Narvik Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Jak w temacie. Na zimnym silnik zaskakuje od razu, i przez chwile po odpaleniu zachowuję się jakby miał zgasnąć (nierówna praca , trzęsie budą) poczym wchodzi na normalne wolne obroty. Trwa to może dwie, trzy sekundy. Auto na gwarancji (przebieg 60kkm), błędów nie wykazuje . Panowie w ASO walczą już drugi dzień z tym. Podejrzenie wtrysków, ale nie ma podstaw do wymiany bo zero błedów na VAGu. Spotkał się któryś z kolegów z takimi objawami?
Musashi Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom. czy w czasie neistabilnej pracy kopci?
Narvik Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 jutro rano znowu wstawiam autko do ASO, podpowiem im o logach. czy kopci? ta nierówna praca trwa tak krótko, że nie zauważyłem żeby kopcił
piotrsob1 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom. czy w czasie neistabilnej pracy kopci? BRE ma DPF-a , więc raczej trudno będzie to stwierdzić czy kopci
boseron Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 w moim tez jest nierówna praca przez 2 swkundy trzęsie autem poźniej jest wszystko ok i dzieje sie tak od niedawna i tylko na zimnym silniku, ale narazie sie tym nie przejmuje
mxzibi Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Moim zdaniem są to na pewno wtryski bo miałem to samo . Po zrobieniu logów i wymianie tylko jednego wtrysku jest OK i nie ma problemów z rannym odpalaniem auta. Pozdrawiam .
pukko Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 trzebaby wykonac logi styczne poczawszy od zatrzymanego silnika do osiagniecia stabilnej pracy, i przyjerzec sie wynikom. czy w czasie neistabilnej pracy kopci? BRE ma DPF-a , więc raczej trudno będzie to stwierdzić czy kopci to nie jest oczywiste że BRE ma DPF, gdyż trzeba to sprawdzić w kodach wyposażenia, jeśli znajdziecie 7GG to jest, jest kilka innych wariantów, ale np. 0GG oznacza że DPF-a nie ma, tak jest np w moim przypadku
Narvik Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 Od paru miesięcy leję tylko zwykły eko diesel z orlenu i problem ustąpił. Nigdy więcej ropy z łukoilu BP i shella.
Madas Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Od paru miesięcy leję tylko zwykły eko diesel z orlenu i problem ustąpił. Nigdy więcej ropy z łukoilu BP i shella. myślisz że przyczyną było złej jakości paliwo ? nie mam zaufania do eko Diesel ...
Narvik Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 Na to wygląda . Napewno mniej pali na eko dislu. Po tankowaniu na BP potrafił spalić do 2 l wiecej na 100km. Pozatym ustąpiły te chwilowe trzęsionki zaraz po odpaleniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się