malin2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Witam jestem nowym posiadaczem audi a4. Więc zaczne co mi nie działa; Nie działa mi predkosciomierz Nie działa mi ciepły nawiem (mam klime ktora działa) Wskażnik temperatury cieczy chłodzącej nie działa Multilock nie działa (myśle że to wina pilota) Jeżeli jest ktoś mi wstanie rzowiazac którys z tych problemów bede wdzieczny . Pozdrawiam . [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 10-04-2007, 07:56 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane [ Komentarz dodany przez: wiki: 11-04-2007, 15:35 ] no i temat nazywać zgodnie z szablonem tu obowiązującym
adadur Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Podepnij vaga mowinien wyrzucić błędy będizełatwiej namierzyc ich przyczynę. Co do klimy to najprawdopodobniej silniczek na klapce padł lub wymaga przeczyszczenia. co to jest multilock?
wit.s Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 co to jest multilock? Zasadniczo to mechaniczna blokada skrzyni biegów, wiec kolega musiał coś pomieszać
demoralizator Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Co do licznika to zrób test elementów(17->03) w vagu i będziesz wiedział czy masz szafe sprawną
marinero Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 mysle ze kolega pomylil multilock (blokada skrzyni biegow) z centralnym zamkiem - stad ten pilot!!
malin2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Tak sorki za pomyłkę chodzi mi o centralny zamek a nie multilock.Pomyliłem [ Dodano: 10-04-2007, 13:07 ] Ten test elementów to chyba maja mechanicy tego vaga.? Nie śmiejcie sie jestem noobem jeżeli chodzi o a4
wit.s Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Ten test elementów to chyba maja mechanicy tego vaga.? Mechanicy jak najbardziej mają. VAGiem nazywane jest urządzenie do komputerowej diagnostyki autka. Skąd konkretnie jesteś z Włoch pod Warszawą, czy z tych od mafii?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Wiesz kiedys miałem poloneza wieć tez podłaczali go do komputera nie wiedziałem że to sie nazywa vag. bo dla Poloneza to się nie nazywa VAG Taką nazwę nosi interfejs diagnostyczny dla grupy Volkswagen. Więc koszty niezłe zna ktos koszty rozrządu dla porównania? za części dałem coś około 500 zł (nie pamiętam dokładnie). W cenie były: - pasek rozrządu - rolka prowadząca - rolka napinająca - hydronapinacz
malin2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2007 !!!!A jeszcze jedno jedno jak sprawdzic czy mam turbinę???
Gość spedyt Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Jak się nie rzuca w oczy to jej nie ma
malin2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2007 To znaczy że gdzie powinna być?W którym miejscu?
Gość spedyt Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Dla porównania silniki 1,8 bez turbo z turbiną
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 !!!!A jeszcze jedno jedno jak sprawdzic czy mam turbinę??? kolego, to nie wiesz co kupujesz? To widać i przede wszystkim czuć. Turbiny są zaraz za kolektorem wydechowym.
pre_pl Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 jeśli masz auto z grudnia 1994, to wtedy chyba nie było jeszcze 1.8T (AEB). One zdaje się były od 1995.
adadur Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Wstępnie możęsz z którymś klubowiczem umówić się na vag-owanie, wystarczy jakieś piwko pewnie a w serwisie już więcej zostawisz a jeszcze ci g. powiedzą
KICHOL Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Silniki z turbiną produkowali od lutego 1995, także twój jest bez T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się