19Martin86 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, tydzień temu sprowadziłem samochód z niemiec. Audi A4 B5 AEB 1.8T 1998r S-Line. Przebieg 200tys. Auto ma 150koni, a jednak w czasie jazdy tego nie odczuwam Kumple mi mówili, że jak kupie 1.8T to bedzie mnie wciskać w fotel jak depne pedał gazu - a tu lipa JEdni mówią, że może powinienem zregenerować turbinę, bo 200tys to dużo jak na turbinę. Inni znowu mówią, że wystarczy jak wymienie kolektor ssący i wleje jakiś konkretny olej... Sam już nie wiem co robic Dlatego pisze do was "FACHOWCÓW" --> jak myślicie co moge zrobić, żeby auto super przyśpieszało, żeby był ten efekt wciskania w fotel ?? Będe wdzięczny wszystkim, za każdą udzieloną mi poradę... Serdecznie pozdrawiam
wustyle Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 o przypadlosciach 1.8T jest tu naprawde duzo
soolek Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Najlepiej będzie znaleźć kogoś z VAGiem z Twoich okolic, poprosić o zrobienie logów i wtedy szukać przyczyny.
Buba Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 od razu mowie ze powinienes poswiecic kilka nocy, na forum jest WSZYSTKO co powinienes wiedziec o 1.8T, jesli nie lubisz grzebac w aucie to oddaj do jakiegos tunera do sprawdzenia zebys czegos nie rozwalil
ajax Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Obie wypowiedzi kolegow sa bardzo trafne.... Po pierwsze logi. Jezeli nie wiesz jak, to tak jak kolega Buba powiedzial - oddaj fachowcowi. Ja sie dowiadywalem pare dni temu i np Dynosoft robi diagnoze za 100 PLN. Wtedy wiesz co i jak! Wydaje mi sie, ze 200k to rzadko ktore turbo wytrzyma ( chodzi o uzytkowanie, zwykly uzytkownik nie potrafi obchodzic sie z turbawka i padaja duzo szybciej ). Mozesz smialo zalozyc, ze turbo bylo juz regenerowane/wymieniane ....
fend18 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 a w tym silniku turbo jak laduje sprawdzisz tylko podlaczajac manometr plus do tego parametry z przeplywki i bedzie mniej wiecej mozna powiedzeic czy jest tak jak powinno byc czy cos nie tak
eMeM Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 auto osiaga 100 km/h w 8,4 s dla niektorych to "w sam raz", dla niektorych rakieta, dla niektorych w ogole nie jedzie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
fend18 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 auto osiaga 100 km/h w 8,4 s dla niektorych to "w sam raz", dla niektorych rakieta, dla niektorych w ogole nie jedzie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ale chyba malo ktory samochod 10-14letni trzyma serie ? i z tych 8.4 robi sie 10.4 a czasami i wiecej
soolek Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Akurat silniki VAG mogą mieć nawet większą moc niż książkowa, o ile oczywiście stan samochodu jest OK.
szogun0 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Ale niestety w benzynach się tego nie uświadczy, tu jest bardziej popularny spadek niż przyrost mocy. Do autora: jak masz katalizator, sprawdź czy jest sonda za nim, jeśli nie, to wywal kata.
domjenick Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Kumple mi mówili, że jak kupie 1.8T to bedzie mnie wciskać w fotel jak depne pedał gazu - a tu lipa zeby cos takiego czuc -musi byc okolo 300 niutonometrow-seryjnie 1,8 T tego nie ma,trzeba porezac to i owo-poczytaj,jest duzo- na pytania tez odpowiemy-ale nikt nie lubi sie powtarzac... pierwsza sprawa-tak,jak pisze fend18-wskaznik-kup jakis,jest tego pelno,zamontuj-bedziesz wiedziec ,jakie doladowanie masz-potem pomyslimy co zrobic,zeby cie wciskalo w fotel
domjenick Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 kierowca po pedale czujne niutki nie moc Dawid-czy Ty cos dzisiaj piles?
egon0407 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Ale niestety w benzynach się tego nie uświadczy, tu jest bardziej popularny spadek niż przyrost mocy. Do autora: jak masz katalizator, sprawdź czy jest sonda za nim, jeśli nie, to wywal kata. W silnikach AEB jest tylko jedna sonda przed katalizatorem;)
sołtys85 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Aby sprawdzić czy turbina pracuje najłatwiej to sprawdzić organoleptycznie. Ściśniej przewód dochodzący do kol dolotowego i dodaj gazu tak do 4-5tyś obrotów. Przewód powinien dosyc mocno rozpęcznieć. Może odłączałeś aku i rozprogramowałeś przepustnicę. Musisz ja ponownie zaadaptować. Wymień filtr powietrza. Może świece. Czyszczenie przepustnicy moze pomóc.
Gornano Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Kumple mi mówili, że jak kupie 1.8T to bedzie mnie wciskać w fotel jak depne pedał gazu - a tu lipa zeby cos takiego czuc -musi byc okolo 300 niutonometrow-seryjnie 1,8 T tego nie ma,trzeba porezac to i owo-poczytaj,jest duzo- na pytania tez odpowiemy-ale nikt nie lubi sie powtarzac... pierwsza sprawa-tak,jak pisze fend18-wskaznik-kup jakis,jest tego pelno,zamontuj-bedziesz wiedziec ,jakie doladowanie masz-potem pomyslimy co zrobic,zeby cie wciskalo w fotel kierowca po pedale czujne niutki nie moc Bardzo ciekawe rzeczy tu piszecie. Jakoś u mnie jest tylko 260Nm a jakimś cudem wciska w fotel. Wrażenie jest takie że jak przesiadam się do passata 2.0TDi gdzie tych niutonów jest 320 to to jak dla mnie nie jedzie a wciskanie w fotel jest znikome w porównaniu z Nie jeździłem seryjnym 1.8T ale jeżdziłem innymi autami o mocy ~150KM i wciskało w fotel więc jęsli jednostka kolegi Martin jest sprawna to u niego też to poczuje. Proponuje abyś kierownice oddał kumplowi a sam usiadł na miejscu pasażera. Gwarantuje że odczucia d*py będą inne niż za kółkiem. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jakoś u mnie jest tylko 260Nm a jakimś cudem wciska w fotel. seryjne 1,8T ma okolo 210 niuta-po chipie,lub MBC wzrosnie i wtedy mozna odczuc roznice-wciskanie w fotel-to pojecie wzgladne...dla mnie seria nie wciska w fotel,a dopiero 265,jakie mam teraz zaczalem odczuwac choc okolo 50 niuta roznicy
fend18 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jakoś u mnie jest tylko 260Nm a jakimś cudem wciska w fotel. seryjne 1,8T ma okolo 210 niuta-po chipie,lub MBC wzrosnie i wtedy mozna odczuc roznice-wciskanie w fotel-to pojecie wzgladne...dla mnie seria nie wciska w fotel,a dopiero 265,jakie mam teraz zaczalem odczuwac choc okolo 50 niuta roznicy jechalem ostatnio passatem awx i tam czuc wieksze wciskanie w fotel niz w moim aeb seria, podobno Nm sa wazne na drodze a moc na papierze
wustyle Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 auto osiaga 100 km/h w 8,4 s dla niektorych to "w sam raz", dla niektorych rakieta, dla niektorych w ogole nie jedzie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ale chyba malo ktory samochod 10-14letni trzyma serie ? i z tych 8.4 robi sie 10.4 a czasami i wiecej moja bryka z 99 r trzymala serie idealnie
ajax Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Proponuje abyś kierownice oddał kumplowi a sam usiadł na miejscu pasażera. Gwarantuje że odczucia d*py będą inne niż za kółkiem. To moze Ci, ktorzy maja 1.6 przejada sie na tylnej kanapie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się