Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy P0299, P0411, P0420, P01292 i P1103 w Audi A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema wszystkim . Może ktoś jest w stanie pomóc i powiedzieć co jest grane z bfb bo mam następujące błędy: P0299 P0411 P0420 P01292 P1103 . sprawdzona szczelność i jest ok . Auto ogólnie slabo jedzie i czuć strasznie paliwo i po za tym ciężko pali . To palenie to wiem że od czujnika temperatury.  A tu dodaje logo może ktoś zerknie ?https://vaglogs.com/log/003-020-Not-Running-ec35063c-015b-45a7-a8e7-b86c27723aa6

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-9d586858-59f1-45bf-994a-bc59a68530a1

 

Opublikowano

Byłbym bardzo wdzięczny za jaką kolwiek pomoc 

Opublikowano

Poczekaj troszku nikt tu nie siedź cały czas. Ktoś mądrzejszy się odezwie.

Ja tu widzę że:

Turbo leży i nawet nie bardzo zamierza wstać więc tu bym szukał. Dałeś tylko dwie grupy więc hmm. Może nieszczelność chodź twierdzisz że sprawdzałeś.

Opublikowano
6 minut temu, Pieterb napisał(a):

Poczekaj troszku nikt tu nie siedź cały czas. Ktoś mądrzejszy się odezwie.

Ja tu widzę że:

Turbo leży i nawet nie bardzo zamierza wstać więc tu bym szukał. Dałeś tylko dwie grupy więc hmm. Może nieszczelność chodź twierdzisz że sprawdzałeś.

3 grupy dałem.   Tak właśnie sprawdziłem i trzyma ciśnienie jak nabije 1 bar

Opublikowano (edytowane)

No tyle że się nie otwiera, pewnie błędnie skopiowany link.

Jeno 115 i 118 się otwiera.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

Edytowane przez Dragon7820
Opublikowano
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ty tu jakiegoś wirusa masz wygranego, wgrywasz?

Jakieś dziwne te logi tak mi się wydaje, ktoś bardziej kumaty musi na to rzucić okiem.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, Pieterb napisał(a):

Ty tu jakiegoś wirusa masz wygranego, wgrywasz?

Jakieś dziwne te logi tak mi się wydaje, ktoś bardziej kumaty musi na to rzucić okiem.

No widać po tych logach z 20 roku, że program. W tych świeżych jakby ktoś ukradł turbo.

Edytowane przez pucha10
Opublikowano
Godzinę temu, Pieterb napisał(a):

Ty tu jakiegoś wirusa masz wygranego, wgrywasz?

Jakieś dziwne te logi tak mi się wydaje, ktoś bardziej kumaty musi na to rzucić okiem.

Tak miałem robiona mape

Opublikowano
40 minut temu, pucha10 napisał(a):

No widać po tych logach z 20 roku, że program. W tych świeżych jakby ktoś ukradł turbo.

Ale żeby stwierdzić że turbo to od strony kąta rozkręcić i tam sprawdzić czy klapa jeszcze jest np ? 

Opublikowano

Zajrzeć zawsze można będzie pewne że klapa jest zamknięta całkiem. Ja u siebie kamerką przez sondę zaglądałem 😋

Ale dlatego pisałem że poczekaj może na kogoś lepszego w tych sprawach, ja dopiero zagłębiam temat😉 Bo jak dla mnie przy tak prawie nie wystającym turbo(tak patrzę teraz jeszcze raz i to turbo w 20 roku też nie specjalnie chciało pompować)  i zmniejszony przepływie maf powinny się korekty rozjechać a tu nie widać tego.

A po graniu wirusa się to czasem nie zrobiło? A dv sprawna?

Opublikowano
44 minuty temu, Pieterb napisał(a):

Zajrzeć zawsze można będzie pewne że klapa jest zamknięta całkiem. Ja u siebie kamerką przez sondę zaglądałem 😋

Ale dlatego pisałem że poczekaj może na kogoś lepszego w tych sprawach, ja dopiero zagłębiam temat😉 Bo jak dla mnie przy tak prawie nie wystającym turbo(tak patrzę teraz jeszcze raz i to turbo w 20 roku też nie specjalnie chciało pompować)  i zmniejszony przepływie maf powinny się korekty rozjechać a tu nie widać tego.

A po graniu wirusa się to czasem nie zrobiło? A dv sprawna?

No właśnie tak zawsze było.  Dv sprawny trzyma . I tak na dobrą sprawę nie wiem jak to sprawdzić by być pewnym że to turbo a w niedziele na lotnisko potrzebuje 

Opublikowano

Raczej turbo kaput, bo wysterowanie nki prawie na maksa, a doładowanie praktycznie zerowe.

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał(a):

Raczej turbo kaput, bo wysterowanie nki prawie na maksa, a doładowanie praktycznie zerowe.

A powiesz może jak jeszcze mogę się upewnić ze turbo det ?

Opublikowano

Zdejmij wezyk z gruszki i powinien wtedy jechać jak szalony do momentu odcięcia przez tryb awaryjny. Obstawiam popekane żeliwo przy klapce i luźną klapke wg.

Opublikowano
W dniu 3.09.2024 o 14:59, przem8 napisał(a):

Zdejmij wezyk z gruszki i powinien wtedy jechać jak szalony do momentu odcięcia przez tryb awaryjny. Obstawiam popekane żeliwo przy klapce i luźną klapke wg.

No to sprawdzę to za tydzień bo jestem w Szwecji.  Masz jakiś sprawdzony warsztat do kupna turbo ?

Opublikowano
Godzinę temu, Dragon7820 napisał(a):

Masz jakiś sprawdzony warsztat do kupna turbo ?

Kiedyś brałem hybrydę w total turbo i powiedzmy, że to działało. 

Opublikowano

Ogólnie turbo wymienione . Okazało że stare miało rozregulowana klapkę z tą gruszka. Jutro zrobię logi i zobaczymy ale ogólnie jest roznica

Opublikowano
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...