Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Nierówna praca przy odpalaniu na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Na zimnym silnik zaskakuje od razu, i przez chwile po odpaleniu zachowuję się jakby miał zgasnąć (nierówna praca , trzęsie budą) poczym wchodzi na normalne wolne obroty. Trwa to może dwie, trzy sekundy. Auto na gwarancji (przebieg 60kkm), błędów nie wykazuje . Panowie w ASO walczą już drugi dzień z tym. Podejrzenie wtrysków, ale nie ma podstaw do wymiany bo zero błedów na VAGu. Spotkał się któryś z kolegów z takimi objawami?

Opublikowano

trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom.

czy w czasie neistabilnej pracy kopci?

Opublikowano

jutro rano znowu wstawiam autko do ASO, podpowiem im o logach. czy kopci? ta nierówna praca trwa tak krótko, że nie zauważyłem żeby kopcił

Opublikowano

trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom.

czy w czasie neistabilnej pracy kopci?

BRE ma DPF-a , więc raczej trudno będzie to stwierdzić czy kopci :naughty:

Opublikowano

w moim tez jest nierówna praca przez 2 swkundy trzęsie autem poźniej jest wszystko ok i dzieje sie tak od niedawna i tylko na zimnym silniku, ale narazie sie tym nie przejmuje

Opublikowano

Moim zdaniem są to na pewno wtryski bo miałem to samo .

Po zrobieniu logów i wymianie tylko jednego wtrysku jest OK i nie ma problemów z rannym odpalaniem auta.

Pozdrawiam .

Opublikowano

trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom.

czy w czasie neistabilnej pracy kopci?

BRE ma DPF-a , więc raczej trudno będzie to stwierdzić czy kopci :naughty:

to nie jest oczywiste że BRE ma DPF, gdyż trzeba to sprawdzić w kodach wyposażenia, jeśli znajdziecie 7GG to jest, jest kilka innych wariantów, ale np. 0GG oznacza że DPF-a nie ma, tak jest np w moim przypadku

Opublikowano

Od paru miesięcy leję tylko zwykły eko diesel z orlenu i problem ustąpił. Nigdy więcej ropy z łukoilu BP i shella.

Opublikowano

Od paru miesięcy leję tylko zwykły eko diesel z orlenu i problem ustąpił. Nigdy więcej ropy z łukoilu BP i shella.

myślisz że przyczyną było złej jakości paliwo ? nie mam zaufania do eko Diesel ...

Opublikowano

Na to wygląda . Napewno mniej pali na eko dislu. Po tankowaniu na BP potrafił spalić do 2 l wiecej na 100km. Pozatym ustąpiły te chwilowe trzęsionki zaraz po odpaleniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...