Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

polecam tune-ap z Gdańska robili mi passata z silnikiem awx 131ps i byłem bardzo zadowolony!

jakieś koszty i konkrety? ile serii było? ile wycisnęli? hamownia? program indywidualny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjechali mi z ceną 1400 zł ale dla klubowiczów dają 200zł zniżki,jeśli chodzi o dane techniczne to niestety w momencie gdy mi to robili wymieniali hamownie i kazali podjechać na ewentualne korekty po tygodniu ale że naprawdę pięknie mi to chodziło nie podjechałem a ok. 3 mies. po tym sprzedałem passata ale byłem BARDZO zadowolony i jak będę jeszcze kiedyś robił autko to tylko u nich!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Rogalotti, jechałem specjalnie do Warszawy i jestem wielce zadowolony :good:

Poniżej wynik jego działań

8835f05980029f79m.jpg

niutków mało przybyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z licznymi pytaniami do mnie na forum dotyczącym zawirusowania niniu.

OŚWIADCZAM:

Rogal jest fantastyczny.

Jego robota to ideał.

Jeżdżę :audi::a4fan: po chipie 2 lata i jest :good:

Już parę razy wypisywałem się w tym temacie i potwierdzam wcześniejsze informacje.

Warto podjechać do Witka.

Niunię wypieści, że jest trudna do rozpoznania.

GENERALNIE, jeżeli miałbym zrobić to samo jeszcze raz to tylko u Witka.

Witek :notworthy: :notworthy: :notworthy:

:hi: :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z licznymi pytaniami do mnie na forum dotyczącym zawirusowania niniu.

OŚWIADCZAM:

Rogal jest fantastyczny.

Jego robota to ideał.

Jeżdżę :audi::a4fan: po chipie 2 lata i jest :good:

Już parę razy wypisywałem się w tym temacie i potwierdzam wcześniejsze informacje.

Warto podjechać do Witka.

Niunię wypieści, że jest trudna do rozpoznania.

GENERALNIE, jeżeli miałbym zrobić to samo jeszcze raz to tylko u Witka.

Witek :notworthy: :notworthy: :notworthy:

:hi: :hi: :hi:

wszystko ładnie....

ale Q nie robi... :confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GEKO CHIPTUNING- Poznań ul.Główna.

Warsztat i biuro robią wrażenie wszystko bardzo nowoczesne ,najbardziej wielkie srebrne dmuchawy na hamowni :>

Obsługa bardzo elokwentna i miła ,cena wira 1,5 tys ,wykresy przed i po.Jakie i z jakim skutkiem ich działania ,niestety nie wiem.

czyli rekomendujesz ich po ładnej poczekalni? tutaj opieramy się na efektach ich pracy a nie na wyglądzie miejscówek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już tak...nie znam firmy...nie wypowiadam się...ale w tabeli aut widzę błędy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie za mało konkretow. Pytanie nie tylko gdzie robic, ale czy sens robic np w moim przypadku. Zmienilem smoka z USA B6 3.0 V6 quattro tip na pyrkawe 2.5 TDI V6 163 konie, multitronic. Przesiadka moze byc bolesna... Jeszcze nie jechalem bo auto bylo przerysowane i lakiernik konczy robote. PYTANIE czy jest sens chip'owanie 2.5 TDI multi? Dzwonilem do Waszego mistrza Jody -Rogala i powiedzial ze roznica bedzie tylko na manualu. Kto ma tipa albo multi wie ze tego sie prawie nie uzywa...Wygrywa wygoda. Master Rogal sie myli czy ma racje? W trybie automat tez bedzie czuc zwiekszenie mocy ? jezeli nie to dla mnie chipowanie multi i tiptronica to totalna porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...