wilk11 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Czy da się kasować luz na maglownicy tak jak to było w 80-tkach?
Wihajster Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Czy da się kasować luz na maglownicy tak jak to było w 80-tkach? tak jest tam śruba do lekkiej korekcji...
Flyer Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Czy da się kasować luz na maglownicy tak jak to było w 80-tkach? tak jest tam śruba do lekkiej korekcji... Mi mechanik powiedzial, ze to nie jest sruba do tego... i on mi tego w zyciu nie zrobi [tez mam lekkie luzy] - bo nie chce miec prokuratora na karku Tylko i wylacznie regeneracja.
Cuber Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Mi mechanik powiedzial, ze to nie jest sruba do tego... i on mi tego w zyciu nie zrobi [tez mam lekkie luzy] - bo nie chce miec prokuratora na karku W kraku znam takiego speca co tak działa , narazie robił u kumpla w pasku i do dziś jeździ
zegarmistrz Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Tylko nie za mocno bo nie będzie można kręcić kierownicą :) - znam to z autopsji.
Bart-S Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 U mnie też pojawił się luz - mój mechanior dokręcił "śrubę" o której pisaliście ale niestety stukanie nie zostało wyeliminowane a kierą trzeba kręcić mocniej. O co chodzi z regeneracją i jakie to są koszty? (idę w tym kierunku bo nowa maglownica dla mojej niuńki to 3100 w ASO lub ok 600zł na allegro).
jaca.13 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 takie kasowanie luzów na maglownicy wystarcza tylko na krótki czas,polecam regeneracje!
Bart-S Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Proszę o doładniejsze info - ile taka regeneracja?
wilk11 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 a która śróbka słuzy do tej regulacji?
jaca.13 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 regeneracja maglownicy to koszt ok. 1000zł z wymianą!
dzikasz Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Czy ta śruba do regulacji to ta jaką widać z kanału i jest na końcu jakby kolumny kierowniczej (naprzeciwko niej), mająca poziomo łep do podłoża i wkręcana od dołu do góry pionowo, bo jest jeszcze druga śruba w maglownicy obok tak pionowo łep i śruba wkręcana poziomo do nadwozia
tommylee Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 a czy wszystkie maglownice w B6 są takie same, bez względu na rodzaj i pojemność silnika?
PAWEL 007 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a ja mam coś takiego jak ruszam fajerą w lewo i prawo słychać stuki w maglownicy na lewym kole jest wszystko OK ale na prawym jest luz jak ch....a czy to można jakoś zrobić bez regeneracji
A-rek Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 a ja mam coś takiego jak ruszam fajerą w lewo i prawo słychać stuki w maglownicy na lewym kole jest wszystko OK ale na prawym jest luz jak ch....a czy to można jakoś zrobić bez regeneracji a moze to tylko luzy na drazku :?: sprawdz to dokladnie
PAWEL 007 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 tak to był drążek chociaż lekkie stuki jeszcze są
A-rek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 na maglownicy masz mozliwosc lekkiej redukcji luzow wiec jesli jeszcze nigdy nie bylo to skrecane to mozesz sprobowac troszke je zredukowac. jak nie pomoze to regeneracja
alvaro Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tommylee a czy wszystkie maglownice w B6 są takie same, bez względu na rodzaj i pojemność silnika? Są 2 rodzaje (oprócz elektrohydraulicznej i hydraulicznej oczywiście) jedna 200 bar-owa a druga ma mniej (chyba 180 bar) różnią się sposobem łączenia przewodów hydraulicznych na maglownicy
A-rek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tommylee a czy wszystkie maglownice w B6 są takie same, bez względu na rodzaj i pojemność silnika? Są 2 rodzaje (oprócz elektrohydraulicznej i hydraulicznej oczywiście) jedna 200 bar-owa a druga ma mniej (chyba 180 bar) różnią się sposobem łączenia przewodów hydraulicznych na maglownicy Alvaro, a czy przypadkiem w B6 nie ma tak jak w B5, ze w silnikach V6 magiel posiada dodatkowy amortyzator przeciwdrganiowy :?:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się