dudi75 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Co teraz ze sprzeglem??? jest wogole ses wysylac sprzeglo do radzikowskiego zeby je przerobil na mocniejsze i do tego wstawiac nowke 2-mas?? chyba najslabszym punktem calego tego zestawu sa wlasnie 2-masy czy tak?? moze ktos sie orientuje ile by taki zestaw od radzikowskiego na 400nm wyniosl (bez 2-masu) i ile trzeba czekac na to?? Cena takiego sprzegielka to 900zl. Okres oczekiwania ok 2 tyg . Niewiem ile wytrzyma sprzeglo z AWX z 400Nm ale napewno nie za dlugo :gwizdanie: co innego gdybys mial AVF tam masz wieksze sprzeglo .
Dzo-Dzo Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 oo to juz stanialo ja jak sie dowiedzialem to 1500 klocka - no ale to dobrze
dudi75 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 oo to juz stanialo ja jak sie dowiedzialem to 1500 klocka - no ale to dobrze Ja robilem w maju :>
Blanko Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 dzieki chlopaki a moze ma ktos na zbyciu pompowtryski AL-ki najmocniejsze?? na allegro to troche strach brac.. a w okolicach u mnie tez nikt nie sprzedaje moze wasi tunerzy maja na zbyciu ?bede wdzieczny za jakies info na ten temat:) pozdro [br]Dopisany: 28 Sierpień 2009, 19:50_________________________________________________na dniach wymiana oleju w silniku tylko nie wiem na jaki co polecacie do takich wysilonych silnikow 1.9tdi na PD??
Blanko Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 czesc pracy juz zrobiona wsadzone BRD wywalony EGR zrobiony |FMIC a propo egr-a teraz hmm dlugo sie silnik nagrzewa do 90st .. 90st na wskazniku dopiero mam po 30-40km przejechanych!!tak to powinno byc??zazwyczaj robie odcinki 0-20km i silnik sie nie zdarzy jeszcze nagrzewac...hmm no nie wiem prosze specow o wyjasnienie czy sie nic nie stanie... wiem ze dzieki temu agr-owi silnik sie szybciej nagrzewal do tych 90 do chyba dawał dodatkowy obieg spalin jeszcze na komore silnika i .... katalizarota nie dało sie wybic;/ jak sobie poradziliscie z tym katem w b6 130km??bo podobo trzeba to przecinac i wyspawywac nie da rady tak najzwyczajniej odkrecic go wybic i zalozyc znowu..chyba bedzie troche zabawy z nim;/ jakies rady mile widziane aha i od razu sprawdzone zostały popmowtryski wyszlo ze 2 z nich maja po -1.5 i 1.5.. to bardzo zle?? a na nowym fmicu temperatura w dolocie przy ostrym katowaniu auta to okolice 40stopni (na dworzu 25st.)czyli ok 15 wyzsza chyba jest ok...
Piotrek98igo Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 u mnie bez egr nagrzewa sie normalnie...jedyny skutek uboczny to telepanie przy gaszeniu
Blanko Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 u mnie bez egr nagrzewa sie normalnie...jedyny skutek uboczny to telepanie przy gaszeniu a masz calkowicie wywalony egr czy zaslepiony?hmm to czemu u mnie tak dlugo sie nagrzewa
peter22 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Piotrek98igo ty masz wywalona klape gasząca (chyba tak to sie nazywa ) i dlatego ci sie telepie przy gaszeniu. ja tez mam wywalony EGR i niestety wolniej sie grzeje auto a co za tym idzie spalanie zima troche wzrosnie . Ale jak sie chce miec szybkie auto to trzeba sie z tym pogodzic.
dudi75 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Tez mam wywalony EGR po 10km mam juz 90 stopni wiec grzeje sie normalnie . Co do kata to wywal go calkiem i wspawaj kawal rurki najprosciej i najszybciej
peter22 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 panowie ale wy macie audi b5 a tu mowa o audi b6 i b7 tam jest inaczej tak mi sie przynajmniej wydaje. 10 km to sporo i po przejechaniu takiego dystansu ja tez mam 90 stopni
Piotrek98igo Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 peter22 jaka to roznica jak silniki te same
antonio Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 panowie ale wy macie audi b5 a tu mowa o audi b6 i b7 dudi ma B5 z AWX'em
peter22 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 no tak ty po prostu masz jeszcze zlikwidowana klape gaszaca tak samo jak adamooo i dlatego masz telepanie przy gaszeniu. :>
Blanko Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 wydaje mi sie ze wszystko przez to ze mam troche duzo oleju tzn gorny poziom na miarce trzeba poprostu zalewac tak zeby zawsze sie miescilo przy min granicy:D i autko bedize szybciej dochodzilo do 90st
Jarol Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 wydaje mi sie ze wszystko przez to ze mam troche duzo oleju tzn gorny poziom na miarce trzeba poprostu zalewac tak zeby zawsze sie miescilo przy min granicy:D i autko bedize szybciej dochodzilo do 90st Masz walniety termostat. Sprawź jaka masz temp Vagiem w kanale 7.
Blanko Opublikowano 6 Września 2009 Autor Opublikowano 6 Września 2009 termostat jest OK ps. na ktorym kanale sprawdza sie pompki? na 13?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się