wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Jak miałeś mocno rozjechane sprzegło to nie przenosiło tak NM a teraz jest nówka i ma kopa:wink:
Frimuś Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Jak miałeś mocno rozjechane sprzegło to nie przenosiło tak NM a teraz jest nówka i ma kopa:wink: troche jest to dziwne i wolal bym znac dokladna przyczyne. ja teraz zmieniam bieg powyzej 60 dych i tyle co nie zmienia faktu ze jest takie ustrojstwo
fanthomas18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Mam pytanie, czy do B5 1Z podejdzie sprzęgło od 80-tki B4 1Z?
tadzik997 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Czytając temat można natknąć się na stwierdzenia że sprzęgło od AWX pasuje p&p do a4 b5 AFN. Przerabiał to już ktoś z was? Patrząc na zdjęciach z allegro tarcza sprzęgłowa od awx nie posiada żadnych sprężyn... Czy jeżeli kupię np taki zestaw: SPRZĘGŁO KOŁO DWUMASOWE AUDI A4 A6 1.9 TDI 130 AWX (3726707611) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. wszystko będzie pasowało czy muszę coś kombinować? Pytam bo w mojej a4 b5 Q mam afn z poprawioną mapą i kończy mi się już powoli sprzęgło (290 tkm na liczniku) a ze względu na napęd i trochę wyższą niż fabrycznie moc chciał bym założyć coś wytrzymałego.
Tarrou Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam Mam mały problem jestem po zmianie dwumasu na jednomas zestaw 1Z (silnik AFN +quattro po małym chipie 145 km i 300 Nm), na początku było ok (poza większymi drganiami auta na niższych obrotach) ale po jakiś 200 km od wymiany zaczęło ślizgać mi się sprzęgło i jest teraz kicha auto jeszcze jeździ ale nie jest to szał. I tu nasuwa się moje pytanie co mam zrobić z tym fantem czy mam wrócić do Dwumasu czy jest jeszcze inna alternatywa? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam Michał
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam Mam mały problem jestem po zmianie dwumasu na jednomas zestaw 1Z (silnik AFN +quattro po małym chipie 145 km i 300 Nm), na początku było ok (poza większymi drganiami auta na niższych obrotach) ale po jakiś 200 km od wymiany zaczęło ślizgać mi się sprzęgło i jest teraz kicha auto jeszcze jeździ ale nie jest to szał. I tu nasuwa się moje pytanie co mam zrobić z tym fantem czy mam wrócić do Dwumasu czy jest jeszcze inna alternatywa? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam Michał zrobiłeś bład ze zmieniłes tym bardziej w Quattro, jak chcesz koniecznie jednomasa to zanim sprzęgło trafiło do auta powinieneś je oddać na wzmocnienie, bo zwyczajnie jest za słabe do mocnych aut(to nie poprzeczniak gdzie jest w czym wybierać). Najlepsza opcja na modzony wzdłużny 1,9 jest dwumas i sprzęgło od AWX(130km) albo wymiana skrzyni na 6b i sprzęgło 240mm, daje to mozliwosc załozenia sprzęgła od 2,0 170km:whistling:
Tarrou Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 OK dzięki a jeśli powrócę do dwumasu to czy będę musiał zrezygnować też z chipa czy może zostać? A może ja tylko myślę że sprzęgło się ślizga mam takie objawy jak jadę i wrzucę 5 to auto nie reaguje na pedał gazu znaczy silnik wyje ale obroty i prędkość stoi w miejscu.
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 OK dzięki a jeśli powrócę do dwumasu to czy będę musiał zrezygnować też z chipa czy może zostać? A może ja tylko myślę że sprzęgło się ślizga mam takie objawy jak jadę i wrzucę 5 to auto nie reaguje na pedał gazu znaczy silnik wyje ale obroty i prędkość stoi w miejscu. nie no jak ci sie ślizga sprzęgło to auto szybko wkręca sie w obroty a prędkosc stoi bądź minimalnie wzrasta, program/czip/opornik nie ma nic do dwumasu. Najmocniejsze dizle w klubie latają na dwumasach:wink: Jak nie masz szybkiego wkręcania sie w obortach i ogólnego uczucia ślizgania(a jest odczuwalne) to proponuje diagnostyke silnika zrobić
Tarrou Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ale jest to dziwne bo wszystko było ok autko chodziło jak rakieta do czasu zmiany na ten jednomas. A czy to może być wina turbiny bo jakoś ostatnio słabiej ją słychać? Albo może dodatek do paliwa na zimę coś zmienił bo wlałem go tydzień temu? Sam już nie wiem a gdzie zrobię taką diagnostykę?
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 zobacz na dział spotów reginalnych, tam na bank ktos sie znajdzie z komputerem co by logi zrobić, póxniej wrzucisz to na dział diagnostyki opiszesz co sie dzieje i ktos ci napisze co najprawdopodbniej dolega, bo narazie to wróżenie z fusów, ślizganie sie sprzęgła a przeładowanie na turbo bądź niedoładowanie to całkowicie inne odczucia podczas jazdy:wink:
Tarrou Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 ok dzięki za pomoc będę szukał dalej co i jak się spsuło
wesz82 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Czyli w praktyce dwumas od AJM podejdzie także do AFN/AVG oraz AWX???
Frimuś Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak dalej wertuje tematy odnsocnie wadliwej dwumasu itd. Niestety ja juz rozkladam rece nie robie nic i jezdze ewentualnie za 2 tygodnie oddam auto kolegom niech sprawdza co jest grane. Teraz mam duze wibracje odczowalne na calej budzie,nie ma juz znaczenia czy cieply czy zimny poprostu drga. Dzis nawet odpalalem i gasilem i tak kilka razy az mi sie samochod zakrztusił i dziwnei zaczal pracowac ale szybko zgaszony po odpaleniu wrocil do normy. Co nie zmienia faktu ze przy ktoryms zgaszeniu dziwnie autem zatelepało i zadzwonilo Ja nie wiem czy wina jest po stronie dwumasy i poduszek,dzis sie wiszalem na skrzyni dociskalem tlumik brecha dociskalem poduszek i tak drgania byly wiec mam dosc. Nie wspomne juz iz dwumasa z awx-a sachsa plus sprzegło z luka wymieniane na NOWE moze z poł roku temu. Tak jak pisałem ja nie mam juz mocy by cos dzialac w tym kierunku nic mi do głowy nie przychodzi,ostatecznie zdemontowac znowu skrzynie i zdjac dwumase do spawdzenia :facepalm::facepalm: ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- Dodam ze test dwumasy jaki znalazlem na stronce czyli niskie obroty 5 bieg i gaz w podłoge. Auto delikatnie jakies tam wibracie przenosi i powoli rozpedza auto czyli mozna by wykluczyc dwaumas a jednak cos jest nie tak.
vp-tdi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 powiem wam tak u kumpla w afn jest 2-mas w bdb stanie ja u siebiie wiadomo mam w 1z sztywne kolo i umnie sie wygodniej jezdzie jak u niego . do tego sztywne to raczej nie ma sie co zespuc i to duzy +
wesz82 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Łukasz a powiedz jaki masz styl jazdy??? Ciągasz przyczepkę,często jeździsz w komplecie osób??? Wszystko zależy od stylu jazdy ale żeby w pół roku zajechać dwumas to już trzeba się postarać.
vp-tdi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 nie no do ciagania przyczepki to w zyciu bym nie podlaczyl jak mial bym 2-masa. zreszta i do 1z mi szkoda przyczepke podlaczac ,hak mialem to go wymontowalem. poprostu szkoda mi auta .wolałem 2-giego rzecha kupic do ciagania przyczepek.
Frimuś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Łukasz a powiedz jaki masz styl jazdy???Ciągasz przyczepkę,często jeździsz w komplecie osób??? Wszystko zależy od stylu jazdy ale żeby w pół roku zajechać dwumas to już trzeba się postarać. Nigdy przyczepki nie widziala i jazda w 2 osoby. Dziwne ale niestety co innegi moge wziasc pod uwage. ---------- Post dopisany 08-04-2014 at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 23:53 ---------- Lecz jak to mechanik mi powiedzial to sa tylko czesci. Eliminujac ew.wibracje zaczynamy od plecionki uchwytow na ukl.wydechowym puzniej poduszki silnika skrzyni i zostaje dwumasa. ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2014 at 00:59 ---------- Słuchajcie pytanie do osob ktore maja pojecie. Z racji ze musze kolejny raz demontowac skrzynie by zdjac nowa dwumase i juz wkur....bo niewiem jak bedzie z czasem i decyzja o reklamacji zastanawiam sie czy poprostu automatycznie nie wkladac jednomasa. Jestem po programie sprzeglo i dwumase zakladłem nowki (AWX) wiec dwumas pujdzie na reklamacje ja zakladm jednomas i to samo sprzegło i wydaje mi sie ze opcja najbardziej korzystna ? Mozecie sie wypowiedziec czy dobra jest to mysl?
wesz82 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Nie wiem czy to dobry pomysł. W zestawie do koła masz tarczę która ma sprężynki tłumiące a tarcza z AWX-a ich nie posiada.
Frimuś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Nie wiem czy to dobry pomysł.W zestawie do koła masz tarczę która ma sprężynki tłumiące a tarcza z AWX-a ich nie posiada. Wiec jest jakas opcja na zastosowania koła sztywnego w afn-e by wytrzymało 170KM
wesz82 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Napisz do Kowiego on coś w tym wątku pisał o tym tj o wzmocnieniu koła zamachowego:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się