzeba podjechać i skorygować ustawienia
areckid Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Przy ustawieniu zbieznosci niech fachman ustawi kolo kierownicy na wprost i je unieruchomi, wtedy "recznie" skoryguje polozenie kol przednich wzgledem tylu. Temat juz wczesniej przerabiany na forum
danio151 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ok w takim razie po świetach jade na zbieżność. Mam nadzieje ze to coś da, tylko boje sie tego że mając trochę wybite tylne tuleje pomiar może wyjść niezbyt dokładny jeżeli będzie diagnosta mierzył względem koł tylnich.
marewel Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Trzeba bylo wymienic tez z drugiej strony ten sam wahacz i byloby ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się