Szewczenko7 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 kujawski wlejesz to pojedzie :twisted: No bez przesady to nie Golf II 1..6TD [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-04-2007, 09:12 ] wydzielony z http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9024
Gość Murzyn Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 No bez przesady to nie Golf II 1..6TD powaznie, w 1Z (akurat w 80) ludzie jezdza 50/50 kujawski spod frytek/oranzada
danisz_ Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 witam!chciałam się zapytać cóż to może być jeśli wszystko jest dobrze ustawione, tzn. dawka na pompie i zapłon a samochód przy delikatnej jeździe spala około 8 litrów, w dodatku silnik zdecydowanie głośniej chodzi od innych 1Z. Samochód nie kopci, ma bardzo ładne przyspieszenie. Kiedyś na pełnym baku robiłam około 1000km a teraz czasami nawet 800km nie zrobie. Co robić?? Kupić wtryski a jeżeli tak to czy to mogą być wtryski od 110 np ASV?? Z góry dziękuje za pomoc. Ja tak miałem przed wymianą rozrządu - na zbiorniku do rezerwy około 800 - 850km. Przy wymianie paska mechanik ustawił kąt wtrysku (jest trochę przyspieszony o 2-3 stopnie) i teraz zrobiłem na zbiorniku 980km. Miałem to ustawić prawidłowo ale jest ok. Pali dobrze, zwija się dobrze, po co zmieniać...
Flaha Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 U mnie swego czasu takie kosmiczne spalanie spowodowane było walnietym przepływomierzem. Przynajmniej tak orzekł mechanik po analizie vag-iem, wymienił przepływkę i problem znikł.
baskecior Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 kujawski wlejesz to pojedzie :twisted: No bez przesady to nie Golf II 1..6TD Zalozysz sie ? :twisted:
Szewczenko7 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Zalozysz sie ? :twisted: Załoze sie ze w Golf II TD o wiele dluzej by wytrzymal takie traktowanie w przeciwienstwie do 1Z :twisted:
baskecior Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 1Z wytrzyma tyle samo , ma mocny dół i jeszcze mocniejsze korby i tłoki od 1,6
inta Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 inta, to jest 1Z, wiec nawet jak kujawski wlejesz to pojedzie :twisted: no slyszalem, ze generalnie 80ki sa nie do zdarcia...autorka ma 1z ale mnie bardziej interesuje wplyw paliw na afn'a bo takowego posiadam. ale z tego co widze to chyba wiekszosc jednak jezdzi na lepszejszych plynach...no pomijajac experymenciarzy z OR
baskecior Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 AFN niczym nie rozni sie mechanicznie od 1Z poza turbina, wydajniejszymi wtryskami i pompą. Moje experymenta przeprowadzałem na 1Z`ku, wiec nie ma sensu powtarzac ich na AFN`ie.
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 AFN niczym nie rozni sie mechanicznie od 1Z poza turbina, wydajniejszymi wtryskami i pompą.Moje experymenta przeprowadzałem na 1Z`ku, wiec nie ma sensu powtarzac ich na AFN`ie. AFN ma troszke mocniejszy wał i korbowody ....
Gość MorgothDBMA Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 A ja myślałem że nowsze diesle (hahahahaha 1Z "nowszy" hahaha) nie jeżdżą na OR, mówili mi że tylko stare diesle typu 1.6D i stary...... człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.....
Hincó Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Sąsiad ma starego merca chyba 2500 ma oznaczenia.. taki staroć, ale leje co jest Nie wiem czy to prawda, ale po pijaku mówił że żona jak robi frytki to zmienia olej częściej bo nie marnuje sie Tylko że jak sobie przypomni do leje olej do dwusuwów do paliwa.Jak ludkowie jeżdża na OR w PDkach to każdy 'zwykły' TDi powinien jeździć na opale+olej [;
bratpit Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 U mnie swego czasu takie kosmiczne spalanie spowodowane było walnietym przepływomierzem. Przynajmniej tak orzekł mechanik po analizie vag-iem, wymienił przepływkę i problem znikł. Uszkodzona przepływka raczej daje mniejsze zużycie paliwa
Piotrek98igo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mój kolega zalewał oranżade do A6 2.5tdi i po jakich 2 tygodniach siadła mu pompa paliwa. Nowa pompa w ASO 9tys a za regeneracje dał 2,5tys :twisted:
Szewczenko7 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Ja leje do swojego TDI tylko i wylacznie ropke oranzadka szybciutko zaje**** koncowki wtryskow , pompe itd. :twisted: Nie polecam
audia4s4 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 ja w niemczech lałem rzepaku do 90ps a4 i 110ps nic sie nie dzieje tylko śmierdzi jakby placki piekł,a na oranżadzie tez sie jezdzi
Piotrek98igo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 maly OT:wczoraj zatankowalem BP ultimate diesel 1 raz bo zawsze shell v-power diesel i roznica jest dosc spora w paliwie oczywiscie na korzyść BP co mnie troszke zszokowalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się