Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kujawski i oranżada


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No bez przesady to nie Golf II 1..6TD

powaznie, w 1Z (akurat w 80) ludzie jezdza 50/50 kujawski spod frytek/oranzada

Opublikowano
witam!

chciałam się zapytać cóż to może być jeśli wszystko jest dobrze ustawione, tzn. dawka na pompie i zapłon a samochód przy delikatnej jeździe spala około 8 litrów, w dodatku silnik zdecydowanie głośniej chodzi od innych 1Z. Samochód nie kopci, ma bardzo ładne przyspieszenie. Kiedyś na pełnym baku robiłam około 1000km a teraz czasami nawet 800km nie zrobie. Co robić?? Kupić wtryski a jeżeli tak to czy to mogą być wtryski od 110 np ASV?? Z góry dziękuje za pomoc.

Ja tak miałem przed wymianą rozrządu - na zbiorniku do rezerwy około 800 - 850km. Przy wymianie paska mechanik ustawił kąt wtrysku (jest trochę przyspieszony o 2-3 stopnie) i teraz zrobiłem na zbiorniku 980km. Miałem to ustawić prawidłowo ale jest ok. Pali dobrze, zwija się dobrze, po co zmieniać...

Opublikowano

U mnie swego czasu takie kosmiczne spalanie spowodowane było walnietym przepływomierzem. Przynajmniej tak orzekł mechanik po analizie vag-iem, wymienił przepływkę i problem znikł.

Opublikowano

Zalozysz sie ? :twisted:

Załoze sie ze w Golf II TD o wiele dluzej by wytrzymal takie traktowanie w przeciwienstwie do 1Z :twisted:

Opublikowano
inta, to jest 1Z, wiec nawet jak kujawski wlejesz to pojedzie :twisted:

no slyszalem, ze generalnie 80ki sa nie do zdarcia...autorka ma 1z ale mnie bardziej interesuje wplyw paliw na afn'a bo takowego posiadam. ale z tego co widze to chyba wiekszosc jednak jezdzi na lepszejszych plynach...no pomijajac experymenciarzy z OR :)

Opublikowano

AFN niczym nie rozni sie mechanicznie od 1Z poza turbina, wydajniejszymi wtryskami i pompą.

Moje experymenta przeprowadzałem na 1Z`ku, wiec nie ma sensu powtarzac ich na AFN`ie.

Opublikowano
AFN niczym nie rozni sie mechanicznie od 1Z poza turbina, wydajniejszymi wtryskami i pompą.

Moje experymenta przeprowadzałem na 1Z`ku, wiec nie ma sensu powtarzac ich na AFN`ie.

AFN ma troszke mocniejszy wał i korbowody .... :wink:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

A ja myślałem że nowsze diesle (hahahahaha 1Z "nowszy" hahaha) nie jeżdżą na OR, mówili mi że tylko stare diesle typu 1.6D i stary...... człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.....

Opublikowano

Sąsiad ma starego merca chyba 2500 ma oznaczenia.. taki staroć, ale leje co jest :D

Nie wiem czy to prawda, ale po pijaku mówił że żona jak robi frytki to zmienia olej częściej bo nie marnuje sie ;)

Tylko że jak sobie przypomni do leje olej do dwusuwów do paliwa.Jak ludkowie jeżdża na OR w PDkach to każdy 'zwykły' TDi powinien jeździć na opale+olej [;

Opublikowano
U mnie swego czasu takie kosmiczne spalanie spowodowane było walnietym przepływomierzem. Przynajmniej tak orzekł mechanik po analizie vag-iem, wymienił przepływkę i problem znikł.

Uszkodzona przepływka raczej daje mniejsze zużycie paliwa

Opublikowano

Mój kolega zalewał oranżade do A6 2.5tdi i po jakich 2 tygodniach siadła mu pompa paliwa.

Nowa pompa w ASO 9tys a za regeneracje dał 2,5tys :twisted:

Opublikowano

Ja leje do swojego TDI tylko i wylacznie ropke :wink: oranzadka szybciutko zaje**** koncowki wtryskow , pompe itd. :twisted: Nie polecam

Opublikowano

maly OT:wczoraj zatankowalem BP ultimate diesel 1 raz bo zawsze shell v-power diesel i roznica jest dosc spora w paliwie oczywiscie na korzyść BP co mnie troszke zszokowalo :a4fan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...