Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quatrro BFB 163>200KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pytanie, chciałbym zrobić w mojej B6 200KM.

 

Czy sama wymiana wtrysków na 320cc wystarczy jeżeli nie jestem kierowcą który nie pałuje auta a chce mieć zapas mocy? 
czy może wtryski + turbo z BEX? 
 

Auto ma jeździć w Niemczech i właśnie ze względu na rygorystyczne badanie techniczne nie chciałbym dużo zmieniać. 

Opublikowano

powinno pyknąć tylko dobra mapa będzie ci tez potrzebna

możesz tez świece nowe dać i cewki beru fajne są z 2 0 tfsi zawsze bedzie to na plus

Opublikowano

Wtryski, prawy IC, dobry program i powinno być około 200 PS. Chociaż jak non stop nie upalasz auta to same wtryski i program wystarczą żeby było około 200 PS.

Opublikowano
22 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Wtryski, prawy IC, dobry program i powinno być około 200 PS. Chociaż jak non stop nie upalasz auta to same wtryski i program wystarczą żeby było około 200 PS.

Niestety prawy IC odpada, zwykle trzeba wywalić ekologię żeby go tam wstawić, a bez ekologii nie dostane Tüv. 
Jednak jeżeli tylko wtryski + program ogarnie nawet te 190 to już byłoby super.

To jest B6 Cabrio w dodatku quattro także słabo wstaje na jej seryjnej mocy, chce coś z tym zrobić. 
 

Opublikowano
1 minutę temu, man0fmayhem napisał(a):

Niestety prawy IC odpada, zwykle trzeba wywalić ekologię żeby go tam wstawić, a bez ekologii nie dostane Tüv. 
Jednak jeżeli tylko wtryski + program ogarnie nawet te 190 to już byłoby super.

To jest B6 Cabrio w dodatku quattro także słabo wstaje na jej seryjnej mocy, chce coś z tym zrobić. 
 

te wtryski daj mapa i może turbo jak tanio masz turbo świece i cewki zmień bo jak stare to pewnie nie dają tak dobrych prądów jak powinny możesz fabryczne cewki dać ale jak już dawać to lepiej te z beru z 2 0 tfsi zawsze lepsza stabilność będzie co do ic na seryjnym 200 albo okolice powinny być osiągnięte tylko wiadomo tym cieplej się nagrzeje turbo itp no tym więcej przejazdów tym cieplej a seryjny ic nie wychłodzi tak dobrze ważne możesz spróbować centralny dać a jak cena turbo będzie taka sama jak hybrydy to bierz hybrydę już tłumaczę nie dość ze na przyszłość będziesz mial potencjał to tez lepiej wstawać będzie i no cewki i świece nowe tez w jakiś stopniu się temy przyczynia co do wtrysków wiadomo kupujesz pewnie używki to tez jakoś wysłużone będą miej to na uwadze 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, man0fmayhem napisał(a):

Niestety prawy IC odpada, zwykle trzeba wywalić ekologię żeby go tam wstawić, a bez ekologii nie dostane Tüv. 
Jednak jeżeli tylko wtryski + program ogarnie nawet te 190 to już byłoby super.

To jest B6 Cabrio w dodatku quattro także słabo wstaje na jej seryjnej mocy, chce coś z tym zrobić. 
 

To tylko Sai, jest pod lampą i filtrem powietrza, żaden diagnosta tüv tego nie zauważy. Kwestia wywalenia z softu aby tego nie widział.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

a centralnego w Germanii nie dopuszcza ? dobry centralny tez dużo by cie nie wyniósł mowie o takim małym budżetowym 

Opublikowano

Sai może zostać tylko potrzebujesz uchwyt i rurki z BEX. Przenosisz ja na bok tak jak w oryginale i mieścisz drugi cooler.

Opublikowano
19 godzin temu, man0fmayhem napisał(a):

Panowie pytanie, chciałbym zrobić w mojej B6 200KM.

 

Czy sama wymiana wtrysków na 320cc wystarczy jeżeli nie jestem kierowcą który nie pałuje auta a chce mieć zapas mocy? 
czy może wtryski + turbo z BEX? 
 

Auto ma jeździć w Niemczech i właśnie ze względu na rygorystyczne badanie techniczne nie chciałbym dużo zmieniać. 

bez drugiego intercoolera badz frontowego to jesli sie uda to tylko zima i na jeden przejazd dopoki znow dolotu nie wychlodzi. Montaz prawego nie wymaga wywalenia ekologii (poza tym nikt tego SAI tam szukac nie bedzie :P), ale jak koniecznie chcesz je zostawic to potrzebujesz po prostu SAI z bexa (pompa Twoja moze zostac, potrzebujesz mocowanie i przewody)

Opublikowano
W dniu 14.09.2025 o 10:23, B618t napisał(a):

a centralnego w Germanii nie dopuszcza ? dobry centralny tez dużo by cie nie wyniósł mowie o takim małym budżetowym 

To byłaby chyba najbardziej rozsądna i przyszłościowa opcja tylko faktycznie musiałby być mniejszy albo widziałem też takie w miejsce oryginalnego z lewej strony bo cabrio nie ma tyle miejsca pod zderzakiem co sedan i avant.

 

Opublikowano
10 godzin temu, man0fmayhem napisał(a):

To byłaby chyba najbardziej rozsądna i przyszłościowa opcja tylko faktycznie musiałby być mniejszy albo widziałem też takie w miejsce oryginalnego z lewej strony bo cabrio nie ma tyle miejsca pod zderzakiem co sedan i avant.

 

masz różnej szerokości wysokości i grubości napewno byś cos znaleźl ja mam do 500 km ty na spokojnie o polowe chudszy i lekko wyższy do 400 byś znalazł 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie a jakby spróbować zostawienia oryginalnego lewego coolera a dołożyć taki mały centralny? IMG_3547.thumb.jpeg.7836f195293af60ba628c7f3d12d8f58.jpeg

Opublikowano
20 godzin temu, man0fmayhem napisał(a):

Panowie a jakby spróbować zostawienia oryginalnego lewego coolera a dołożyć taki mały centralny? IMG_3547.thumb.jpeg.7836f195293af60ba628c7f3d12d8f58.jpeg

wymiary zobacz bo taki jakiś malutki się wydaje ale centralny to lepszy i tak ale fajnie by było włożyć jakiś dobry jak już wkładać co do parametrów bierz poprawkę na ic gdy jest napisane np ic do 500 koni pamiętaj ze pewnie 400 maks osiągniesz na nim dla ic co niby ma maks 400 koni osiagianiesz 300 koni no odejmuj se ta 50 czy 100 bo lubią przekłamywać producenci swoje zmierz i podaj wymiary na neta i porównasz do innych miej więcej do ilu koni on jest 

Opublikowano
W dniu 29.09.2025 o 20:13, man0fmayhem napisał(a):

Panowie a jakby spróbować zostawienia oryginalnego lewego coolera a dołożyć taki mały centralny? IMG_3547.thumb.jpeg.7836f195293af60ba628c7f3d12d8f58.jpeg

Nie dołożysz. Masa przeróbek, bo rura idzie pod pasem przednim. Wrzuć centralny i po kłopocie.

Opublikowano
17 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Nie dołożysz. Masa przeróbek, bo rura idzie pod pasem przednim. Wrzuć centralny i po kłopocie.

To jest centralny tylko że mały. 
Jeżeli gdzieś mógłbym dostać na tyle mały centralny żeby obrobił te 200-220KM a nie musiałbym rzeźbić to jak najbardziej tak zrobię. 
 

Wiem że zapewne z punktu patrzenia na rynek Polski to co wypisuje jest głupotą ale niestet rynek Niemiecki jest chory na punkcie ABE TüV itd. Jakby auto miało latać w Polsce to by nawet tego tematu nie było.. 

Opublikowano
2 godziny temu, man0fmayhem napisał(a):

To jest centralny tylko że mały. 
Jeżeli gdzieś mógłbym dostać na tyle mały centralny żeby obrobił te 200-220KM a nie musiałbym rzeźbić to jak najbardziej tak zrobię. 
 

Wiem że zapewne z punktu patrzenia na rynek Polski to co wypisuje jest głupotą ale niestet rynek Niemiecki jest chory na punkcie ABE TüV itd. Jakby auto miało latać w Polsce to by nawet tego tematu nie było.. 

kup se mordo jakiś centralny po temacie mówisz surowe ale ic centralny przechodzi normalnie wystarczy zrobić go schludnie weź jakiś szeroki ładny wydajny weź i po temacie rurki jakieś czarne gumy weź i po temacie nawet rzucać się tak nie będzie 

Opublikowano
2 godziny temu, B618t napisał(a):

kup se mordo jakiś centralny po temacie mówisz surowe ale ic centralny przechodzi normalnie wystarczy zrobić go schludnie weź jakiś szeroki ładny wydajny weź i po temacie rurki jakieś czarne gumy weź i po temacie nawet rzucać się tak nie będzie 

Rurki to też niezły temat pisałem do fmic.pl i do sprzedających na allegro to nikt samych rur nie chce sprzedać.

Jeżeli znasz jakieś strony gdzie mogę kupić taki zestaw to podaj. 

Opublikowano
16 godzin temu, man0fmayhem napisał(a):

Rurki to też niezły temat pisałem do fmic.pl i do sprzedających na allegro to nikt samych rur nie chce sprzedać.

Jeżeli znasz jakieś strony gdzie mogę kupić taki zestaw to podaj. 

przecież to kupujesz sztuki mordo xD już ci tłumacze pierw proszę podaj mi szerokość i wysokość i grubość swojego ic zobaczę miej więcej co to masz po tem pomogę ci ukompletowac rurki a dokładnie przewody zwal jak zwal xD kupujesz np rurę 10 cm długa kat 30 stopni i tak dalej i tak dalej i po malu z osobnych rur robisz komplet xD 

Opublikowano
22 godziny temu, man0fmayhem napisał(a):

To jest centralny tylko że mały. 
Jeżeli gdzieś mógłbym dostać na tyle mały centralny żeby obrobił te 200-220KM a nie musiałbym rzeźbić to jak najbardziej tak zrobię. 
 

Wiem że zapewne z punktu patrzenia na rynek Polski to co wypisuje jest głupotą ale niestet rynek Niemiecki jest chory na punkcie ABE TüV itd. Jakby auto miało latać w Polsce to by nawet tego tematu nie było.. 

chyba ze chcesz cos z metalu i jedynie łączenie za pomocą gum wiesz o co chodzi mniej zabawy a cena myślę ze podobna a nawet tańsze może 

Opublikowano
2 godziny temu, B618t napisał(a):

chyba ze chcesz cos z metalu i jedynie łączenie za pomocą gum wiesz o co chodzi mniej zabawy a cena myślę ze podobna a nawet tańsze może 

Na takiego kogoś liczyłem, jak już się kiedyś zabiorę za robienie tego to mam nadzieję że jeszcze tu będziesz haha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...